Volgens mij heb ik hem al eens eerder vermeld: Ik ging samen met Jasper patat kopen. Op het winkelpleintje zijn twee patatbakkers: FEBO en een zelfstandigerd die bij ieder weldenkend mens de voorkeur heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh maar om je je dood te laten schamen hoeven ze alle registers echt niet open te trekken hoor, daar zijn ze geraffineerd genoeg voor.
Dat kan best ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:35 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid kan het niet zo zijn dat ze bij de fysio verkeerd is omdat er weer iemand met Tyler bezig is en niet met haar?
Ik heb maar 1 woord: herkenbaar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef Jelief het volgende:
Waar is mijn lieve meisje.. ik mis haar zo!
Dat snap ik wel. Maar ik vind niet dat ze dan alles maar mag doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:53 schreef Mibos2 het volgende:
Het is voor haar gewoon wennen en dan komt er ook nog een vreemd iemand die weer in haar ogen dan alleen maar met Tyler bezig is en zodoende gaat ze de aandacht trekken. Ik weet niet of hij het op de tafel doet of op de grond maar waarom zet je haar niet erbij aan tafel met een pop en laat haar hetzelfde doen dan ziet ze het en is ze er toch bij. Hier ook 1 jaar fysio in huis gehad voor Kaith haar voorkeurshouding in het begin en later omdat ze niet kon rollen/zitten/kruipen en dergelijke... Toen had ik vaak het kleintje van mijn zus hier en die deed gewoon mee op de grond of aan tafel maar dan met een pop.
Check. Hier ook een tekenterroristje dat tot nu toe heeft gesaboteerd:quote:
Hangt ook van het kind af. En bijna 3 is een wereld van verschil met net 2. Mijn middelste is een paar keer met 2,5 zelf uit bed gelopen, aangekleed, schonk zelf even een lekker bekertje melk in en zette al kontkrabbend de tv aan als of het een kerel van 50 was. Ik slaap nogal licht en hoorde het m doen en greep uit nieuwsgierigheid niet in.quote:Op maandag 13 april 2009 07:21 schreef LovelyLady het volgende:
Tip: Ik zou zowiezo een kind van 2 niet alleen naar beneden laten![]()
Ga er dan gewoon zelf ook uit
Whehehe, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef texelonia het volgende:
Ik weet het niet, zou kunnen. Maar ja, hij heeft altijd gezegd dat ie zn kamer niet leuk vond, dat ie geen jungle kamer wilde, etc. Dat krijg je er dus van als je niet naar de mening van je kind vraagt
Ja, jaloers gedrag en precies hetzelfde willen als de brusjes -ook al past het totaaaal niet bij zijn leeftijdscategorie of interesses- kennen we hier ook. "Ik wil ook Nijntje lezen!" "Ik wil ook een tuitbeker!" "Ik wil ook medicatie!"quote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef texelonia het volgende:
Tja nou ja, de laatste tijd maakt ie regelmatig opmerkingen dat ie geen jungle kamer wil. En toevallig is ie dol op roze. En aangezien zijn zusje wel een roze kamer heeft... 1+1=2 ofzow?
En Noah is normaal gesproken de braafheid zelve dus ik weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Ik lurk veel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Moonah het volgende:
Well, have fun Mwana!
Leuk dat je er weer eens bent.
Tot op heden (al twee dagen in de vakantie in...) lijkt het draken-seizoen even gekalmeerd te zijn. De laatste tijd géén grote incidenten gehad (zie eerder in deze topicreeksquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Wel herkenbaar, de vakantie is begonnen en de kids veranderen in DRAAKjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |