Ik ook niet, dit is een feest-topic!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het niet zo dat we het hier verder discusieren eigenlijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, leuk
Kun je net zo goed een vlaai-bezorgservice bellen
[..]
Hoezo
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dat accent van Kate Nash wel heel geil stoer eigenlijk!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dat accent van Kate Nash wel heel geil stoer eigenlijk!
Dus omdat mensen niet meegaan, mogen ze we er niet over meepraten... mooi is datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat de mensen die toch niet meegaan zich dr ook mee bemoeien denk ik...geen idee eigenlijk, ik vind het niet netjes om het in dit topic te doen
Niet meegaan wil niet zeggen dat men niet enthousiast waren over de ludieke actiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat de mensen die toch niet meegaan zich dr ook mee bemoeien denk ik...geen idee eigenlijk, ik vind het niet netjes om het in dit topic te doen
Lekker boeiend, komen zoveel negatieve dingen voorbij in dit topic over 3FM. Maar omdat Tjibbe en Michiel hier mee lezen is het opeens niet netjes zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Don't Stop Believing van Journey blijft ook een geweldig nummer. Dat gitaarstukje![]()
![]()
![]()
.
Oh, brakke ID tags,,, is niet eens geregistreerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef on_air het volgende:
[..]
[]
Heb je in mijn LastFM zitten spieken?.
Heb je het gelezen? Ik ben er volgende week ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef on_air het volgende:
[..]
[]
Huh wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel durft niet eens meer dag te zeggen, die weet dondersgoed dat hij fout zit
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef on_air het volgende:
[..]
[]
Hoezo zat Michiel fout? Okay, hij vroeg hier op FOK! wie er vrijdag kwamen, maar dat heb ik geen moment serieus genomen. Dan had hij er wel bij gezet dat we ff contact moesten opnemen met Tjibbe, maar zijn uitspraak was zo'n losse flodder. Toen ze vlak voor kerst de luisteraars opriepen om de studio te versieren was er ook maar 1 persoon die dat serieus nam. En dat was iemand die badeenden door ramen gooit (blijft zo leuk om em daaraan te herinneren, jammer dat WebHawk er nu niet isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel durft niet eens meer dag te zeggen, die weet dondersgoed dat hij fout zit
Misschien he, is het een idee om eerst even de reacties van de mensen zelf af te wachten...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Producer EkStra Weekend en Weekend DNA.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef cosmick het volgende:
Wie the hell is die Tjitse eigenlijk?
Hehequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef cosmick het volgende:
Om in jouw woorden te spreken: "Crap, wat ik heb ik nu weer gemist??"
Ik ben het iig met je eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe![]()
/ Wat een geweldige plaat!![]()
Cos, zijn we het met elkaar eens dat de plaat van Kings Of Leon heel erg fijn is?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef cosmick het volgende:
Wie the hell is die Tjitse eigenlijk?
Hij vroeg om een ontvangstcommité, en dat krijgt hij ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo zat Michiel fout? Okay, hij vroeg hier op FOK! wie er vrijdag kwamen, maar dat heb ik geen moment serieus genomen. Dan had hij er wel bij gezet dat we ff contact moesten opnemen met Tjibbe, maar zijn uitspraak was zo'n losse flodder. Toen ze vlak voor kerst de luisteraars opriepen om de studio te versieren was er ook maar 1 persoon die dat serieus nam. En dat was iemand die badeenden door ramen gooit (blijft zo leuk om em daaraan te herinneren, jammer dat WebHawk er nu niet is)
Jah, wel leuk, niet bijzonder ofzo verder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe![]()
/ Wat een geweldige plaat!![]()
Cos, zijn we het met elkaar eens dat de plaat van Kings Of Leon heel erg fijn is?
Vooral met posten is het een rampquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corton niet gewoon bedoelen dat The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go de nieuwe
3FM Meeeeeeeeeegahit is? Zou het een leuke keuze vinden.
btw: Fok = traag
Via welke inbelverbinding zit jij dan te internetten? Hier is 'ie heel erg snel namelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corton niet gewoon bedoelen dat The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go de nieuwe
Iig beter dan dat nare "whats my name". Staat een echt leuk nummer op die cd, maar daar kom ik zo niet meer even op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Ja, echt rete traag en het refreshen is niet veel sneller.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooral met posten is het een ramp
Gewoon ADSL die voor de rest eigenlijk ook snel is, maar heb wel Foksilver dus weet niet of daar een probleem mee is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via welke inbelverbinding zit jij dan te internetten? Hier is 'ie heel erg snel namelijk.![]()
Nieuwe Ting Tings als Megahit? Zou ik geen enkel probleem vinden!
Hier ook FOK!Silver en dus gewoon snel (hooguit 2-3 seconden per pagina).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon ADSL die voor de rest eigenlijk ook snel is, maar heb wel Foksilver dus weet niet of daar een probleem mee is.
Cos, That's not my name vind ik op het moment de minste van de 3 uitgebrachte platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |