abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221947
En hier is de tegenhanger van Tina's post. Vertel hier welke momenten je het meest irritant vond uit de afgelopen 66 dagen Big Brother en alles daaromheen.

Hier komen de dingen waarbij mijn tenen zich haast omkrulden:

1. Die gezichtsuitdrukking van Bianca toen ze zag dat Bart en Sabine beiden genomineerd waren ~ grrrrrr
2. De reactie van Anouk op het nomineren: Ik wil NU weten wie er op mij gestemd hebben!! ~heel irritant
3. Beau van Erven Dorens in het Big Brother journaal
4. Toen Maurice, Bianca en Karin met de foto van Bart aan het kloten waren en (dacht ik) Bianca zei: Zullen we hem vast ophangen?
5. De uitspraak van Cyrille toen ze het BB huis binnenkwam: Ik kom jullie heel veel vreugde brengen, zeker weten!
6. Maurice tijdens het nomineren (eigenlijk gewoon Mauwries in het algemeen, maar laat ik aardig blijven)
7. Het gesprekje tussen Willem, Mauwries en Karin over Sabine. Vooral Willem was erg irritant!
8. Het janken van Bianca toen Sabine vertrok-- wat een schijnheil zeg!!
9. De opmerking van Martin tegen Sabine over Bart: Ik denk dat Bart homo is. Erg sneaky!
10. Tara met haar gejank tegenover Willem "Ik wil daar helemaal niet over praten!"
11. Anouk's gejank in het algemeen!

Vertel..wat vinden jullie?

pi_221948
Het dagboekkamer-gesprek tussen Anouk et Gigi
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 21 november 1999 @ 15:34:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_221949
elke bijplaatsing van nieuwe bewoners
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221950
Ik sluit me volledig aan bij het bovenstaande en verder...
- Het vertrek van Sabine in het algemeen.
- Het moment dat Mona begon te zingen.
- Anouk die binnen kwam (en nog steeds niet weg is).
- Het publiek dat Cyrille er uit stemde ten koste van Anouk.

Tja en sommige irritante momenten zijn eigenlijk ook wel weer "mooie" momenten.

Greetz Tina

zondag 21 november 1999 @ 15:38:00 #5
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_221951
Yeah right, achteraf gezien is dat hele big brother project gewoon shit. Maar ja, wij verslaafde kijken er elke avond naar, en het liefst (jaja) ook nog 's op internet. Ik plaats dit toch duidelijk onder de categorie ontspanning. Iedereen leeft mee met het leven van een paar debielen in een huisje. Oke, ik ben het helemaal met fannetje eens, shit wat een rotmomenten waren dat. Enne, heb ik nou wat gemist, of is dat gesprek tussen gigi en anouk niet op tv geweest. Oke, kan ik er nog wat aan toevoegen, eehm.
Yep, dat gezeur van Sabine toen de bigbrotherfamily de ochtend na de nominatie niks tegen het sabieneke zeiden. OOh, wat werd ze boos, en was sneu, maar ja
Dis de eerste keer dat ik hier reageer Whatever,
greetz jolanda
pi_221952
Telkens weer dat irritante stukje van VOO wat begint met slowmotion beelden van de bewoners en met de vraag wie er uiteindelijk uitmoet: "Is het Anouk, is het Karin of is het uiteindelijk toch één van de mannen.......bla, bla bla". We weten het nu wel weer dus ze hoeven dat niet continu uit te zenden. Zonde van de tijd.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_221953
- de suggestieve opmerkingen van de voice-over

- de cliffhangers waar meestal niet op wordt teruggekomen

- het gesprek van Bart en Sabine in de DBK, wat duidelijk veel te prive was om uitgezonden te worden

- de donderdagavond live uitzendingen, interviews met een kennis van een vage bekende van de buurman van een bewoner of een zogenaamde deskundige die wel eens een boek van Orwell heeft gelezen en dus precies weet hoe de bewoners in het huis zich voelen...

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 21 November 1999).]

mooi he, alles
pi_221954
Phileine, over die cliffhangers: helemaal met je eens!! Daar wordt inderdaad vaak helemaal niet meer op teruggekomen.
En Ruby, ja dat van die beelden tussendoor met: Wie zal er uiteindelijk gaan winnen? klopt ook --heel erg irritant. Dat hebben we nu wel gezien!
Nog eentje dan: De weekopdrachten over het algemeen. Heel erg saai (borduren), nutteloos (golfen..) Kijk dat van deze week is wel weer leuk, maar dat hebben ze zelf bedacht. Kan Veronica niets leukers verzinnen?

zondag 21 november 1999 @ 16:11:00 #9
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221955
Het meest embarrasing is inderdaad nog wel die zgn "deskundigen". Maar dus ook wel leuk daardoor. En dan Rolf die van die vragen stelt die niks met deskundigheid te maken hebben, maar gewoon erg dom zijn: "wat denk je dat ze nu gaan doen?" Nodig dan gewoon een medium uit!!
Ook een leuk idee overigens...
Groowwwl!

zondag 21 november 1999 @ 16:12:00 #10
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_221956
Helemaal mee eens fannatje, die stomme weekopdrachten. En het uitzenden ervan, saaaaaaaai! Alhoewel, in de uitzending van gisteren met het golven, die uitspraak van maurice tegen anouk: Pak dat balletje nou op! Anouk: sorry. Maurice: Ja daar sta je toch voor! (of zoiets)
Dat gaf toch wel enige spanning aan tussen die twee.
Gewoon lekker
pi_221957
De Irritatie Top 10

(1) Rolf Wouters (met stip)
(2) De foto's van Hummie. Er zijn grenzen aan wat wakker Nederland aan de ontbijttafel kan verdragen.
(3) Fans van bewoners die alles rechtpraten wat krom is. Met name die typetjes die fanpages op internet opzetten.
(4) Het taalgebruik:
‘Een hart onder de riem steken.’
‘Een steuntje in de rug geven.’
‘De hand aan jezelf slaan.’
‘Bij hoge uitzondering.’
‘M’n maatjes.’
‘Jezelf tegenkomen.’
‘Jezelf missen.’
‘Je grenzen verleggen.’
‘Uit zeer betrouwbare bron, iemand van Veronica, heb ik vernomen dat…’
‘Volgens de spelregels…’
en begrippen als : dagboekkamer, verwenkast en het stellingenmandje.
(5) De hysterische lachbuien van Bart
(6) De dagboekkamer en alles wat daar gebeurt.
(7) De spelregels en alles wat daar nog niet in staat.
(8) De praatjes in de pers van mensen die zich in het huis gedroegen als een dood vogeltje (ja, ik bedoel Tara)
(9) Mona
(10) Almere

zondag 21 november 1999 @ 16:28:00 #12
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221958
En de opmerking van Cyrille: Ik ga jullie zo veel vreugde bezorgen...
En natuurlijk het zingen van haar. Prachtige stem hoor, daar niet van, maar zo van zichzelf onder de indruk....
brr.
Groowwwl!

pi_221959
Aaaarg, het komt allemaal weer boven.

ik mis nog: het gemagnetiseer van Cyrille

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_221960
FF denken hoor...uhhh...Maurice aan het ping pongen. Dat sloeg echt nergens op (netals zijn batje ) En dan nog Anouk met haar vingertje. Ik hou het bij deze als ik er nog meer op ga schrijven word het wel erg lang
en dan heb ik VOO nog niet eens mee gerekend.
pi_221961
Inderdaad, alles komt weer helemaal boven!

Wat dacht je van die denkbeeldige irritatiegrens van Sabine?
Of van de vele herhalingen?
Dingen die op internet te lezen zijn maar nergens terug te halen zijn op de tv?
Het evt. terug laten komen van een ex-bewoner enz enz enz
Ik kan wel uren doorgaan!
Maar toch blijf ik het een leuk progamma vinden, kan er niks aan doen.

p.s. Die hysterische lachbuien van Bart vind ik persoonlijk juist errug leuk!

Groetjes!

pi_221962
Ach Fannetje, dat je een fan van Bart bent was al duidelijk. Daarom als reactie op jouw punt 4:
Toen Maurice, Bianca en Karin met de foto van Bart aan het kloten waren en (dacht ik) Bianca zei: Zullen we hem vast ophangen?

punt 11 van mijn Irritatie Top 10:
IJdeltuiten die zorgvuldig bagage moeten uitzoeken voor 100 dagen eenzame opsluiting en dan een foto van zichzelf meenemen.

pi_221963
Hoi Sorrow!

Ja inderdaad vind ik Bart verreweg de leukste van het stel (was het dan zo duidelijk
maar je moet toch haast wel toegeven dat hij leuk lacht!
okee okee, Bart heeft ook zijn minpuntje. Ik zou nou ook niet direct een foto van mezelf meenemen..maar misschien is hij er wel heel erg aan gehecht..wie weet..
Maar verder: Bart rulezzz!!

Sorry mensen..ik weet dat dit niet over het topic gaat..
Ik zal nog even een irritant puntje noemen:

Daphne Deckers en de manier waarop ze loopt, praat, interviews houdt...aaaarghhh..

zondag 21 november 1999 @ 20:13:00 #18
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_221964
nummer 1 op mijn irri-top tien staat Veronica in het algemeen om het niet uitzenden van de orgieen tussen de bewoners die regelmatig plaatsvinden op initiatief van Ruud ;-))).....
pi_221965
Fannetje schreef: "maar misschien is hij er wel heel erg aan gehecht..wie weet.."

Ha Fannetje,

Welnee joh, toen hij de foto aan Sabine wilde geven en Ruud zich afvroeg of hij wel afstand kon doen van zo'n mooie foto zei Bart: "hindert niks, ik heb er nog veel meer."

Dus als je het lief vraagt...

Punt 12: Shakespeare
Is voor gewone stervelingen niet te lezen. Oud-Engels is rampzalig moeilijk (er is geen woordenboek aanwezig). Op de universiteit zijn er gemiddeld 6 colleges nodig om een stuk van Shakespeare enigszins te doorgronden.

Punt 13: Smiley's. Wat heb ik een hekel aan die dingen. Onze Fokziners bevinden zich in een diepe crisis. Er was om 8 uur nog geen topic over de uitzending van vanavond te vinden, maar het topic Smiley deel 4 (!) blijft maar groeien.

Bart Rulezzz nog geen deuk in een pakje boter

Als altijd...

zondag 21 november 1999 @ 21:45:00 #20
374 beelzebub
master of disaster
pi_221966
quote:
op 11-21-1999 om 04:14 PM schreef Sorrow het volgende:
De Irritatie Top 10

(1) (..)
(2) (..)
(3) (..)
(4) (..)
(5) (..)
(6) (..)
(7) (..)
(8) (..)
(9) (..)
(10) Almere

Je kan zeggen wat je wilt, maar Almere roelt gewoon, Almere heeft 't en daar kan 't. Kom maar 's een keertje kijken.

pi_221967
Veronica zocht een onbewoond eiland. Dat bleek te duur en toen werd het Almere.
En daar is Almere trots op.

Nou vooruit, één keer dan:

pi_221968
Het meest irritante moment tot nu toe, vond ik toen Sabine het huis verliet en Mona
bleerde: Se moet bai mai blaifen
Ook zeer irritant was het gemiauw van cyrille.Niet dat ze geen goede stem heeft, maar het lag er toch heel dik bovenop dat ze op een cdeetje hoopte

pi_221969
Toen Bianca het huis verliet en met overslaande stem zo'n 4x gilde: 'Ik hooou van jullie! Echt waar. Ik hooou van jullie!' En: 'Ik respecteer jullie zo ontzettend! Echt waar!', hoewel ik er niet helemaal zeker meer van ben dat dat Bianc was.
  zondag 21 november 1999 @ 23:09:00 #24
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221970
WILLEM
pi_221971
De meeste hier boven genoemde momenten + het wc-moment van Anouk vond ik irritant van Veronica.

Irritatie van bewoners gerangschikt van zeer irritant tot matig irritant:
1 Anouk met haar gehuil
2 Ruud met zijn one-track-mind
3 Willem met zijn geroddel en gezeik
4 Maurice die zo graag volwassen wil overkomen
5 Karin die zo van haar moederlijke kant houdt
6 Bart irriteert het minst, dwz: hij irriteert zijn medebewoners lekker

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 november 1999 @ 23:55:00 #26
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_221972
Geef Almere terug aan de zee...
Back On track<P>
pi_221973
Nog twee voor het slapen gaan:

(14) Cyrille als indiaantje (veertje in hoofdband)

maar de grootste tenenkrommer... en bijna waren we hem vergeten... maar hij hoort in deze lijst thuis... daar is ie dan, dames en heren...

(15) het Big Brother Lied

maandag 22 november 1999 @ 00:49:00 #28
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_221974
>>Je kan zeggen wat je wilt, maar Almere roelt gewoon, Almere heeft 't en daar kan 't. Kom maar 's een keertje kijken.
>Geef almere terug aan de zee

Die hele grote paal met die lichtbol is een boei. Mocht Almere naar beneden zakken, dan weten ze waar het water ondiep is ;-))

fyi, ik vin almere ook niks... plek voor afgekeurde amsterdammers..

nu ga ik wachten op de flames en de fanmail.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_221975

• Does "Wild Vlees" ring a bell???
  • Bart en zijn Huzaren-boys
  • Rolf Wouters (need I say more?)
  • Sabine die Karin aansprak op het stiekeme gedoe
  • De woonkamer van Mona die duidelijk aan een metamorfose toe is
  • Het gezang van Cerille onder de douche ("kan iedereen wel horen hoe mooi ik kan zingen?")

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_221976
en wat dachten jullie van Rolf van Snuivenstein met die Duitsers die de ballonnen van de eerste weekopdracht hadden gevonden.
pi_221977
HAllo,hallo

Jullie vergeten het allerbelangrijkste, meest irritante (en zelfs nog erger dan han Mona in het BB-lied):

De PRESENTATIECAPACITEITEN VAN DAPHNE

Ver beneden peil

Krach?
Is 't, of is 't niet
Da's de vraag

maandag 22 november 1999 @ 10:31:00 #32
1687 poep
praat geen poep
pi_221978
Wat denken jullie van die irritante Sabine, die helemaal niks kan hebben en het verschil niet zag tussen een geintje en iets serieus?
En Ruud die niks beters weet dan sex, bibi, de tour en Cuba.
houdt van spannend...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 november 1999 @ 11:23:00 #33
862 Arcee
Look closer
pi_221979
1. De stuitend slechte live presentaties van Rolf Wouters
2. De irritante achterban van Cyrille (o.a. aanwezig toen ze het huis verliet)
3. Het toneelsstukje met de moorden (wat een onzin)
4. Dat mens die in een donderavond uitzending Karin mocht afzeiken middels een gedicht (dat sloeg echt nergens op!)
5. De tarrot kaarten en magnetiseerpraktijken van Cyrille
6. De uitzending waarin Anouk, Nicolette en Cyrille werden voorgesteld. Hoezo amateuristisch? Wat een slechte uitzending was dat.
7. De weekopdrachten in het algemeen (geef ze gewoon wat geld).
8. Dat Nederland Sabine het huis uit gestemd heeft.
9. Dat er steeds 1 het huis uit moet. Aan 1 kant gaat het daar natuurlijk juist om, maar aan de andere kant wordt het steeds een stukje minder leuk.
10. Dat het straks afgelopen is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 november 1999 @ 11:29:00 #34
862 Arcee
Look closer
pi_221980
Nog 1 vergeten:

Mona die toen Sabine het huis verliet diverse malen schreeuwde: "SE MOT BEI MEI BLEIFFUH!!!!"

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 22 november 1999 @ 11:39:00 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_221981
Mijn BB-dieptepunt was het fragment waarop Willem uitweidde over zijn 'fantastische' leiderscapaciteiten. Gekmakend gewoon.
Ook erg: Willem in het algemeen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_221982
Willem's ego is inderdaad zeer treurig. Om ondenkbare redenen neemt het zeer groteske vormen aan. Ik ben benieuwd wanneer zeepbel willem uit elkaar knapt en zicht vergrijpt aan iets dat zich dan nog levend om hem heen schaart!

we zien het.........

pi_221983
Het meest irritant van ALLE afgelopen 66 dagen bij elkaar: iedere dag naar B A R T kijken en zijn gekleuter.

*De Gooise matras is uit. Leve de Tilburgse Auping*

maandag 22 november 1999 @ 22:49:00 #38
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_221984
Dieptepunt: MauwRies bij de circus weekopdracht, die niets kon, maar volgens Veronica wel voldaan had aan de eisen.
Was het medelijden?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_221985
Ter aanvulling op al die inderdaad vrij irritante momenten: Ik vond Big Cindy wel een dieptepunt. Ik durfde uit plaatsvervangende schaamte niet te kijken.
Haar stukje hierover in Revu was weer wel leuk.

En dan die fan-site-vertegenwoordigers bij RolfX. Dat is het toppunt. Van die pukkelig/ stotterende types met knuffelbeertjes en t- shirts voor hun 'idool'.
In een woord AFSCHUWELIJK

pi_221986

* Het fenomeen Daphne Deckers in al haar facetten.

Wij verklaren ons nader:
* De mislukte facelift van Daphne D. (die kraaiepoten!)
* De mislukte neklift van Daphne D.
* Het doorgeschoten vermageringsdieet van Daphne D. (28 kilo schoon aan de haak, schatten wij).
* Het accent van Daphne D. (iets tussen Polder-Nederlands en Brabants in, met wat Drentse uitschieters).

Onze moeder, die zelden televisie kijkt maar die voor BB een uitzondering maakt omdat zij twee verslaafde dochters heeft (handig voor de nazorg, straks) vroeg ons: "Wie is toch dat hele zielige, broodmagere wezentje met die diepe groeven bij haar ogen, kunnen ze dat arme schaap nou niet een beetje ontzien? Dat ze haar met een kopje warme soep bij de kachel zetten, in plaats van haar steeds voor die camera te duwen, met allemaal van die felle lampen op dat uitgeteerde gezichtje gericht?"

En wij zeiden: "Nee mama, dat KUNNEN ze niet, want dat wezentje is de ster van het programma."

Sindsdien hebben wij onze moeder niet meer horen spreken. Dit is nu acht dagen geleden. De GGD is ingelicht.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_221987
Willibrord Frequin

Oh ja ....... BART SUX & SMILEY'S RULE !

dinsdag 23 november 1999 @ 12:19:00 #42
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_221988
Wat ik ook irritant vind zijn die lui van de redactie die elke uitzending in beeld komen. Je weet wel, ze zeggen altijd: "Camera 4 naar de slaapkamer", "Camera 6 naar de woonkamer", enz.

Eigenlijk vind ik alle onderbrekingen van de uitzending irritant, incl. de begintune, de reclame (die altijd te vroeg komt) en dat gezeur over 'wie zal het halen, Anouk of Karin, of toch...'.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_221989
Ik irriteer mij de agelopen weken ongelovelijk aan het veelvuldig gebruik van het woord: (ik irriteer me al tijdens het opschrijven) LEVENSERVARING

pi_221990
Die ogen van Daphne.
Karin:"Sommige dingen horen nu eenmaal zo".
pi_221991
quote:
Ik irriteer mij de agelopen weken ongelovelijk aan...

Ik erger mij aan mensen die het juiste gebruik van de woorden "irriteren" en "ergeren" niet weten.
Ok, nog één keer dan:

Ik erger me aan iets...
Iets irriteert mij...

Bedankt, sorry voor het gezeik, en ga a.u.b door met deze discussie!

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:50:00 #46
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_221992
quote:
op 11-23-1999 om 12:54 AM schreef The Two Sisters het volgende:

* Het fenomeen Daphne Deckers in al haar facetten.

(...)
* Het accent van Daphne D. (iets tussen Polder-Nederlands en Brabants in, met wat Drentse uitschieters).
(...)

Even over het accent: Daphne komt uit een klein dorpje 'Ooy' (niet te verwarren met die schapen). Dat ligt bij Nijmegen en aan de Duitse grens.
Het accent wat je hoort is overigens niet Nijmeegs! Bij ons in Nimwegen praten ze heel wat platter. Zo ook in Ooy. Ik denk dat ze dit accent heeft opgelopen toen ze voor haar foto carriere wat netter moest gaan praten.

Ik weet eigelijk niet wat ik hiermee wil zeggen, maar doe je voordeel met deze nutteloze informatie.

Meest ergelijke moment voor mij:
MONA

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:07:00 #47
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_221993
Ik erger mij het meest aan mijzelf (of mijzelf irriteert mij het meest?) waarom? omdat ik ondanks de onuitstaanbare saaiheid van het programma toch iedere avond als een junk voor de tv lig. Zwemtraining om woensdag bija oversla(ik denk dat ik morgen een video ga kopen... cursus zwemmen wil ik niet missen) en mijn sociaal leven volstrekt platligt, mijn eindscriptie nooit afkomt (dankzij Fokzine...grrrr..)etcetera etcetera. Wie verlost mij? Ik ben verslaafd!!! Voo ik smeek U: nooit meer BB!!

zeer ergerlijk moment verder: Karin Anouk en Willem Bart vertellen dat ie molton moet gebruiken. Stelletje oude wijfe: mag ie dat zelf uitmaken?

dinsdag 23 november 1999 @ 15:37:00 #48
1544 Tonto
King of the Piel
pi_221994
quote:
op 11-23-1999 om 12:41 PM schreef Love Mae King het volgende:
(Reactie op BBBeeezzz, die zich irriteert aan levenservaring

Ik erger mij aan mensen die het juiste gebruik van de woorden "irriteren" en "ergeren" niet weten.
Ok, nog één keer dan:

Ik erger me aan iets...
Iets irriteert mij...

Wel, LMK, Besje heeft gewoon niet genoeg levenservaring om te weten wanneer iets haar dermate irriteert dat ze zich eraan gaat ergeren.

Mij irriteert ook iets; Al die lovende stukjes van alle pubers zonder levenservaringen alhier over puber der pubers: Bart

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_221995
sorry dubbelop, de onderste was de correcte speling...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 23 November 1999).]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_221996
Meest irritante moment was dus net op de streams te zien (zie mijn verslag van de dagstreams van vandaag)
Ruud op zijn rug op bed met de camera vol op hem die vervolgens zijn onderbroek uittrekt en dus met zijn hele hebben en houden in beeld was.

AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH
Walchelijk!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_221997
quote:
op 11-21-1999 om 09:45 PM schreef beelzebub het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Almere roelt gewoon, Almere heeft 't en daar kan 't. Kom maar 's een keertje kijken.

Almere heeft 't het,

Rotterdam heeft het niet nodig.

Mijn irritantste momenten zijn TARA (nog bijna niet gelezen hier) en toen Bianca
wegging en hysterisch gilde 'Ik hou van
jullie'.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')