Ontzettend gave jingles zijn dat!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:06 schreef Sirolf het volgende:
'Dit is het laatste eerste uur!' in Veronica-stijl. Leuk gevonden!
Inderdaad twee prachtige jingles achter elkaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:06 schreef -Hans- het volgende:
Fantastische jinglede toon is gezet. Here we go !!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een plaat om mee te beginnen.
Alive
Jah, eens. Of beter, helemaal geen Pearl Jam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Pearl Jam is wel leuk, maar waarom niet eens een ander nummer...?
Hey SC,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Cos, dit 10 keer liever dan Whombats, Editors en al die andere klere britpop
Maar idd, doe eens wat anders dan dit nummer!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:11 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch het eind van de plaat. Echt alle remmen los en gewoon alles eruit gooien. YES !!!!!!
Jawel, Pearl Jam is cool!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, eens. Of beter, helemaal geen Pearl Jam.
Ik pak dit uur even mee..voor het eerst in 10 dagen dat ik weer 3FM luisterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het laatste AV-uur tussen 9 en 10.
[ afbeelding ]
Je hebt het goed te pakkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:17 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ziek gemeld, ik blaf echt t hele huis be elkaar en heb amper geslapen...dat gaat niet heh
*moge iedereen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |