Ow, overheen gelezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ging over TS, bokkelul. Ben je scheel ofzo?
Okequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dewas positief bedoeld, ik moest er ook om lachen
Ja die Nijmegenhaters he.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Nobu het volgende:
Wat een ongewassen krakers in dit topic
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Arnhem > Nijmegen.
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.
Emo. Ga krassen met je kutarnhemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hertog_Martin
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE GODVERDOME VOOR N.E.C., KANKERLUL!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Nietesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is gewoon ee chille en mooie stad. Alleen praten de mensen in de dorpen eromheen een onverstaanbaar taaltje.
ok arnhem heeft 1 hele mooie plekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Nijmegen = tof. Maar ho ff met het dissen van Arnhem. Daar ben ik geboren en getogen, en Arnhem > Nijmegen.
Waar ze de trein vaak nog even laten wachten voor de telatersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
ok arnhem heeft 1 hele mooie plek
Spoor 7 richting nijmegen
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |