Slechte klacht. In de ochtend ouwehoerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef Dr.Crane het volgende:
Tot een uur of 10:00 en 2 koppen koffie valt er niet met mij te communiceren normaal gesproken.
Van die mensen die je s'ochtends (voor mij nog midden in de nacht) tegenkomt en meteen vrolijk: "GOEDEMORGENLEKKER NAAR SCHOOL/WERK???" roepen of nog erger, hele verhalen tegen je aan beginnen te lullen.
Vooral van die oudjes hebben die neiging.
Hou gewoon s'ochtends je smoel en zeg alleen noodzakelijke korte dingen. Ochtend is kut en ik heb geen zin om je gezeur aan te horen.
Ben ik ook. Voor mij begint de ochtend namelijk tegen 10:00, daarvoor is alles nog nacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Happel het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Happel het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absent
' 's ochtends een vent, s Avonds een vent.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Idd, en dan verwachten ze ook nog dat je oplet, meedenkt, nadenkt en je mening geeft. Wat een ramp waren die vergaderingen maandags om 8:30 s'ochtends op m'n stage.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Adelante het volgende:
Of mensen die meteen in alle godsvroegte een presentatie/meeting plannen, wil je gewoon rustig wakker worden moet je ineens actief betrokken worden bij dat geblaat.
Laat hem toch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Val ons eens niet lastig met je ochtendhumeur.
Zo'n 80 % van werkend Nederland en scholieren/studenten die gekweld worden met vroege les/college-uren?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wie gaat er ook voor 10.00 uur 's ochtends de deur uit?
Ik meen het dan ook niet.quote:
Juustem! Als die wekker gaat direct gaan met die banaan!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef nuget het volgende:
GOEIEMORGEEEEEEEEH!!! EN ZIJN WE ER KLAAR VOOR, LALALALA![]()
![]()
aan de bak met die handel, niet zeuren maar werken !!
Die is ook al niet 600x voorbij gekomen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TVE het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absent!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TVE het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absent!
Edit: of je leest het topic niet door.
goedmakertje:
's Avonds een vent, 's ochtends 10%
niks zo lekker als een ochtenlul die weer slap gesjort wordt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik meen het dan ook niet.
Ik heb geen last van een ochtendhumeur, maar je moet niet extreem vrolijk gaan doen 's morgens. Er zijn ook mensen die 's morgens, terwijl ik nog in bed lig, aan me gaan zitten sjorren en druk lopen doen. Daar kan ik níet tegen. Laat me even wakker worden!
.
Sterke opening Henk!quote:
quote:Hoi, ik ben Henk
Collegeuren zijn voor studenten nog altijd facultatief, dus het lijkt me niet dat 80% daarvan zo vroeg uit zijn/haar bed komt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zo'n 80 % van werkend Nederland en scholieren/studenten die gekweld worden met vroege les/college-uren?
Ik zat zoeven in je FoBo te bladeren en zag dat je een soort van crackjunk als vriendin hebt (die blonde plofkop die op de foto's staat). Wil je er over praten? Maakt het je gefrustreerd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sterke opening Henk!
Bijna net zo sterk als
[..]
Ahhhh, henkie toch. Wat een lange teentjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik zat zoeven in je FoBo te bladeren en zag dat je een soort van crackjunk als vriendin hebt (die blonde plofkop die op de foto's staat). Wil je er over praten? Maakt het je gefrustreerd?
Subtiel als een antitankwapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik zat zoeven in je FoBo te bladeren en zag dat je een soort van crackjunk als vriendin hebt (die blonde plofkop die op de foto's staat). Wil je er over praten? Maakt het je gefrustreerd?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |