abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 13:24:59 #126
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_64322667
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Ireth het volgende:

@LovelyLady, ze is 6 november 5 geworden. Ik hoop ook maar dat die drukke decembermaand er mee te maken heeft
Ik ben daar wel zeker van (hoop ik). Twee van de drie kinderen hier zijn ook al geruime tijd zichzelf even niet.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_64331021
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef Ireth het volgende:
...
Check, ook een keer een draak naar buiten geschoven met de mededeling dat ie maar even na moest gaan denken of ie nog wel met zo'n walgelijke rotmoeder in één huis wilde wonen. Ook in december, ook in een rottijd.
Weet je wat ik denk? Dat december een k%$maand is voor moeders. Je regelt maar cadeaus en hapjes en gezelligheid en de prins(es)jes in kwestie worden opgefokt door alle drukte en indrukken en hebben het rond het eind van de maand ook wel gehad met de hele feestgedachte. Als Suus zo gedaan zou hebben in februari, was je er misschien anders mee omgegaan maar nu kun je het niet hebben.
Jij gaat dus:
-3 kilo chocoladeproducten inkopen dan wel naar binnen slaan
-lekker met een dom boek (bij voorkeur met roze omslag) naar bed
-en dat doe je in gezelschap van de theepot, iets met zout dat kraakt (lekker frusti-eten)
-al het bovenstaande na een superhete douche/bad
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 december 2008 @ 18:38:05 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64333195
Ha! Het lag dus niet aan mij..

Hier zijn er ook twee die elkaar het liefst om de twee seconden even lekker het leven zuur maken. En als het niet elkaar lastig vallen is dan lopen ze wel zó te trollen dat wij er knettergek van worden.
Al-met-al, om horendol van te worden.

Het is hier ook gewoon de rust en regelmaat (van school) die weg is door schoolvakantie en dan is pappa ook nog een weekje thuis vakantie aan het vieren, zijn we twee dagen op pad geweest om een andere auto te scoren (gelukt! kids ook blij) en al die feestdagenrommelarij zijn ze geloof ik ook wel zat.

We proberen het leuk te houden hier maar ergens ben ik blij als de school straks weer gewoon begint.

Wilyan staat ook wel eens buiten, dat is als hij zich zelfs op de gang niet weet te gedragen. Overmatig gillen en ander idioot gedrag doet ie maar buiten. (hij kan hier gewoon even achter het huis staan, kan ie geen kant op)
Als hij het héél bont weet te maken door iets te slopen op de gang dan mag hij op sokken buiten staan. Hij loopt het liefst op sokken, hij slaapt met sokken aan en als het aan hem lag draagt hij zelfs bij zwemles nog zijn sokken. Hij kan er dan ook absoluut niet tegen als ze nat worden, en laten we achter nou grastapijt hebben liggen wat bijna altijd wat vochtig is. Als hij de op-sokken-buiten-waarschuwing krijgt dan bedenkt hij zich wel twee keer zó erg vind hij de natte sokken. (hij krijgt wel altijd meteen als hij binnenkomt en zijn excuses aan geboden heeft droge sokken aan hoor)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 24 december 2008 @ 18:40:11 #129
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64333256
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Mwanatabu het volgende:

-3 kilo chocoladeproducten inkopen dan wel naar binnen slaan *check
-lekker met een dom boek (bij voorkeur met roze omslag) naar bed *check
-en dat doe je in gezelschap van de theepot, iets met zout dat kraakt (lekker frusti-eten) *check
-al het bovenstaande na een superhete douche/bad *check
Alles aanwezig mocht het nodig zijn..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64334190
ik ben ook eens buiten gezet om een andere mama te zoeken. Daar ging kleine Tico. Geen succes dus. Ik werd namelijk door een buurman thuis gebracht. De volgende keer mocht ik achter op de gallerij afkoelen, dan kon ik niet weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:23:22 #131
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64334838
Ik heb er ook al eens 1 buiten gezet hoor. In zijn onderbroek, om 8 uur zondagmorgen .

Soms moet je wat .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_64335181
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:23 schreef Leah het volgende:
Ik heb er ook al eens 1 buiten gezet hoor. In zijn onderbroek, om 8 uur zondagmorgen .

Soms moet je wat .
sorry moest er om lachen.

gelukkig hebben wij er geen last van nu nog.
maar allemaal fase, komt helemaal goed.
mama van 3 kids!
pi_64335658
Mijn middelste ligt nu ook na een miljoen waarschuwingen vervroegd in bed hoor. Moet de halve kersthap nog maken en heb daarbij geen getrol op de achtergrond nodig om dat hellig te maken. Da-hag.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64351701
Ik heb momenteel ook een verschrikkelijk kind.
Luisteren.. wat is dat? Opruimen... hoe moet dat?
Ik was er gister ff helemaal klaar mee. Ik hoor alleen maar mama mama mama mama. Zelfstandig spelen kan ze niet. Schreeuwen en jenken kan ze als de beste.
Verleden week was ze superlief maar deze week heb ik geloof ik niet genoeg rollen behang in huis.

Doodmoe word ik ervan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64351732

[ Bericht 85% gewijzigd door fransbreda op 25-12-2008 11:33:58 ]
pi_64351777
Wat een heerlijk topic!!!

Euh nee, maar waar komt toch altijd dat idee vandaan dat je eigen kind het grootste en vervelendste mormel op aarde is?
  donderdag 25 december 2008 @ 11:45:59 #137
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64352000
Hallo. Leuk topic. gelukkig heb ik op het moment zo'n lekker weekje met mijn jongens waarin alles goed gaat maar soms komt bij mij ook het stoom uit mijn oren. (tevens verkapte tvp)
Prrrrr
pi_64352804
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:30 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een heerlijk topic!!!

Euh nee, maar waar komt toch altijd dat idee vandaan dat je eigen kind het grootste en vervelendste mormel op aarde is?
Gokje: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je bij andermans mormeltjes weg kunt lopen én dat je die nooit op hun slechtst ziet. Die van mij bewaren echt drakengedrag vooral voor thuissituaties en dat schijnt ook heel normaal te zijn dat ze alle grenzen bij de hun meest vertrouwde mensen op durven zoeken. Mooi he, die natuur?
pi_64353059
quote:
Op donderdag 25 december 2008 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gokje: ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je bij andermans mormeltjes weg kunt lopen én dat je die nooit op hun slechtst ziet. Die van mij bewaren echt drakengedrag vooral voor thuissituaties en dat schijnt ook heel normaal te zijn dat ze alle grenzen bij de hun meest vertrouwde mensen op durven zoeken. Mooi he, die natuur?
Aan de andere kant zou ik het denk ik nóg erger vinden als mijn kind zich zich op zijn ergst gedroeg bij mijn ouders, zus, vrienden, etc. Behalve dat ie dan het bloed onder je nagels vandaan haalt, schaam je je ook nog eens vreselijk dood. En als ie het dan ook nog bij hen zou doen als ik er niet bij was (ouders en zus passen regelmatig op) zou ik hem nooit meer alleen bij hen achter durven laten denk ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64353147
quote:
Op donderdag 25 december 2008 12:42 schreef texelonia het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou ik het denk ik nóg erger vinden als mijn kind zich zich op zijn ergst gedroeg bij mijn ouders, zus, vrienden, etc. Behalve dat ie dan het bloed onder je nagels vandaan haalt, schaam je je ook nog eens vreselijk dood. En als ie het dan ook nog bij hen zou doen als ik er niet bij was (ouders en zus passen regelmatig op) zou ik hem nooit meer alleen bij hen achter durven laten denk ik
Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.
Vorige week in de HEMA, klaar met betalen dus ik zeg tegen zoontje:
-"Kom, we gaan"
Hij keihard: "Wie bent u? Ik ken u niet hoor, u bent mijn mama niet!"
Ik:
Vrouw achter mij:
Ik: (Blij dat hij dit niet op het schoolplein of in het zwembad probeerde, dan ga je toch echt door de grond omdat iedereen je bekijkt alsof je een ontvoerende pedo bent)
pi_64353227
Kun je nagaan hoe je je zou voelen als ze wél alles uit de kast trekken in het bijzijn van anderen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:24:39 #142
62233 Jelief
ikke lief!
pi_66900868
- ze kan niks meer zelf
-ze wil alles zelf doen
-ze heeft driedubbele pannenkoeken in haar oren, of is gewoon oostindisch doof
- ze voert geen opdrachten uit
-ze roept elke dag weer dat ze niet wil slapen tussen de middag maar slaapt vervolgens wel 2 uur
-ze plaste vanmorgen in haar broek terwijl ze op de bank zat
-ze lust ineens alleen nog maar rijst
-ze vraagt om de haverklap naar de bekende weg, vooral als het antwoord nee is.

Waar is mijn lieve meisje.. ik mis haar zo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 11-03-2009 10:44:19 (spaties en dubbel t) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:28:36 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_66901041
Ze komt wel weer! Ze moet natuurlijk ook wennen aan het hebben van een broertje.
Ive's hoogtepunt: Ik voedde Fee op de bank en hij klom op de keukentafel, om erop te gaan staan en uitdagend te kijken... Gelukkig is die fase weer voorbij.
pi_66901305
hey, ze lust tenminste rijst!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:58:16 #145
62233 Jelief
ikke lief!
pi_66902180
en patat....
pi_66902402
kijk aan!
pi_66902549
Doen die van jullie ook zo vervelend als er visite is? In dit geval de fysio.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:11:22 #148
62233 Jelief
ikke lief!
pi_66902687
nee met anderen erbij is ze poeslief
pi_66918050
quote:
Op donderdag 25 december 2008 12:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.
Vorige week in de HEMA, klaar met betalen dus ik zeg tegen zoontje:
-"Kom, we gaan"
Hij keihard: "Wie bent u? Ik ken u niet hoor, u bent mijn mama niet!"
Ik:
Vrouw achter mij:
Ik: (Blij dat hij dit niet op het schoolplein of in het zwembad probeerde, dan ga je toch echt door de grond omdat iedereen je bekijkt alsof je een ontvoerende pedo bent)
mijn draakje heeft me eens vreselijk voor schut gezet.
ik pakte hem bij de arm in dat drukke winkelcentrum omdat hij niet mee wilde lopen, hij doet zn armen om zn gezicht en roept "nee mama niet slaan!!!"
pi_66918202
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef Jelief het volgende:
- ze kan niks meer zelf
-ze wil alles zelf doen
-ze heeft driedubbele pannenkoeken in haar oren, of is gewoon oostindisch doof
- ze voert geen opdrachten uit
-ze roept elke dag weer dat ze nietwil slapentussende middag maar slaapt vervolgens wel 2 uur
-ze plastte vanmorgen in haar broek terwijl ze op de bank zat
-ze lust ineens alleennog maar rijst
-ze vraagt om dehaverklap naar de bekende weg, vooral als het antwoord nee is.

Waar is mijn lieve meisje.. ik mis haar zo!
o lastig, en echt het gaat over!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')