Hm oke. dan is het goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wij bedrijven de liefde, ik ga je toch niet vernederen door je in je gezicht te spuiten, tsss.
quote:

Dat is standaard in Klaagbaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:36 schreef BobbyB het volgende:
Is het nu een bash-ts topic geworden?
Jij zit op je werk, dus dat behoord niet tot de optiesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
Vanwege de onterechte klacht moet ze haar tieten posten!
SC lurkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij zit op je werk, dus dat behoord niet tot de opties
behoortquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij zit op je werk, dus dat behoord niet tot de opties
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef wolferl het volgende:
Ze reageert ook niet meer.
Zou ze gestorven zijn door honger?
Chagrijnquote:
Had ik maar iets nuttigs te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het is inderdaad om te huilen heute![]()
Ik ga dan ook maar snel iets nuttigs doen
Brood halen voor TSquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Had ik maar iets nuttigs te doen.
Zeg dan gewoon trick, wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef henkzijlstra het volgende:
keer goed in de poepert pakken does the truc
Borderliner?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef slakkie het volgende:
Dit is de enige leuke foto uit je fobo:
[ afbeelding ]
Je ziet er een beetje uit als een ... weet niet.
Helemaal niks zeggen was nog beter geweest uiteraard.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helemaal niks zeggen was nog beter geweest uiteraard.
niet zo flauw jongens. ziet ts eruit alsof je haar met sex rechts aan wil kijken en geen pijn wil doen? oplossing --> de poepert zonder glijmiddelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |