abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:28:21 #151
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66919120
quote:
Op donderdag 25 december 2008 12:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.
Volgens mij heb ik hem al eens eerder vermeld: Ik ging samen met Jasper patat kopen. Op het winkelpleintje zijn twee patatbakkers: FEBO en een zelfstandigerd die bij ieder weldenkend mens de voorkeur heeft.

Wij naar de zelfstandigerd: dicht, helaas. Dan maar naar FEBO.

Staat Jasper doodleuk te vertellen: "We waren eerst bij de winkel met de lekkere patat, maar die was dicht. Daarom zijn we maar hier gekomen"

Jasper:
FEBO-figuur:
Ik:
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:49:09 #152
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66919990
Overigens nog een klein incidentje tijdens de vakantie van vorige week:

Sterre had haar draken-pruik op en wilde géén rode kool eten, terwijl ze daar normaalgesproken dól op is. Op een boos moment smijt ze een volle lepel rode kool van zich af -> einde eten, bord weg, klaar, zoek het maar uit.

Tot mijn oog op een tweetal rood-paarse vlekken viel op, godbetert, het plafond. Na een hoop voorzichtig schraap- en poetswerk en na flink opnieuw pleisteren met tandpasta zag je er bijna niets meer van. De beheerder heeft het in elk geval niet gezien.

Helaas niet de eerste keer: vorig jaar heb ik een paar keer de gepleisterde muren van een vakantiehuisje kunnen ontdoen van o.a. vla en appelmoes, en op aan de binnenzijde van het dak van onze tent zit frambozenpudding.

Zelfde dader, gelijksoortige incidenten....
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_66923630
Goh... iemand nog ruimte voor een 7 jarige met een draak van een ochtendhumeur ??? Rol behang en lijm krijg je erbij.
ben blij dat ie zo naar zijn juf mag, kan die m ff aanhoren
pi_66923940
Die draken hier veranderen op school vaak van het ene op het andere moment in strallende zonnetjes
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:42:06 #155
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66925763
Hoeveel rollen behang heb je nodig voor een klein dwars meisje van bijna 20 maanden?

Linde wil alleen nog maar beleg eten, brood laat ze liggen (alleen nog smeerbaar beleg dus). Ze wil he-le-maal niks. Alles alleen onder haar voorwaarden (mooi niet dus) Alles is NEE en NIET DOEN!! Heel gezellig zo thuis Hoelang duurt deze fase?
pi_66926175
ow gezellig Stiemie, Pepijn heeft ook zo'n fase. Erg handig icm een papa en mama die heel hard aan vakantie toe zijn en op het uiterste randje van hun weerstand balanceren.
Bij ons is ook alles NEEEEE, en het liefst hang je aan MAMAAAAAAAAAA MAMAAAAAAAAAAA, en zelf spelen??? Dat was al noooit een succes maar nu halen we de 30seconde nog niet eens.

En beleg?? Zelfs smeerbaar beleg kun je prima van je brood af eten als je goed je best doet

Maar als Linde het ook heeft dan ligt het vast aan de leeftijd en niet alleen aan de bui van papa en mama, dat vind ik dan weer wel fijn om te horen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:00:27 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66926239
Ha ik moet zeggen dat het inderdaad best fijn is om te horen dat er meer kindjes zijn die er last van hebben

Zelf spelen is hier ook ineens een totaal onbekend iets. Ja drie seconden met een puzzel aan tafel zitten om die dan vervolgens van tafel af te zwiepen en hard te gillen/brullen/krijzen om een andere... Opruimen wat is dat?
pi_66926282
Ja of 2 tellen met je kleurtjes aan tafel zitten, 1 streep zetten en dan blijven gillen om OFAAAAAAAAAAAAAA. En dan moet papa of mama aan de lopende band olifantjes tekenen...
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:28:08 #159
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66927064
ja of na 2 tellen met viiltstiften tekenen ineens verdacht stil worden en als mama dan komt kijken, blijkt dat je verder bent gaan kleuren op je gezicht Gelukkig goed verwijderbare viltstift voor kleintjes

Of boos worden dat je buiten niet je schoenen uit mag doen en op je sokken mag gaan rennen Of gaan gillen omdat dat je de poes niet aan zijn staart op mag tillen
pi_66927237
herkenbaar

gewoon gillen en boos worden om ALLES, nog niet kunnen vertellen wat je dan wel wil, en gewoon niet weten wat je wilt. Alleen mama hangen in de hoop dat mama gedachte kan lezen en de oplossing weet.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:34:26 #161
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66927258
Leuk he die koters van ons als je dit op een rijtje leest...
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:35:09 #162
219033 Mibos2
pi_66927274
Ingrid kan het niet zo zijn dat ze bij de fysio verkeerd is omdat er weer iemand met Tyler bezig is en niet met haar?
pi_66927582
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:35 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid kan het niet zo zijn dat ze bij de fysio verkeerd is omdat er weer iemand met Tyler bezig is en niet met haar?
Dat kan best ja.
De fysio kwam gisteren voor het eerst thuis langs. Kim dus telkens er tussendoor aandacht vragen. Op een hele dwingende manier. Ik snap het ook wel, maar het is wel lastig.
Ik mocht zelfs haar onderbroek en broek niet aandoen, ze kwam net van de wc. Dat moest hij doen, maar hij had tyler vast. Ook zo vaag, want ze kent die beste man helemaal niet. En op de tafel klimmen, smijten met dingen en ze wilde zijn spullen afpakken. Gelukkig maakt hij het wel vaker mee.
En straks gaan we een paar boodschapjes kopen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan ...
pi_66927766
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef Jelief het volgende:

Waar is mijn lieve meisje.. ik mis haar zo!
Ik heb maar 1 woord: herkenbaar!
Variety is the spice of life
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:53:26 #165
219033 Mibos2
pi_66927778
Het is voor haar gewoon wennen en dan komt er ook nog een vreemd iemand die weer in haar ogen dan alleen maar met Tyler bezig is en zodoende gaat ze de aandacht trekken. Ik weet niet of hij het op de tafel doet of op de grond maar waarom zet je haar niet erbij aan tafel met een pop en laat haar hetzelfde doen dan ziet ze het en is ze er toch bij. Hier ook 1 jaar fysio in huis gehad voor Kaith haar voorkeurshouding in het begin en later omdat ze niet kon rollen/zitten/kruipen en dergelijke... Toen had ik vaak het kleintje van mijn zus hier en die deed gewoon mee op de grond of aan tafel maar dan met een pop.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:55:23 #166
219033 Mibos2
pi_66927837
Knuffel voor Jelief en Nebelung...

[ Bericht 84% gewijzigd door Mibos2 op 11-03-2009 11:07:51 ]
pi_66963621
Mijn lieve kleine meiske Wat doet ze

Sara kan echt heel leuk en goed alleen spelen. Ideaal, je hebt er dan echt geen kind aan. Maar de laatste week is ze zo dwars, schreeuwen, gillen, huilen om alles wat maar iets scheef zit. En toen gisteren, ze was 'lief' aan het spelen en stond ineens een beetje beteuterd te kijken. Dus ik vroeg haar wat er was, maar er was niets zei ze. Dus toen ging ik maar even kijken, had ze haar hand blauw getekend (nog niet zo heel erg, al hadden we eerder al gezegd dat dat niet de bedoeling was) en ze heeft ook een muur en een kastje ondergetekend. Ik was best even flink pissig. Dus Sara voor straf op de gang, erna samen het kastje schoongemaakt (de muur lukte niet) en voor straf mocht ze de hele dag niet meer tekenen.
Nog geen uur later was ze boven aan het spelen terwijl ik Merel haar luier deed, en komt ze naar me toe, heeft ze een halve fles conditioner in d'r haar gekiept AAARRGGHHHH!

Weer een uur later vindt ze net die ene stift die ik niet kon vinden toen ik de stiften opborg en zit ze ermee op de grond te tekenen

Ik weet dat het er allemaal bijhoort, maar op de een of andere manier dacht ik dat Sara dat echt noooooit zou doen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66980388
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:53 schreef Mibos2 het volgende:
Het is voor haar gewoon wennen en dan komt er ook nog een vreemd iemand die weer in haar ogen dan alleen maar met Tyler bezig is en zodoende gaat ze de aandacht trekken. Ik weet niet of hij het op de tafel doet of op de grond maar waarom zet je haar niet erbij aan tafel met een pop en laat haar hetzelfde doen dan ziet ze het en is ze er toch bij. Hier ook 1 jaar fysio in huis gehad voor Kaith haar voorkeurshouding in het begin en later omdat ze niet kon rollen/zitten/kruipen en dergelijke... Toen had ik vaak het kleintje van mijn zus hier en die deed gewoon mee op de grond of aan tafel maar dan met een pop.
Dat snap ik wel. Maar ik vind niet dat ze dan alles maar mag doen.
Fysio was er voor kennismaking, weet nog niet hoe hij het gaat doen. Maar wel goed idee verder.

Ow en naar de winkel gaan was idd geen goed idee. Kim vloog de hele winkel door en later was ze zelfs weggelopen. Bij het afrekenen de winkel weer in gegaan. Ik ben me rot geschrokken!

Fuente
pi_66981476
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef Fuente het volgende:
...viltstiften en tekenen enzo...
Check. Hier ook een tekenterroristje dat tot nu toe heeft gesaboteerd:
-een onwijs handige kast met 3924 lades, geen porem zo met al die krassen
-7 muuroppervlakten
-een pc-kast
-een slaapbank
-de kussens op de slaapbank
-de radiatoren
-2 deuren
-3 keukenkastjes

En het dan nog trots komen laten zien he
En dan met zo'n hoofd erbij zeggen: "Kijk, Nune gedaan! Mag niet he?"
En dan een paar dagen later weer een pen te pakken krijgen en vrolijk verder gaan he
En elke keer als ze even lief en stil en buiten het zicht aan het spelen is gaat mijn hoofd dus van he
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67667024
zo had onze jongste zichzelf getekend en ik moest komen kijken.
jammer datie op de muur heeft getekend en niet op papier...
( op school hadden ze net zichzelf getekend, levensgroot, op de grond liggen en dan iemand anders trok ze over)
dus dat kan ook op de muur als je papier te klein is...
pi_67667931
Na het lezen van dit (zo nu en dan hilarische) topic zojuist besloten dat mijn baby maar gewoon in mijn buik blijft zitten.
  donderdag 9 april 2009 @ 18:54:31 #172
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_67872562
Gemompel , vraag je wat ze zegt , grote bek , laat me met rust , wegstampen , deur van de kamer dichtsmijten (mijn glazen raampjes!! ), gestamp de trap op , hoop gemompel en gemopper , boven smijt er een deur dicht gevolgd door heule harde muziek (Ernst, Bobby en de Rest )

En dan is ze pas vijf
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_67872772
Moehahahaha.
Over 3 jaar mag je me quoten, dan is mijn biggetje ook zo oud en kom ik hier uitrazen, kee?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67965180
Tip: als jij 's morgens langer slaapt dan je kinderen, ruim dan 's avonds de hagelslag op. En de chocoladepasta. En de paaseitjes. Alles met chocolade dat zo lekker uitgesmeerd kan worden. Vooral als je kinderen een jaar of twee oud zijn.
pi_67968952
Tip: Ik zou zowiezo een kind van 2 niet alleen naar beneden laten
Ga er dan gewoon zelf ook uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')