Nou, waar zal ik beginnen? Ten eerste had ik al een kutdag, kom je thuis om met twee chagrijnige koppen (die van manlief niet meegeteld) geconfronteerd te worden. Ze mochten niet eens een ijhijhijsje zo voor het eten.
Mijn man heeft vandaag Van Gend & Loos gespeeld met boodschappen, speelafspraakjes in de vakantie en het ballenbad, krijgt hij -terwijl hij het eten waar hij 1 uur aan heeft gesteed opschept- te horen dat hij een rotpapa is van zoonlief.
Oh ja, en of hij ook Dubbelfris mocht in plaats van water. Nee. Aaah? NEE! Wacht maar, hij pakte het zelf wel even *slip* *flats* oepsjes, mama ruimt het wel even op, nietwaar? En het eten is vies trouwens, papa, waar blijft mijn ijsje?
Na uitgebreid met de saus geverfd te hebben liet meneertje nog even de WC boven overlopen (Haha! Als je het uiteinde van de WC-rol erin steekt dan rolt ie zomaar af! Kijk, ik doe er ook babydoekjes bij!) zodat papa in de stront kon graaien en hij ernaast commentaar kon geven of hij niet een beetje wilde opschieten want het zat niet zo lekker in bad zo.
In een zeer volwassen reactie zit ik hier aan de Duvel

Oftewel: de schoolvakantie is weer begonnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team