Heb je sport1?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:18 schreef WeebI het volgende:
"Van der Vaart knalt keihard tegen de firma Vodafone aan"
Hij raakt dat bord niet eens
Mja, wat een geluk weer. Als die scheidsrechter gewoon capabel had gefloten was het gewoon een pingel geweest en had Robben niet hoeven klagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Goede actie van Robben weer..![]()
Ben toch wel blij dat hij niet meedoet komend weekend.
sport1.nlquote:
Ach ja, de meeste Spaanse scheidsrechters zijn de laatste tijd sowieso van een bedroevend niveau.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mja, wat een geluk weer. Als die scheidsrechter gewoon capabel had gefloten was het gewoon een pingel geweest en had Robben niet hoeven klagen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste Spaanse scheidsrechters zijn de laatste tijd sowieso van een bedroevend niveau.
Aha, zo'n betaal stream zeker?quote:
Eén van de betere commentatoren van Nederland. Maar dat zegt niet zoveelquote:Op woensdag 10 december 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aha, zo'n betaal stream zeker?![]()
Wat vind je verder van Sierd de Vos? Ik luister graag naar hem.
Haha, dat niveau is ook aardig bedroevend inderdaad..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Eén van de betere commentatoren van Nederland. Maar dat zegt niet zoveel
Ja, dat merkte ik net alquote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Kan ook lekker uit zijn plaat gaan bij een goal..
Ik kan me nog een goal herinneren van Ruud, toen ging ie helemaal uit zijn bol..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik net al
Maar dat mag ook wel. Vind enthousiast commentaar altijd veel leuker.
"GOLLLLLLLLLLLLL" > "en dan gaat ie erin.."
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan me nog een goal herinneren van Ruud, toen ging ie helemaal uit zijn bol..
"GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE RUUD VAN NISTELROOOOOOIJ"
Maar wel nummer 63quote:
Wat een held. Als ik naast hem zat had ik z'n hand geschudquote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik kan me nog een goal herinneren van Ruud, toen ging ie helemaal uit zijn bol..
"GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE RUUD VAN NISTELROOOOOOIJ"
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Wat vind je verder van Sierd de Vos? Ik luister graag naar hem.
De kaartjes worden steeds goedkoperquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Komen ook nog steeds mensen bij in het stadion volgens mij.![]()
Lijkt net of het steeds voller loopt.
Tja, kan je ze beter nog wat goedkoper van de hand doen dan niet..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
De kaartjes worden steeds goedkoper
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef WeebI het volgende:
word je al bang, Venom?
Het is nou niet dat deze wedstrijd belangrijk is voor Zenitquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef WeebI het volgende:
word je al bang, Venom?
Bang voor Raul?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef WeebI het volgende:
word je al bang, Venom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |