Haha, priceless! Zo'n diehard jailbait master (maar dan in jongetjes geinteresseerd)?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is meer dat het de pastoor van de school is
My First Sex Teacher, rofl.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Haha, priceless! Zo'n diehard jailbait master (maar dan in jongetjes geinteresseerd)?
Alle ventjes die bij hem na moeten komen, die mogen ff het mondje open doen, like this:?
En na de tijd netjes opvangen en doorslikken like this:?
Dan had ik toch liever een MFST op mijn school gehad...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Die setup van die filmpjes was ook altijd even makkelijk als goedkoopmaar wel prachtig!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
Hallootjes jongens![]()
De vogeltjes fluiten![]()
Het zonnetje straalt![]()
De mensen lopen blij over straat![]()
Het weekend staat voor de deur![]()
IK HEB WEER ZIN IN DE LEVEN!
Goedemorgen Jos, je bent een ding vergeten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
Hallootjes jongens![]()
De vogeltjes fluiten![]()
Het zonnetje straalt![]()
De mensen lopen blij over straat![]()
Het weekend staat voor de deur![]()
IK HEB WEER ZIN IN DE LEVEN!
Ook nog jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goedemorgen Jos, je bent een ding vergeten!
Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur.
dag negertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben naar school toe, later jochiesEen kleurrijke dag gewenst.
Mja dat valt nog meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Haha, priceless! Zo'n diehard jailbait master (maar dan in jongetjes geinteresseerd)?
Alle ventjes die bij hem na moeten komen, die mogen ff het mondje open doen, like this:?
En na de tijd netjes opvangen en doorslikken like this:?
Dan had ik toch liever een MFST op mijn school gehad...
Misschien moet je hem wat laten zien van de website van meester Argos?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja dat valt nog mee
K weet nog wel van vorig jaar dat er zo'n topic was waar een plaatje voorbij kwam van 2 mannen die achter elkaar zaten ofzo, half naakt. Vond ie ook niet leuk
Geweldig nummer dat. Zijn stem is echt super.quote:
Dat nummerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geweldig nummer dat. Zijn stem is echt super.
Ik heb mijn eigen ervaring maar even gedeeld in je topic!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef afcajos het volgende:
Mijn nieuwe pareltje:
Misbruik maken van dronken jongens door ugly bitches
Ik zag hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ervaring maar even gedeeld in je topic!
Ik heb nog wel een klacht over kamperpieten, maar die kan ik niet zo goed openen omdat het nogal een ruchtbare zaak was in mijn woonplaatsquote:
Hoi Schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |