Ik ben daar wel zeker van (hoop ik). Twee van de drie kinderen hier zijn ook al geruime tijd zichzelf even niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Ireth het volgende:
@LovelyLady, ze is 6 november 5 geworden. Ik hoop ook maar dat die drukke decembermaand er mee te maken heeft
Check, ook een keer een draak naar buiten geschoven met de mededeling dat ie maar even na moest gaan denken of ie nog wel met zo'n walgelijke rotmoeder in één huis wilde wonen. Ook in december, ook in een rottijd.quote:
Alles aanwezig mocht het nodig zijn..quote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Mwanatabu het volgende:
-3 kilo chocoladeproducten inkopen dan wel naar binnen slaan *check
-lekker met een dom boek (bij voorkeur met roze omslag) naar bed *check
-en dat doe je in gezelschap van de theepot, iets met zout dat kraakt (lekker frusti-eten) *check
-al het bovenstaande na een superhete douche/bad *check
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:23 schreef Leah het volgende:
Ik heb er ook al eens 1 buiten gezet hoor. In zijn onderbroek, om 8 uur zondagmorgen.
Soms moet je wat.
Gokje: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je bij andermans mormeltjes weg kunt lopen én dat je die nooit op hun slechtst ziet. Die van mij bewaren echt drakengedrag vooral voor thuissituaties en dat schijnt ook heel normaal te zijn dat ze alle grenzen bij de hun meest vertrouwde mensen op durven zoeken. Mooi he, die natuur?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:30 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een heerlijk topic!!!![]()
![]()
Euh nee, maar waar komt toch altijd dat idee vandaan dat je eigen kind het grootste en vervelendste mormel op aarde is?
Aan de andere kant zou ik het denk ik nóg erger vinden als mijn kind zich zich op zijn ergst gedroeg bij mijn ouders, zus, vrienden, etc. Behalve dat ie dan het bloed onder je nagels vandaan haalt, schaam je je ook nog eens vreselijk dood. En als ie het dan ook nog bij hen zou doen als ik er niet bij was (ouders en zus passen regelmatig op) zou ik hem nooit meer alleen bij hen achter durven laten denk ikquote:Op donderdag 25 december 2008 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gokje: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je bij andermans mormeltjes weg kunt lopen én dat je die nooit op hun slechtst ziet. Die van mij bewaren echt drakengedrag vooral voor thuissituaties en dat schijnt ook heel normaal te zijn dat ze alle grenzen bij de hun meest vertrouwde mensen op durven zoeken. Mooi he, die natuur?
Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het denk ik nóg erger vinden als mijn kind zich zich op zijn ergst gedroeg bij mijn ouders, zus, vrienden, etc. Behalve dat ie dan het bloed onder je nagels vandaan haalt, schaam je je ook nog eens vreselijk dood. En als ie het dan ook nog bij hen zou doen als ik er niet bij was (ouders en zus passen regelmatig op) zou ik hem nooit meer alleen bij hen achter durven laten denk ik
mijn draakje heeft me eens vreselijk voor schut gezet.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.
Vorige week in de HEMA, klaar met betalen dus ik zeg tegen zoontje:
-"Kom, we gaan"
Hij keihard: "Wie bent u? Ik ken u niet hoor, u bent mijn mama niet!"
Ik:![]()
Vrouw achter mij:![]()
Ik:(Blij dat hij dit niet op het schoolplein of in het zwembad probeerde, dan ga je toch echt door de grond omdat iedereen je bekijkt alsof je een ontvoerende pedo bent)
o lastig, en echt het gaat over!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef Jelief het volgende:
- ze kan niks meer zelf
-ze wil alles zelf doen
-ze heeft driedubbele pannenkoeken in haar oren, of is gewoon oostindisch doof
- ze voert geen opdrachten uit
-ze roept elke dag weer dat ze nietwil slapentussende middag maar slaapt vervolgens wel 2 uur
-ze plastte vanmorgen in haar broek terwijl ze op de bank zat
-ze lust ineens alleennog maar rijst
-ze vraagt om dehaverklap naar de bekende weg, vooral als het antwoord nee is.
Waar is mijn lieve meisje.. ik mis haar zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |