Je houdt ook van doktertje spelen hé?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:17 schreef Dottymcfear het volgende:
Je houd van medische wetenschap ... jammer dat ej zo ver weg woont, want daar ben ik ook dol op =]
Idd. Dokter bibber is awesome !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je houdt ook van doktertje spelen hé?
ook mijn favoriet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:24 schreef Dottymcfear het volgende:
[..]
Idd. Dokter bibber is awesome !![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik ken nog wel iemand in waddinxveen die een vriend kan gebruiken...
Thee drinken ja, je pm-box zal wel overstromen nu. Als de gemiddelde Fok!ker ergens op afkomt, dan is het wel thee in Grunn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef T85 het volgende:
Dus, als je een keer ergens thee wilt drinken, stuur me dan eens een mail, en dan zien we wel.
= coole smiley!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:44 schreef BOTER.... het volgende:
O echt, lieve schat, wegwezen hier dan en ga de deur uit.
Sorry, maar hier zitten alleen maar maloten de hele dag werkloos achter hun pc anderen uit te kafferen en zichzelf niet te wezen omdat ze irl hun ei niet kwijt kunnen. Dat soort mensen wil je niet als vrienden. Zoek een nieuwe hobby, ga naar buiten, leef!
Dikke middelvinger voor je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef T85 het volgende:
Tnx allemaal, ik weet voldoende!
Dit topic kan worden gesloten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Re het volgende:
Ja hoi
Even voor de duidelijkheid:
Als je iets post in R&P dan kun je wat tegengas verwachten dus denk goed na voordat je iets post en probeer eerst na te denken voordat je er iets uitfloept.
WE HALEN DUS GEEN OPENINGS POSTEN WEG
Heb een beetje respect voor je mede forum gangers die hun tijd stoppen in het reageren op jouw probleem en dat doen ze op hun eigen manier die, mits niet tegen de policy ingaat, gewoon een mening is. Ben je het daar niet mee eens dan is dat jammer maar nogmaals:
GEEN OPs meer weghalen, mocht je dat toch doen dan zetten we deze gewoon weer terug
Dank! mede namens de medeusers hier in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |