Precies, eerst alle collega's besmetten en dan kun je thuis blijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef JanJanJan het volgende:
Met een beetje koorts / snotneus / hoofdpijn kan je gerust naar je werk hoor.
Om lekker de rest aan te stekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef JanJanJan het volgende:
Wat een watjes allemaal
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Eens
Als ik als aidspatientje kwam huilen dat er ook nog eens kanker was geconstateerd stuurde mijn pa me gelijk de kolenmijn weer in met de boodschap: ZWEET DIE ZIEKTE ER MAAR UIT!
Een vader die van wanten weetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Eens
Als ik als aidspatientje kwam huilen dat er ook nog eens kanker was geconstateerd stuurde mijn pa me gelijk de kolenmijn weer in met de boodschap: ZWEET DIE ZIEKTE ER MAAR UIT!
Dus hoeren zijn altijd ziek?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:03 schreef El_Rolando het volgende:
Ziek ben je als je de hele dag op bed moet liggen.
Nee. zitten is niet goed voor je.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:56 schreef cheqy het volgende:
Mag ik met mijn rugblessure wel van jou fokken?
Dat kwam omdat de kanaries opwaren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Eens
Ja dokter Vogelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee. zitten is niet goed voor je.
wandelen moet je.
Lui?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Als ik ziek ben, moet ik voornamelijk rusten om mijn lichaam de kans te geven om de ziekte te bestrijden. Als ik dan af en toe toch wat doe, is dat wat anders dan 8 uur werken.
Daarnaast steek ik thuis niemand anders aan.
Klacht: onterecht (en dom)
precies, op je tanden bijten en gewoon arbeiten voor je geldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef JanJanJan het volgende:
Wat een watjes allemaal
Duh, die hebben gewoon een hekel aan hun werk en gebruiken ziekte als excuus om te thuis te blijven. Ik snap die mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad. Gewoon werken ipv dat zeikerige van mensen die al thuis blijven als hun nagel gescheurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |