quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:39 schreef Adelante het volgende:
Zou Pim het zo gewild hebben?
Ik was daar ook redelijk nuchter over, maar ik had het er van de week nog met mijn moeder over. Die geloofde er eerst ook niet in, maar nadat zo'n iemand bij een bijeenkomst toch wel veel details wist over haar leven die echt niemand weet kon ze er niet meer omheen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dit nou echt zijn of zou het allemaal in scene gezet zijn en dat ze vooraf geinstrueerd worden?![]()
Ik ben normaal gesproken namelijk niet zo van de zweverige en paranormale theorieën.
Maar als ze echt vooraf niets weten dan zijn sommige zaken die ze weten te vertellen wel opmerkelijk.![]()
Ik heb er ook gemengde gevoelens over hoor, maar ik sluit vooraf zeker niets uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was daar ook redelijk nuchter over, maar ik had het er van de week nog met mijn moeder over. Die geloofde er eerst ook niet in, maar nadat zo'n iemand bij een bijeenkomst toch wel veel details wist over haar leven die echt niemand weet kon ze er niet meer omheen.
Da's wel apart ja. Hoe ik er nu over denk is dat er wel iets is of moet zijn, maar ik weet niet precies wat. Ook omdat je zo'n "gave" zelf niet hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb er ook gemengde gevoelens over hoor, maar ik sluit vooraf zeker niets uit.
Het geval wil dat een oud-collega van mij zei toen ik daar kwam werken (en tegenover haar op de kamer kwam te zitten) dat ze paranormaal begaafd was, en toen dacht ik nog 'het zal wel'.![]()
Maar ze had van die dagen als ik gewoon achter m'n computertje druk zat te werken dat ze ineens opkeek uit haar werk, zich naar mij toe wende en ineens zéér treffende dingen wist te vertellen of te vragen.![]()
Sindsdien ben ik me hier ook meer in gaan verdiepen.
For the record, ik ben een vrouw zonder schoenentick.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
een vrouw met een schoenentickgoh wat een open deur
Dat was het zeker, de eerste paar dingen die hij zei waren sowiezo op 99% van de vrouwen van toepassing.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
een vrouw met een schoenentickgoh wat een open deur
Ik vind dat eigenlijk elke uitzending al. Die man doet iets met me.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef Adelante het volgende:
Maar tot nu toe vind ik Peter wel indrukwekkend en specifiek in zijn bevindingen.
Wij zeiden hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het nu weer te zweverig worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |