Voor mij is het niet vreemd om zoiets te zeggen, omdat ik de verschillen wel kan benoemen. Het is niet negatief bedoeld hoor. Maar wat ik er van ken, is dat mensen uit de Friese Wouden veel directer zijn dan elders in de provincie en hun mening sneller verkondigen. Ik heb er zelf genoeg familie wonen om het te kunnen wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Niefke het volgende:
Peterselieman, jij hebt al je info van mensen die daar vandaan komen uit de buurt..en 'het is een ander slag volk"?? Wat een vreemde uitspraak, ik kom ook uit zwaagwesteinde maar zie niet echt in waarom mensen uit die regio 'een ander slag volk' zijn. Kun je dat eens uitleggen dan? Ik zou niet zomaar alles aannemen wat anderen zeggen, natuurlijk wonen er heel veel mensen in die omgeving en net zo goed onbeschofte asocialen als welopgevoedde mensen, net zo goed hoogopgeleide mensen als 'boeren' of mensen uit een sociaal zwak milieu dus ik snap even niet vanwaar de generalisatie.
Ik ook, want het heeft wmb al te lang geduurd.quote:Ik hoop met héél mijn hart en ziel dat hier iets uit voort komt..
Gehehe. Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Niefke het volgende:
oke, dan zal ik mn mmond er verder maar over houden, om dat beeld niet te bevestigen
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef Natalie het volgende:
Vond het best een aardig programma. Al blijf ik enigszins sceptisch. Soms geloof ik er gewoon geen bal van, maar och, het is leuke tv.
Ik was enigszins verbaasd dat Leroy op mijn beeldbuis verscheen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Mike het volgende:
Ik zou graag zien dat ze alleen de topparagnosten gebruiken, zoals Tessa, Ingomar en Peter. Er komen nu wat figuren bij die toch met veel minder info aan komen.
Dat idee heb ik eigenlijk steeds minder, hoewel ik hier hier vorig jaar heel sceptisch aan begon. Ik denk ook niet dat Beau dit zou presenteren, wat hij overigens goed doet, als het één grote nepperij was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg heel vaak door dat we genept worden waar we bij zitten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahhahahahaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Volkomen overbodige aanwezigheid.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou hij nou méér kunnen zeggen denk je. Bovendien is hij woordvoerder, geen rechercheur. En dan nóg: die geven natúúrlijk geen enkele info prijs. Zij beschikken over informatie die uiteraard niet voor derden is bestemd. Als je details wilt uit de hoek van de politie moet je wachten tot er een een boek schrijft.
Blijft een leuke vent
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef Meds het volgende:
die agent is de enige geloofwaardige persoon in dat hele programma
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahhahahahaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Als je van schertsfiguren houdtquote:
Dit moet ik natuurlijk weer inslikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
die types met 'gidsen' en pendeltjes mogen wel wegblijven.
Hoezo? Ik vind ze nou niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit moet ik natuurlijk weer inslikken
Precies. Maar waarom wist PendelPeter (quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo? Ik vind ze nou niet echt overtuigend.Als je dan al een of andere gave hebt waarom heb je daar een gids of pendel bij nodig.
![]()
Hij wist wel het een en ander, ik zeg ook niet dat hij niks wist. Maar hij kwam nogal chaotisch over.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Maar waarom wist PendelPeter () dan zoveel te vertellen?
Ik had er 4 van de 25... Denk ook niet dat ik paranormaal begaafd benquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Marrije het volgende:
Zonet ff de Zenertest gedaan.
9 van de 25 goed en maximaal 4 achter elkaar![]()
Voor zichzelf wel, maar een zaak echt oplossen moet de politie doen natuurlijk. Ze zijn pas net met dit programma bezig en aan de hand van de opmerkingen van de paragnosten en de aandacht voor de zaak, komen er zeker nieuwe tips binnen op dit moment. Dat heeft bij 1 zaak geleid tot een oplossing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef APK het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een keer iets opgelost?
Dat ze iets voor zichzelf oplossen kan ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Mike het volgende:
Voor zichzelf wel, maar een zaak echt oplossen moet de politie doen natuurlijk. Ze zijn pas net met dit programma bezig en aan de hand van de opmerkingen van de paragnosten en de aandacht voor de zaak, komen er zeker nieuwe tips binnen op dit moment. Dat heeft bij 1 zaak geleid tot een oplossing.
Ze kunnen moeilijk om bewijs komen om iets op te lossen. Als je 'weet' hoe iets gebeurd is, is dat natuurlijk geen bewijs voor een rechtbank. De politie kan alleen leads van de paragnosten volgen en hopen dat dat wat oplevert.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ze iets voor zichzelf oplossen kan ik niet zoveel mee.
En die opgeloste zaak, heb je een link naar een artikel of iets dergelijks waar iets meer te lezen is?
Ik kom alleen maar dit soort dingen tegen: http://www.zijonline.nl/news.asp?gossipID=44194&roddels=
Aandacht is natuurlijk goed, maar ik denk dat ze net zoveel -of meer- tips zouden krijgen als Maxima op Koninginnedag in een 'Who killed Marianne Vaatstra t-shirt' rond gaat lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:27 schreef Mike het volgende:
Zo te zien komt het vooral uit de eigen koker van HZZ dat ze belangrijke tips hebben geleverd. Maar alleen de aandacht voor een zaak is natuurlijk al goed. Zie bv ook Nieuwe tips Marianne Vaatstra dankzij paragnosten
Er is nog nooit een misdaad opgelost door een paranormaal begaafde. Er is gewoon geen enkel goed gedocumenteerd geval bekend. Wat dacht je nou zelfquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef APK het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een keer iets opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |