mazzelaar.. mn beste b-team mid eraf met rood..quote:Op woensdag 3 september 2008 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
1-0 2-0 3-0 voor en een Wurdsje spelert rood1e plek consolideren
counter :
[..]
Jah na een aanslag op mijn spits.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mazzelaar.. mn beste b-team mid eraf met rood..
sinds wanneer speelt je spits met nr 1? Volgens mij is et namelijk je keeper..quote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah na een aanslag op mijn spits.Gelukkig slechts een pleistertje.
4-0
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt je spits met nr 1? Volgens mij is et namelijk je keeper..
is mn keepquote:nr 1Zefiros Fanariotis (153249003)
is een spits.quote:nr 11 Zübeyir Özkal (87219805)
Hij moet net als jou winnen om zeker te zijn van de volgende ronde dus reken er maar niet op.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef foetre het volgende:
Ik moet nog even wachten tot 22.50.
Ik speel tegen VK in het altijd mooie Chili.
Ik hoop dat ie nou is een keer met ze B spelers speelt ipv een zooitje a spelers.Anders biedt het weinig prespectief.
Dan word ik lekker uitgeschakeldquote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij moet net als jou winnen om zeker te zijn van de volgende ronde dus reken er maar niet op.
Neuh, gelijkspel is voor hem genoeg. Zelfs een verlies hoeft niet dodelijk te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij moet net als jou winnen om zeker te zijn van de volgende ronde dus reken er maar niet op.
Klopt maar dat is niet iets waar je op gokt als je door wil dus zal ie wel voor de winst gaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, gelijkspel is voor hem genoeg. Zelfs een verlies hoeft niet dodelijk te zijn.
precies die heeft een pleisterquote:
die heeft geen pleistertjequote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies die heeft een pleister
[..]
die heeft geen pleistertje
nu nog een halvequote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Moeilijk he kijken..... Je hebt helemaal gelijk. Blijf van mn keep af he! ik heb er maar 1.
komt deze er voor terugquote:Konstantin Nesmelov (131995810)
Volgende verjaardag: 28-11-2008
Nationaliteit: Rossiya
Total Skill Index (TSI): 31 330
Loon: 24 556 ¤/week inclusief een 20% bonus
quote:Pavel Apollonov (144653820)
22 jaar en 56 dagen, matig in vorm
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 29-10-2008
Nationaliteit: Rossiya
Total Skill Index (TSI): 63 440
Loon: 34 662 ¤/week inclusief een 20% bonus
Ach jij hebt 61 % bbz en hij speelt met 10 man.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:24 schreef foetre het volgende:
Ik sta nu 1-0 voor en heb deze vent eruit getrapt.
[..]
komt deze er voor terug![]()
[..]
op basis van??quote:Op donderdag 4 september 2008 08:20 schreef rompompom het volgende:
Bah, als VK flink had gewonnen was ik door!!
Doelsaldo. Als VK met meer dan twee doelpunten verschil zou hebben gewonnen, had ik op één doelpunt verschil Foetre en jou verslagen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
op basis van??
Ik dacht trouwens dat de nummers 2 automatisch doorgingen, vandaar mijn enthousiaste reactie na mijn 0-0
Oh ja.. zat ff verkeerd te kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doelsaldo. Als VK met meer dan twee doelpunten verschil zou hebben gewonnen, had ik op één doelpunt verschil Foetre en jou verslagen..
quote:Uitdagingen: 1
F.C. Gokwerk
Aanvangstijd: 10-09-2008 om 17:10
Speelterrein: Grumpalace, Bekerregels. Intrekken!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:18 schreef ArTiC het volgende:
aangezien ik nog geen uitdaging van Vulture United gehad heb tot nu toe:
Uitdagingen: 1
Vulture United 1980
Aanvangstijd: 10-09-2008 om 17:10
Speelterrein: Riku Kilpinen Stadion, Bekerregels. Intrekken!
quote:Op maandag 1 september 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag 2 weken op vakantie maar ik ga mijn uiterste best doen om ergens in het weekend een computer te vinden in de VS om de halve finale te accepteren
ah okay, ik wacht gewoon rustig af.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah okay, ik wacht gewoon rustig af.
wat mij betreft mag hoeft hij niet voor maandag te accepteren maar voor woensdag, ik kan om half 5 woensdag nog wel een friendly via een advertentie regelen
Zal vast nog wel goed komen, VKtje kennende.quote:Aantal uitdagingen: 1
Holloway Wanderers
Aftrap: 10-09-2008 om 19:15
Speelterrein: Rovsunda Fotbollsstadion, bekerregels. Intrekken!
Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar Sverige voor deze wedstrijd.
quote:Op zondag 7 september 2008 17:33 schreef -J-D- het volgende:
Paar dagen geleden al uitgedaagd:
[..]
Zal vast nog wel goed komen, VKtje kennende.
quote:Op zondag 7 september 2008 17:33 schreef -J-D- het volgende:
Paar dagen geleden al uitgedaagd:
[..]
Zal vast nog wel goed komen, VKtje kennende.
VK Stuurde me net een sms dat hij zn verkansie verlengd heeft maar dat ie m iig op tijd accepteert.quote:Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als t goed is zou hij op tijd terug zijn van verkansie
quote:Op maandag 8 september 2008 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Zo gister groepswedstrijd met 5-4 gewonnen.
Spannende wedstrijd.
Dan mag hij wel eens opschietenquote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
VK Stuurde me net een sms dat hij zn verkansie verlengd heeft maar dat ie m iig op tijd accepteert.
quote:Op [b]dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef -J-D- het volgende:[/b]
[..]
Dan mag hij wel eens opschieten
Moet morgen om 9.30 uur weg en wil dan toch wel een opstelling gemaakt kunnen hebben....
Ik ben bang dat je een WO hebt veroorzaakt VKquote:Op [b]woensdag 10 september 2008 03:15 schreef Verbal_Kint het volgende:[/b]
Zwitserland, Stockholm, Polen en Praag waren mooi
JD: ik kan je wedstrijd niet meer accepteren omdat ie internationaal is
hmmmz, en nu kan ik je ook al niet meer uitdagen... kun je jouw uitdaging intrekken en een nieuwe doen?
Als JD het goed vind mag ie van mij ingehaald worden komende woensdag. Door de vakanties hebben we wel meer wedstrijden verzet dus waarom deze niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
Heb nog contact gehad met JD, t zal waarschijnlijk niet meer lukken nee
Outpost, aan jou als organisatie om te beslissen wat te doen in overeenstemming met JD (aangezien ik zelf ook organisatie ben, hou ik me er buiten):
-Simpele WO, JD in de finale
-Volgende week, 17-9, overspelen. Finale is immers pas 24-9
Ik ben bang dat het niet meer goed gaat komenquote:
Laat me maar winnen, als dankquote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
Never mind, de wedstrijd is al geregeld voor vanmiddag
hulde JD voor de medewerking
Nee dus, vergeten andere friendly te regelen ookquote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |