ik heb heul geen onur matquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef afcajos het volgende:
TS is bang dat ze zijn onur mat te kort knippen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben bang dat we moeten concluderen dat TS zwaar autistisch is.
Je kiest gewoon een kapper uit die te graag kniptquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef Relneger18 het volgende:
te fucking kort knippen....
En ik ben zo van plan naar de kapper te gaan. Alleen ik ben bang dat die kapperslet met d'r lege harses de woordgoepen "niet te kort" , "een beetje eraf"", "lang houden" , "bijknippen" niet begrijpt. Want tot nu toe heeft geen enkele schaarslet dat begrepen omdat ze met hun triggerhappy hyperactieve kutvingertjes niet onder controle kunnen houden. EN omdat ik geen verstand heb van haar en knippen, heb ik dus niet door wat ze aan het doen zijn met mijn haar.
Is er geen speciale kappersjargon waarmee ik die dozen kan duidelijk maken dat ze niet te kort moeten knippen?
bij hen is een centimeter gelijk aan de helft er van af.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef -skippybal- het volgende:
Dan zeg je zo van "doe maar een centimetertje" en als ze klaar is ga je kijken of het goed is. Is het niet goed nog een centimeter etc.
Duurt wel wat langer, maar ze vragen er dan ook fuckin' veel geld voor. En na een tijdje zijn al hun zéér boeiende gespreksonderwerpen op en kan je in alle rust chillen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Zuen het volgende:
je meot gewoon zeggen dat je het bij wilt laten knippen. dan knippen ze extra haar op je hoofd!!!111133h hsahdahhad
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Zuen het volgende:
je meot gewoon zeggen dat je het bij wilt laten knippen. dan knippen ze extra haar op je hoofd!!!111133h hsahdahhad
petjesvolkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Logitik het volgende:
Goede klacht. Ik loop nu al twee weken met een petje
En bijknippen al helemaal niet. (edit: te laat met flauwe grapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:16 schreef DoctorB het volgende:
TE kort kan helemaal niet!
Kansloos.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Logitik het volgende:
Goede klacht. Ik loop nu al twee weken met een petje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |