quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef Maurice90 het volgende:
Als ik ernaar kijk slibben mijn aderen al dicht.
Kanker.. wat zijn we weer origineelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef salmz0hr het volgende:
Alleen door ernaar te kijken slippen m'n vaten al dicht
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Het lijkt er op dat een gangbang squad voor de special topping heeft gezorgd.![]()
Goddomme ik lees ook over alles heenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef Maurice90 het volgende:
[..]
[..]
Kanker.. wat zijn we weer origineel
Man met PMS? mmmmmquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:03 schreef B_ernd het volgende:
Ik heb hier al een reep chocola liggen.
.....ja, moet jij wetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef salmz0hr het volgende:
[..]
Goddomme ik lees ook over alles heen![]()
Okee eh... Alleen al door ernaar te kijken bereikt mijn door atherosclerose gevormde plaque een kritieke grootte, waardoor deze scheurt en een hartinfarct veroorzaakt.
Zo goed/orgineel genoeg?
Bij bukkake gutst het toch over een vrouwengezicht heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zou dat dus van je-lang-zal-je-leven niet door mijn strot krijgen
en die coating, lijkt wel of er een keiharde bukakke op plaatsgevonden heeft
Ze zijn 'glazed', dat is dus een suikerlaag en ik kan je vertellen dat de glazed doughnuts van Krispy Kreme verdomd lekker zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
't lijkt net of het ingesmeerd is met ranzig vet, waarna een groep geile japanners ze voor hun bukakke-behoefte misbruikt hebben.![]()
Krispy Kreme FTWquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Misstique het volgende:
Ze zijn 'glazed', dat is dus een suikerlaag en ik kan je vertellen dat de glazed doughnuts van Krispy Kreme verdomd lekker zijn!
quote:Alleen zo'n zoete doughnut in combinatie met spek en kaas is gewoon heiligschennis..
Zij maken echt de lekkerste doughnuts ter wereld.quote:
Gelukkig wel een vestiging in Londen, in Harrods om precies te zijn. Is maar een uurtje vliegen vanaf Schipholquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zij maken echt de lekkerste doughnuts ter wereld..
Jammer dat ze niet in NL vertegenwoordigd zijn..
Die donuts schijnen inderdaad echt belachelijk lekker te zijn, maar cmonnn donuts met kaas/spek/vlees?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zij maken echt de lekkerste doughnuts ter wereld..
Jammer dat ze niet in NL vertegenwoordigd zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |