Maar dan heeft niemand meer macht als er geen geld is > dus gaan mensen elkaar doodvermoorden en wie het meeste vermoord heeft de meeste macht....quote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Het zou op zich wel mooi zijn als alles gewoon geproduceerd en uitgedeeld werd, een soort van maatschappij zonder geld. En dat alle fabrieken e.d. geautomatiseerd zouden zijn. Maar dan zou het leven ook klote saai zijn.
Nu kun je tenminste nog lachen over die negerts in afrika die honger lijden
Nee vertel?quote:Op maandag 1 september 2008 17:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een hele avond
beetje geromantiseerd beeld van werken zeker?
Whehe TS en/of collega's luisteren Giel Beelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:46 schreef Zelfspotter het volgende:
En dan op t werk: jaaa het is weer langzaamaandag, oei oei weer een hele week te gaan, ow ik heb weer zin in t weekend.
Doodvermoorden? als iemand dood is kan je hem niet meer vermoorden hoor Maikuuul.quote:Op maandag 1 september 2008 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar dan heeft niemand meer macht als er geen geld is > dus gaan mensen elkaar doodvermoorden en wie het meeste vermoord heeft de meeste macht....
Of iets in die trend
Vermoorddoden klinkt zo stomquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Doodvermoorden? als iemand dood is kan je hem niet meer vermoorden hoor Maikuuul.
ja en ga nou maar naar bedje slaapslapenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vermoorddoden klinkt zo stom
Je vermoord iemand en dan is hij ?
Juist
Whehe jij kent het dus jij ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehe TS en/of collega's luisteren Giel Beelen.
haal die uurtje reizen en half uur eten even af van 8:30. dat is 7 uur.quote:Op maandag 1 september 2008 18:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee vertel?
17:00 klaar met werken, laten we zeggen uurtje reizen dan half uurtje eten ruim genomen ben je om 19:00-19:30 klaar om wat te gaan doen dan heb je tot 0:00-1:00 of weet ik veel hoe laat jij naar je nest wil gaan de tijd. Prima tijd om toch nog ff ergens te gaan bieren of wat dan ook te gaan doen?
Ik krijg nu trek in een milkywayquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:58 schreef Salvad0R het volgende:
hier, voor de TS
allemaal sterrenstelsels, als de melkweg. Maar dan heel veel met heel veel sterren.
[ afbeelding ]
Doe ik beiden al met mate(n). Alleen de volgende kenkerdag behoor je weer fit te zijn snappie.... Op school niet zo wellicht maar op t werk wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef Neophyte010 het volgende:
Tip: Zuip je eige elke dag de kenker in en begin met blowen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |