KPD v2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is echt alleen te zien door echte KLB-SC bazen!
Ja weet ik veul, gewoon zoals in de films eh.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer pijnlijkmaar vertel ns, wat voor romantische muziek?
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
zeg, gaan jullie eens fijn PMen/MSNen
Neuj.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
zeg, gaan jullie eens fijn PMen/MSNen
Is ze al dood dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeen sexuaaaaaal healing. Nee, daar kan ik niet naar luisteren hoor, mijn vroege juf (van de basisschool) wil dat nummer op dr begrafenis
kan ik daar toch geen seks op hebben!
Neequote:
Dat nummer op je begrafenisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeen sexuaaaaaal healing. Nee, daar kan ik niet naar luisteren hoor, mijn vroege juf (van de basisschool) wil dat nummer op dr begrafenis
kan ik daar toch geen seks op hebben!
Maar zij hoopt dus even op haar begrafenis een sexual healing te krijgen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeze is springlevend
en ik zou NU eigenlijk in 1 van haar 'bodybalance' lessen moeten zitten. Ware het niet dat ik spierpijn heb en dus geen zin had om heen te gaan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei iemand romantische muziek?
Ja vreemd hequote:
Goede keus!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei iemand romantische muziek?
Like duhhhquote:
quote:
Ja, misschien is ze into necrofilie ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar zij hoopt dus even op haar begrafenis een sexual healing te krijgen?
En dit dan:
Oh, laat me maar even weten wanneer de begrafenis is dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, misschien is ze into necrofilie ofzo
MAAR. ik kan geen youtube liedjes luisteren, want mn geluid op internet doet het niet
Hahaha sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, laat me maar even weten wanneer de begrafenis is dan.
En kon je dat niet eerder zeggen?
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha sorryhoe kan ik het goedmaken? Moet ik ook leuke plaatjes voor jou zoeken
?
Wat is het ook een lieve meid hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
http://img2.timeinc.net/p(...)kini/hilary_duff.jpg
Tsja, dan hoef je geen moeite te doen hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Alsof ik die plaatjes zelf niet kan vinden,
Ik raak zo in de war van jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is het ook een lieve meid he
Googlen is geen mooitequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dan hoef je geen moeite te doen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |