quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
That's Not My Name vind ik wel leuk, maar Shut Up And Let Me Go is wel leuker.
Die is ook wel leuk idd.quote:
Dit is wat eh, minder gepolijst, simpeler wellicht en sowieso minder radiogeschikt, maar wel erg leuk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk idd.
Al haalt die het ook echt niet bij Shut Up And Let Me Go.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Even de tijd doorkomen tot de laatste MIDNR begint...
Het lijkt er soms wel opquote:
Het kwartje viel jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:16 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe Tjibsma in de láááááánge intro van MIDNR.
In je hok jijquote:
Zo is tie braafquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Bedtijd.
Waar zouden al die luisteraars naartoe gaan? Zou het vanaf volgende week een stuk drukker worden aan de telefoon in de nacht bij 3FM?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Het kwartje viel ja
[..]
In je hok jij![]()
[..]
Zo is tie braaf![]()
Na vannacht ben je er vanaf
Hele goede vraagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Waar zouden al die luisteraars naartoe gaan? Zou het vanaf volgende week een stuk drukker worden aan de telefoon in de nacht bij 3FM?
De do-vr nacht is al een lange tijd de plek van Sander Guis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hele goede vraag
Wie presenteert er vannacht trouwens op 3FM?
Dan zal Domien wel bij 538 staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De do-vr nacht is al een lange tijd de plek van Sander Guis.
We zitten hier: MIDNR #30: De aller aller aller laatste MIDNR uitzending ;(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:45 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nu even midnr luisterenWist niet dat rick nu de laatste uitzending had. Midnr is altijd wel tof
.
Daar zit ik ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:46 schreef Piles het volgende:
[..]
We zitten hier: MIDNR #30: De aller aller aller laatste MIDNR uitzending ;(
Wees blij, kutruis op de streamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al. Jammer dat ze daar geen streamlink kunnen geven die in quicktime werkt
.
We zullen daar verder gaanquote:
Tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:15 schreef Sersjee het volgende:
Krijg nou wat, weer Bertje!
Inderdaadquote:maar ik ga toch echt pitten nou...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:30 schreef Sersjee het volgende:
Duik je je nest in, draait ie Rosalita! HELD!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:49 schreef Roel_Jewel het volgende:Kim
Holland
, krijg iets onprettigs
![]()
. 't Is gewoon gênant
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |