VH is geweldig ja ! beter dan Viva La Vida.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
JOEPIE, COLDPLAY
Ok ik meot toegeven: het minst storende nummer!
Je gebeden zijn gehoord was de laatste keer , weer in hollandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:49 schreef Roel_Jewel het volgende:Kim
Holland
, krijg iets onprettigs
![]()
. 't Is gewoon gênant
![]()
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:57 schreef -Hans- het volgende:
We gaan bijna beginnen mensen. de spanning, die lucht !!!
Straks maar topic titeltje wijden aan de verjaardag van micheal jackson, zal straks wel paar x gedraait wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:57 schreef -Hans- het volgende:
We gaan bijna beginnen mensen. de spanning, die lucht !!!
Heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]! Dat het maar een fijne AV mag worden.
Is die jarig dan?! uuhhm okay.. Ik hoop dan wel op een oudje van hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Straks maar topic titeltje wijden aan de verjaardag van micheal jackson, zal straks wel paar x gedraait worden
Ow?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat zei Giel vanmorgen nou , als genoeg mensen tegen het extra uur waren dat hij het democratisch op zou geven ?
Niet Alfabeat, Clark, Racoon, Krezip, Marco B, Amy W (muv de nieuwe single), Kid Rock hoef ik niet te horen maar wel Queen en veel platen uit de oude doos.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Welke plaat zou jij graag willen horen? En welke niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |