Ik heb me nog niet aangemeld, wilde nog even kijken of er meer gingen. Maar ik merk hier weinig animo. Ik wacht nog ff de reacties op deze post af, maar ik denk wel dat ik me zometeen ff aanmeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog gelukt voor volgende week, 3VOOR12?
Zie mn vorige postquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:09 schreef on_air het volgende:
Marc; was het nog gelukt, voor volgende week, 3VOOR12?
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereidquote:
Neger maar. Lekker dubbelopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:09 schreef on_air het volgende:
Marc; was het nog gelukt, voor volgende week, 3VOOR12?
Als je er niet op voorbereid bent is het moeilijk ja. Maar als je een post met "301?" plaatst, dan verwacht ik snel een topicquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereid
Nou, idd... ik zag berichtje 300 en dacht dat 301 vast al gepost was... niet dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit ging nog best snel, topicnamen verzinnen is soms best moeilijk als je je er niet op voorbereid
Waarom post je danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, idd... ik zag berichtje 300 en dacht dat 301 vast al gepost was... niet dus
Gelukkig heeft ze ondertussen ervaring in het openen van topics , anders wachten we heel lang en zijn er 2-3 topicsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom post je dan
Ik hield tactisch m'n mond omdat ik geen zin had om te openen
Volgende week donderdag zijn in 3voor12Radio Live de album van het jaar awards. Kun je live bijwonen in de Desmet Studios in Amsterdam. On_air gaat sowieso en ik ben ook van plan om te gaan (moet me alleen nog ff aanmelden). Wie er nog meer geïnteresseerd is moet zich hier ff aanmelden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat had je ingedachten Marc ?
Daarom heb ik maar geen topic aangemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze ondertussen ervaring in het openen van topics , anders wachten we heel lang en zijn er 2-3 topics
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer is je laatste werkdag
De week zal omvliegen, guiness komt je tegemoed , ga je nog langs elizabeth of kom je daar niet in de buurtquote:
Jawel. Reeds mee afgesprokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De week zal omvliegen, guiness komt je tegemoed , ga je nog langs elizabeth of kom je daar niet in de buurt
Jaren geleden voor het laatst gezien , leuk persoontjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel. Reeds mee afgesproken.
Ik heb heel bescheiden één exemplaar besteldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:26 schreef RuiDaSilva het volgende:
Heeft iemand al een palet van Gerards nieuwe boek besteld? Die van mij komt hopelijk op tijd binnen:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.00 EUR 15.00 Ik zal kijken wat ik Verschijnt 2008-10-06
voor je kan doen
Subtotaal EUR 15.00
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 16.95
Ja mensen komt dat zien, komt dat zien
Denk dat er hier al 4 heb besteld hebben op zijn minst , vanmiddag hele topicpost serie overgeweest, het smaakt naar meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:26 schreef RuiDaSilva het volgende:
Heeft iemand al een palet van Gerards nieuwe boek besteld? Die van mij komt hopelijk op tijd binnen:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.00 EUR 15.00 Ik zal kijken wat ik Verschijnt 2008-10-06
voor je kan doen
Subtotaal EUR 15.00
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 16.95
Ja mensen komt dat zien, komt dat zien
Ik ken haar vooralsnog alleen via mailquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaren geleden voor het laatst gezien , leuk persoontje
User elizabethr , geemigreerd naar ierland.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is Elizabeth?
Ennuh... wat is tvp?![]()
Fokmeet goes Eirequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken haar vooralsnog alleen via mail. Maar gaat gezellig worden
.
Inderdaad, maar het stoorde me al een tijdje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Ah, Feivel weer bij zn positieven. Je niet meer zo laten opnaaien he
Als ik wat roep wat je niet leuk vind, pb mij dan gewoon , dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het stoorde me al een tijdje.
In een chagarijnige bui (koppijn!!), komt dat er zo uit.
Prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ik wat roep wat je niet leuk vind, pb mij dan gewoon , dan kan ik er rekening mee houden.
Zal nooit mensen opzettelijk kwetsen met iets.
Doe het dan wel gelijk , anders weet ik het al niet eens meer
quote:In de categorie journalistiek/nieuwsgeorienteerd werd Rudy Mackay van de School voor Journalistiek te Utrecht tot winnaar uitgeroepen. Hij maakte het programma 'Welkom thuis', waarin Rudy een asielzoeker volgt, die asiel heeft gekregen na invoering van 'de pardon regeling'. Rudy is de enige deelnemer die dit jaar met twee programma's voor de RVU Radioprijs is genomineerd. "Ik had nooit gedacht dat mijn twee inzendingen genomineerd zouden worden en helemaal niet dat ik er met één zou winnen! Ik ben er erg blij mee", zegt Mackay, die ook dj is bij Radio 3FM. "Ik vind het een hele mooie erkenning voor mijn manier van radiomaken. Radio wil ik graag persoonlijk maken, met sfeer en emotie. Ik denk dat ik dat in deze reportage goed over heb kunnen brengen." Het gewonnen geld gaat Rudy gebruiken om apparaten te kopen voor een eigen studio.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7634
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Beginnen mannen nu ook al spontaan naar me te knipogen?
Hulde! *doet wave*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
FEEST ! Rudy Mackay wint de RVU Radioprijs
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je aan de codeine gegaan, mijn manager werd daar altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij voel ik me nu iets beter
Komt vast door alle positieve berichten van hier!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Ah, ik schrok al. Soms is het erg lastig om zoveel aantrekkelijkheid uit te stralen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Was nog even een reactie uit het vorige topic (over het niets gemist hebben). Vandaar.
Blij dat ik niet meer dan die stomme so's heb. Doe mij maar gewoon een tentamen op het end van de rit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
Morgen trouwens Duits SO, had vandaag met oefenen slechts drie foutjes gemaakt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik zelfs geen tentamens meer heb, maar vergat even dat ik een masterclass ga volgen op de maandagavond dit jaar, dus denk dat ik daar nog wel tentamens van kan verwachten...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer dan die stomme so's heb. Doe mij maar gewoon een tentamen op het end van de rit.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je aan de codeine gegaan, mijn manager werd daar altijd
Baby get higher van
Ach, ik ben goed in talenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer dan die stomme so's heb. Doe mij maar gewoon een tentamen op het end van de rit.
O, ik heb even terug gelezen. Wehehequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal nooit mensen opzettelijk kwetsen met iets.
Woordjes leren kan ik ook wel goed. Al is dat ook weer jaren geleden dat ik dat heb moeten doenquote:
Wederzijdse irritatie, zoals een vriendin van mij een miniatuur-ruzie van ons laatst noemdequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik heb even terug gelezen. Wehehe.
Ach, ik had laatst een aanvaring met die Da_Sandman (maar da's sowieso een fucking kneus, dus who cares) over het eea. En met Seesjee. Over het ervaren van muziek, emoties enzo.
De ene keer gaat dat gewoon wat lomper. En in feite is er niets aan de hand toch en is het gewoon reuze gezellig.
Ach zolang het maar fair is er niets mis om met argumenten te slingeren, iedereen heeft recht op spreken en zijn eigen mening. Je hoeft het niet eens te zijn met een meningquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik heb even terug gelezen. Wehehe.
Ach, ik had laatst een aanvaring met die Da_Sandman (maar da's sowieso een fucking kneus, dus who cares) over het eea. En met Seesjee. Over het ervaren van muziek, emoties enzo.
De ene keer gaat dat gewoon wat lomper. En in feite is er niets aan de hand toch en is het gewoon reuze gezellig.
Dinsdag van 16:30-18:30 financiele rekenkundequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Woordjes leren kan ik ook wel goed. Al is dat ook weer jaren geleden dat ik dat heb moeten doen.
Maandag beginnen we weer met hoorcolleges, het leven gaat weer beginnen
maandag 13.30-15.15 M&Oquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dinsdag van 16:30-18:30 financiele rekenkunde
Dinsdag van 19:45-21:30 Verzekeringstechniek
Watvoor opleiding doe je??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dinsdag van 16:30-18:30 financiele rekenkunde
Dinsdag van 19:45-21:30 Verzekeringstechniek
Ja, mooi is dat, een beetje ziek zijn terwijl ik in de Eyewish staquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Dat klopt, je kan het ook alleen nog maar "reserveren". Oftewel, als je hem nu besteld krijg je hem pas op/na 6-10.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan ik t boek van Gerard bestellen? volgens Bol istie pas op 6-10 uit
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat, een beetje ziek zijn terwijl ik in de Eyewish sta
Was toevallig met moeders en zusje in de stad en dacht ach, laat ik eens voor een montuur voor m'n gewone bril gaan kijken.
Beterschap!
Eerder komt ie ook niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
gewoon reserveren bij bol.comquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Voorbestelling, dan krijg je 'm thuisgestuurd als 'ie beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Ach welnee joh, 'k hoop alleen dat je je morgen weer fit genoeg voelt om mee naar Hilversum te gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh wat ergheb je iets leuks gezien? t spijt me dat ik er niet was
Ik doe avondstudie tot actuarieel rekenaar, zijn 10 modules die ik in 1,5 jaar volgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Watvoor opleiding doe je??
Ik heb maandag ook weer les. Meteen goed ook, van 9.15u - 21.00u
En wát is actuarieel rekenaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik doe avondstudie tot actuarieel rekenaar, zijn 10 modules die ik in 1,5 jaar volg
daarna ga ik door voor actuarieel rekenaar, dat zijn 19 modules in 3,5 jaar inclusief proefschrift
Het is de taak van de actuaris om er voor te zorgen dat er een actuarieel evenwicht is tussen onder andere inkomsten, uitgaven, beleggingen en voorzieningen. Traditioneel zijn actuarissen werkzaam in de verzekeringssector waar zij een verantwoordelijkheid dragen om toe te zien op de solvabiliteit, de rentabiliteit en de technische voorzieningen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En wát is actuarieel rekenaar?
Sorry, ben absoluut niet thuis in die branche...
Wat voor kleur glazen wil je ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Eliza, dank je wel ! (PM je straks even terug) ben ondertussen al even aan het kijken of ik inderdaad voor zwart ga of toch zilver.. Welke heeft Broekie gekozen?![]()
Fantastische plaat van de Cardigans.
zilver (gun)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Eliza, dank je wel ! (PM je straks even terug) ben ondertussen al even aan het kijken of ik inderdaad voor zwart ga of toch zilver.. Welke heeft Broekie gekozen?![]()
Fantastische plaat van de Cardigans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |