quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het heeft me wel even gekost ja, maar heb het gevonden, daar gaat het toch om
Als je de volgende keer maar weer weet welke muziekje er onder een filmpje zit hahaha
Hij is al naar huis toe! Hij kwam te laat, en wil dat graag compenseren door eerder naar huis te gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je kut collega proberen uit het raam te gooien soms ?
Thx voor die breinbreker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
komt goed![]()
mensen laterz !!!!!!!!!!!!! ik ben naar huis !!!
mooie combiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is al naar huis toe! Hij kwam te laat, en wil dat graag compenseren door eerder naar huis te gaan
O ok. Lekker logisch jahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is al naar huis toe! Hij kwam te laat, en wil dat graag compenseren door eerder naar huis te gaan
Het lijkt wel een ambtenaar man!quote:
Ja... maar ik vind het wel best, hij is pleite... dat is voor mij goed!quote:
jij toch ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het lijkt wel een ambtenaar man!
even thuis isntallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mocht je niets te doen hebben, installeer deze "aight" versie van Mspaint!
Net gedaan, ziet er wel dope uit zeg!
Hier kan je alle info vinden!
Nee dat niet, ik laat mijn koffie netjes halenquote:
"heb ik nooit last van met ff3, welke browser gebruik jij dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even thuis isntallen
pff, mijn browser hier heeft ook problemen als ik gmail open.
Dan kan ik in de huidige brwoser ook niet meer internette
Moet ik internet opnieuw starten
Zou dan bijna zeggen dat het aan een proxy ofzo ligt ?!....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even thuis isntallen
pff, mijn browser hier heeft ook problemen als ik gmail open.
Dan kan ik in de huidige brwoser ook niet meer internette
Moet ik internet opnieuw starten
we gebruiken hier ie7quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
"heb ik nooit last van met ff3, welke browser gebruik jij dan?
mja, eer de netwerkbeheerder daar naar wilt kijken zijn we wel paar jaar later.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou dan bijna zeggen dat het aan een proxy ofzo ligt ?!....
Damn, nog 45 minuten.... *zucht*
ie6 ftw!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
"heb ik nooit last van met ff3, welke browser gebruik jij dan?
Thuis:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we gebruiken hier ie7
ik thuis ook geen last van met ie8, ie7 en ff3
Opzich zou ik ook zo denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, eer de netwerkbeheerder daar naar wilt kijken zijn we wel paar jaar later.
Redeneert gewoon:
1 persoon problemen (nu 2) rest kan werken: Niks mis met proxy of zo
koop een auto?quote:
Lastig... Zonder rijbewijsquote:
quote:
als je van de overheid uitgaat kom je nergens in het leven!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
Daarbij ben ik van mening dat men gewoon het werk fatsoenlijk hoort te doen. Dus niet met 1 treinstel rijden als men weet dat in eindhoven en boxtel genoeg volk staat om 4 stellen te vullen
* Dr.Droxz geeft een grote joint, en nu rustig worden jij!quote:
Tja das ook weer zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je van de overheid uitgaat kom je nergens in het leven!
De tering das lang geledenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft een grote joint, en nu rustig worden jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |