Oi die heb ik. Als je haren van langer dan 5 milimeter hebt loopt ie al vastquote:
Ja nu ze iets nieuws hebben wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:14 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
dus eigenlijk was Mach 3 shit volgens Gillete.
Wees blij dat je een man bent, wat vrouwen allemaal om de oren krijgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:14 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
dus eigenlijk was Mach 3 shit volgens Gillete.
ah! vandaar die paupernickname van jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:52 schreef trabant het volgende:
Gilette =Proctor&Gamble=fout
Bovendien: echte mannen scheren zich met zeep en glas.
Inderdaad, ik vervang ze pas als mijn hele gezicht open ligt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Die mesjes-vervang-indicator moet je overigens never nooit niet geloven
Verkooptrucje. Ik las ergens dat ze soms na 5 scheerbeurten al aangeven dat er vervangingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef stbabylon het volgende:
idd, als ik éénmaal m'n hoofd en gezicht heb geschoren is de indicator al voor 3/4 wit. Mesje gaat zo'n 2 weken mee (7scheerbeurten h&g)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Inderdaad. P&G maakt weinig zinnige producten. Op elk normaal product, in dit geval een doodnormaal scheermesje, kunnen ze wel honderd varianten gaan verzinnen, om vervolgens met super veel reclame te doen lijken of hun producten heel wat en zeer innovatief zijn. En de mensen trappen er dan ook nog eens in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:52 schreef trabant het volgende:
Gilette =Proctor&Gamble=fout
Bovendien: echte mannen scheren zich met zeep en glas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |