Slechte klacht. In de ochtend ouwehoerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef Dr.Crane het volgende:
Tot een uur of 10:00 en 2 koppen koffie valt er niet met mij te communiceren normaal gesproken.
Van die mensen die je s'ochtends (voor mij nog midden in de nacht) tegenkomt en meteen vrolijk: "GOEDEMORGENLEKKER NAAR SCHOOL/WERK???" roepen of nog erger, hele verhalen tegen je aan beginnen te lullen.
Vooral van die oudjes hebben die neiging.
Hou gewoon s'ochtends je smoel en zeg alleen noodzakelijke korte dingen. Ochtend is kut en ik heb geen zin om je gezeur aan te horen.
Ben ik ook. Voor mij begint de ochtend namelijk tegen 10:00, daarvoor is alles nog nacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Happel het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Happel het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absent
' 's ochtends een vent, s Avonds een vent.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Idd, en dan verwachten ze ook nog dat je oplet, meedenkt, nadenkt en je mening geeft. Wat een ramp waren die vergaderingen maandags om 8:30 s'ochtends op m'n stage.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Adelante het volgende:
Of mensen die meteen in alle godsvroegte een presentatie/meeting plannen, wil je gewoon rustig wakker worden moet je ineens actief betrokken worden bij dat geblaat.
Laat hem toch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Val ons eens niet lastig met je ochtendhumeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |