Theoretisch kan je nog als beste nr 2 door maar die kans lijkt me wel heel erg klein vandaar t rode.quote:
Edit ik zie nu dat ik vergeten ben wat aan te passen maar de stand klopt volgens mij wel. Iedereen heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld volgens de stand maar dat is uiteraard 2quote:De nummers 1 van elke poule uit de tweede fase plaatsen zich samen met de beste nr. 2 voor de halve finales.
Het is zeker spannend ja... vorige week speelde ik overigens geen counter maar nu had ik er bewust voor gekozen om mijn middenveld zwakker te maken... verkeerd gegoktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vorige week bedreven ze het anders nog prima, nu haalde ik toen ook wel erg slechte stats... Maar een ieder in de poule nu op 3 punten als ik het goed begrijp!
Hoe moeilijk is t zeg pffff. Heb ook een foutje gemaakt in de stand en je bent echt uitgeschakeld Yankee_One (Foetre heeft nl 4 punten ipv 3)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Theoretisch kan je nog als beste nr 2 door maar die kans lijkt me wel heel erg klein vandaar t rode.
[..]
Edit ik zie nu dat ik vergeten ben wat aan te passen maar de stand klopt volgens mij wel. Iedereen heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld volgens de stand maar dat is uiteraard 2
Dat moet 24 zijn neem ik aan? Niet dat ik er verder ook maar iets mee te maken heb natuurlijk...quote:23 september 2008
Finale Champions Fok!Cup !!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat moet 24 zijn neem ik aan? Niet dat ik er verder ook maar iets mee te maken heb natuurlijk...![]()
tvp
quote:24 september 2008
Finale Champions Fok!Cup !!
Dat moet ik even overleggen maar als jij zo ver komt dan kunnen we t tzt er nog eens over hebben. Ik ben all1 bang dat als je 2e wordt je door mij er uitgeknikkert wordtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we de Uefa Cup finale ook niet gewoon op de 24e doen... mocht ik zo ver komen kan het nog wel eens lastig zijn ivm vakantie om te accepteren...
quote:Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 03-09-2008 om 12:05
Speelterrein: Cyranno's Maracaná, Normaal. Intrekken!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar España reizen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is t zeg pffff. Heb ook een foutje gemaakt in de stand en je bent echt uitgeschakeld Yankee_One (Foetre heeft nl 4 punten ipv 3)
Edit : Standen zijn nu gecorrigeerd en als t goed is moet nu alles wel kloppenHoe lastig is een stand aanpassen met een kater.
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet ik even overleggen maar als jij zo ver komt dan kunnen we t tzt er nog eens over hebben. Ik ben all1 bang dat als je 2e wordt je door mij er uitgeknikkert wordt![]()
[..]
ga je mij nou uitschelden voor homo?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet ik even overleggen maar als jij zo ver komt dan kunnen we t tzt er nog eens over hebben. Ik ben all1 bang dat als je 2e wordt je door mij er uitgeknikkert wordt![]()
[..]
quote:FC RKDEO
Aanvangstijd: 03-09-2008 om 12:05
Speelterrein: Cyranno's Maracaná, Normaal. Geregeld!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ga je mij nou uitschelden voor homo?
quote:
Dan moet je hopen dat Foetre verliest of gelijk speeld. Anders is hij 1e en wordt Vk denk ik beste 2e gezien zijn doelsaldo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Dan maar beste 2e proberen te worden. JD, lijer!
quote:Uitdagingen: 1
Bacardi Boys
Aanvangstijd: 03-09-2008 om 17:05
Speelterrein: De Meer, Normaal. Intrekken!
Hmm das matig dit betekend dus dat elk resultaat beter als 1-3 verlies ik door ben naar de volgende ronde.quote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef rompompom het volgende:
Ik wacht nog wel effies. Met een advertentie is desnoods een andere friendly zo geregeld.
Edit: hij heeft een andere friendly geregeld. Dacht-ie dat-ie eruit lag misschien?.
Dat ligt er aan of er andere teams niet meer punten hebben dan 4.quote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm das matig dit betekend dus dat elk resultaat beter als 1-3 verlies ik door ben naar de volgende ronde.
Wat gebeurd er als ik 1-3 verlies?Loting zeker want doelsaldo is dan exact hetzelfde
Volgens mij heeft ie niet aangegeven dat ie m later accepteert dus dan heb je bij deze een WO en mag je van mij zoeken naar een andere friendly.quote:Op maandag 1 september 2008 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Mijn pot is ook nog steeds niet geaccepteerd
Ik heb een andere friendlyquote:Op maandag 1 september 2008 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie niet aangegeven dat ie m later accepteert dus dan heb je bij deze een WO en mag je van mij zoeken naar een andere friendly.
Jep, ik kom altijd pas binnen in de KO-fasequote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef rompompom het volgende:
Ik wacht nog wel effies. Met een advertentie is desnoods een andere friendly zo geregeld.
Edit: hij heeft een andere friendly geregeld. Dacht-ie dat-ie eruit lag misschien?.
Niet in deze opzet lampiequote:Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, ik kom altijd pas binnen in de KO-fase
npquote:
Ik ben vanaf woensdag 2 weken op vakantie maar ik ga mijn uiterste best doen om ergens in het weekend een computer te vinden in de VS om de halve finale te accepterenquote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef -J-D- het volgende:
Ow, na woensdag accepteer ik mijn pot wat later... ben paar daagjes niet in de buurt van pc.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef -J-D- het volgende:
Ow, na woensdag accepteer ik mijn pot wat later... ben paar daagjes niet in de buurt van pc.
Ik zal t in mn achterhoofd houden maar ik kan niet veel aan de deadline veranderen als jullie tegenstander er op blijft staan. Ik hoop dat iedereen dit leest en een beetje coulance wil hebben. Een evt andere friendly kan zo geregeld zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag 2 weken op vakantie maar ik ga mijn uiterste best doen om ergens in het weekend een computer te vinden in de VS om de halve finale te accepteren
Je weet dat ze tegenwoordig in ziekenhuizen vaak ook wel internetaansluiting hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef -J-D- het volgende:
Op kamp met de koters van het werkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Je weet dat ze tegenwoordig in ziekenhuizen vaak ook wel internetaansluiting hebben?
Als het echt zo is mijn excuses, ik ga uit van vakantie.
In ieder geval zou "it's funny because it's true" hier niet echt goed uit de verf komen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef nicomart het volgende:
alsnog niet echt een beste grap..
Ik dacht dat kamp een van de hoogtepunten van het jaar zou moeten zijn voor die koters? 40 kilometer, f*.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef -J-D- het volgende:
Op kamp met de koters van het werkMorgen 40 km fietsen door de regen, en vrijdag weer terug.
Zaterdag kom ik in de loop van de dag weer half tot leven en dan gaat de pc misschien eens aan.
Heb je Refused uberhaupt wel eens een goeie grap zien maken dan?quote:
nee das waar.. voor zijn doen was het niet eens zo slechtquote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je Refused uberhaupt wel eens een goeie grap zien maken dan?
quote:RKDEO had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.
Jammer dat je niet echt serieus bezig was toen je nog in de Fok!Cup zat. Als je dat wel had gedaan had je t nu misschien nog actiever kunnen volgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:54 schreef Yurzinho het volgende:
laat ik hier maar eens wat neerkalken, puur om het te volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |