Het zou erg gewaardeerd worden als er een beetje normaal met en over elkaar kan worden gesproken, zodat het niet genoodzaakt is dit topic weer te sluitenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
Weet het niet en durf er ook niet over te speculeren, lijkt wel of hij tijdens die laatste post het telefoontje kreeg....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef beequeen het volgende:
Raar hè, die post van Huub. Wat zou er toch aan de hand zijn?
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:24 schreef sunny16947 het volgende:
Waar ik in spanning wacht op bericht van Huub dat het allemaal meevalt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het niet en durf er ook niet over te speculeren, lijkt wel of hij tijdens die laatste post het telefoontje kreeg....
Maar wel de tijd hebben om het nog hier te posten. Zal dus allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:35 schreef sunny16947 het volgende:
Het is vooral het woord "verschrikkelijk" dat niet veel goeds doet vermoeden.
eerste deel van zijn post is de vraag naar mods, daarna kreeg hij waarschijnlijk tel en heeft hij zin afgemaakt en is weggevlogenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef static het volgende:
[..]
Maar wel de tijd hebben om het nog hier te posten. Zal dus allemaal wel meevallen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste deel van zijn post is de vraag naar mods, daarna kreeg hij waarschijnlijk tel en heeft hij zin afgemaakt en is weggevlogen
maar pin me er niet op vast
Dat is voor Huub secondenwerk, Huub wel eens zien typen? razendsnel is hij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef static het volgende:
[..]
Maar wel de tijd hebben om het nog hier te posten. Zal dus allemaal wel meevallen.
kan me bijna niet voorstellen dat je dezequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:37 schreef Darklight het volgende:
wat is daar vreemd aan?
hij ging weg omdat die klote nieuws kreeg
Hè jakkes, klinkt niet best. BTW, wie is Margr., iemand van Rocket?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef sunny16947 het volgende:
Dit is de laatste reactie op rocket.
Er is iets ernstigs gebeurt nadere informatie volgt laten we gewoon even afwachten op bericht namens de f.hartelyk dank
Gepubliceerd door: Margr | op: 2008-08-29 | om: 12:38
Tsja, weet ook niet wat hiervan moet denken. Heb je een linkje naar die site?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef sunny16947 het volgende:
Geen idee. maar er staat wel namens de f. (familie)
Heb er wel hele nare gevoelens over!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |