Ik heb me nog niet aangemeld, wilde nog even kijken of er meer gingen. Maar ik merk hier weinig animo. Ik wacht nog ff de reacties op deze post af, maar ik denk wel dat ik me zometeen ff aanmeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog gelukt voor volgende week, 3VOOR12?
Zie mn vorige postquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:09 schreef on_air het volgende:
Marc; was het nog gelukt, voor volgende week, 3VOOR12?
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereidquote:
Neger maar. Lekker dubbelopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:09 schreef on_air het volgende:
Marc; was het nog gelukt, voor volgende week, 3VOOR12?
Als je er niet op voorbereid bent is het moeilijk ja. Maar als je een post met "301?" plaatst, dan verwacht ik snel een topicquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereid
Nou, idd... ik zag berichtje 300 en dacht dat 301 vast al gepost was... niet dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereid
Waarom post je danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, idd... ik zag berichtje 300 en dacht dat 301 vast al gepost was... niet dus
Gelukkig heeft ze ondertussen ervaring in het openen van topics , anders wachten we heel lang en zijn er 2-3 topicsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom post je dan
Ik hield tactisch m'n mond omdat ik geen zin had om te openen
Volgende week donderdag zijn in 3voor12Radio Live de album van het jaar awards. Kun je live bijwonen in de Desmet Studios in Amsterdam. On_air gaat sowieso en ik ben ook van plan om te gaan (moet me alleen nog ff aanmelden). Wie er nog meer geïnteresseerd is moet zich hier ff aanmelden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat had je ingedachten Marc ?
Daarom heb ik maar geen topic aangemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze ondertussen ervaring in het openen van topics , anders wachten we heel lang en zijn er 2-3 topics
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer is je laatste werkdag
De week zal omvliegen, guiness komt je tegemoed , ga je nog langs elizabeth of kom je daar niet in de buurtquote:
Jawel. Reeds mee afgesprokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De week zal omvliegen, guiness komt je tegemoed , ga je nog langs elizabeth of kom je daar niet in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |