Wat een BS zeg, als ik in de auto zit zonder gordel om krijg ik ook een boete, dat ik die moet dragen is ook een veiligheidsmaatregel om vooral mezelf te beschermen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:52 schreef ozzie91 het volgende:
ik vond t ook een best wel hoge boete in vergelijking met de overtreding. Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel). Het kon geen kwaad om er een waarschuwing van te maken. Maarja voor de mensen die denken dat ik de agent een racist heb genoemd, ga maar eerst even goed lezen voordat je onzin gaat uitkramen. Want ik deed gewoon aardig tegen die meneer en die meneer deed dat ook tegen mij. En ga nou niet allemaal wijs lopen doen want ik kan de situatie veel en veel beter inschatten dan jullie allemaal bij elkaar omdat ik het ZELF heb meegemaakt.
Zou je niet eerst de post van justitie afwachten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:52 schreef ozzie91 het volgende:
Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel niet).
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!
Keihardquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een BS zeg, als ik in de auto zit zonder gordel om krijg ik ook een boete, dat ik die moet dragen is ook een veiligheidsmaatregel om vooral mezelf te beschermen.
Daarbij: je schreef in de OP dat je constant naar achteren zat te kijken of er geen rollerbank bij was, daarmee heb je jezelf niet alleen verdacht gemaakt, je hebt door dat achterom kijken waarschijnlijk zelfs veroorzaakt dat ze konden zien dat je het bandje niet vast had zitten.
Dus niet piepen, gewoon je boete (die niet meer dan terecht is) betalen en volgende keer niet weer zo stronteigenwijs doen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef r_one het volgende:
En 30 euro ga je wel betalen? Een man een man, een woord een woord!
[..]
Een maand, toe maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:02 schreef ozzie91 het volgende:
je krijgt wss eerst taakstraf opgelegd en daarna als laatst pas een maadn in de gevangenis denk ik..
het is allemaal grootpraat hoor. Hij betaald de boete gewoon in 1 keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ga ik toch gewoon een maandje zitten, tijd vliegt...![]()
dat is ongeveer de straf voor een moord in nederland hoorquote:
whahahaha ookecht...té grappig voor woordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat is ongeveer de straf voor een moord in nederland hoor
leer eens fatsoen en netjes gedragquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:36 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
whahahaha ookecht...té grappig voor woorden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
Hij wilde gewoon zien of je het echt was.
[ afbeelding ]
Ja goed idee, krijg je er ook gelijk een strafblad bij en ben je voor de rest van je leven verkloot. Mag je bij de McD gaan sméken of je daar mag blijven werken aangezien verder niemand een crimineel aan neemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!
Turken worden toch al geboren met een strafblad dus maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja goed idee, krijg je er ook gelijk een strafblad bij en ben je voor de rest van je leven verkloot. Mag je bij de McD gaan sméken of je daar mag blijven werken aangezien verder niemand een crimineel aan neemt.
Voordeel voor jou is dan wel dat de rest van je leven vast niet lang meer zal duren als je scooter blijft rijden zonder je helmbandje vast te doen.
Grote kans van niet omdat het een overtreding is waarmee je jezelf in gevaar brengt. En de boete voor rijden zonder gordel is bij mijn weten hoger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:52 schreef ozzie91 het volgende:
ik vond t ook een best wel hoge boete in vergelijking met de overtreding. Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel).
Nee, maar je wekt die indruk wel.quote:Maarja voor de mensen die denken dat ik de agent een racist heb genoemd, ga maar eerst even goed lezen voordat je onzin gaat uitkramen.
Dus je punt is?[quote]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Mijn vriend( de bestuurder) hij is gewoon puur nederlands. Hij werd compleet genegeerd. En hij vroeg zelf nog of hij rijbewijs ofzo moest laten zien en ze negeerden hem. Ze waren geconcentreerd op mij en het geven van die boete aanmij. verder niets! En ik ben turks, ik hoopte dat dat geen rol speelde ofzo. Maarja moeten ze eens durven die acceptgiro te sturen= BETAAL IK NIET! ik ga terugreageren op de officier van justitie dat het nergens op slaat. Ik ben een turkse jonge,
Enige goede conclusie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef ToetNL het volgende:
Huilie, moet je je kinbandje maar goed vastmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |