quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
dank u allen
Ik ben genezen.
Het is ene godswonder.
[ afbeelding ]
dubbelpost!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
is hier toch wel van toepassing
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
is hier toch wel van toepassing
Wel aardbeienjam haeh?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga croissantjes halen en ananas en en en jam!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
doe dat! Nog meer calorieen is goed voor die vadsige reet van je.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zij is het sletje dat in de brugklas ontmaagd werd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Zeg.
Ben jij niet dat sletje met die dikke tieten?
Nou nou doe eens liefquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
doe dat! Nog meer calorieen is goed voor die vadsige reet van je.
Ja chris,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Zeg.
Ben jij niet dat sletje met die dikke tieten?
Hela.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja chris,
Was jij niet mijn geile pooier die ik hard moet nemen elke donderdag?![]()
![]()
Je mag vanaaf weer? Sterkte man!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hela.
Je draait de rollen om, straks krijgen mensen een verkeerd beeld van me.
Pijpen is gezonder dan vette croissantjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef wolferl het volgende:
Je hebt toch een vriend, laat die maar moeite doen voor een pijpbeurt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hela.
Je draait de rollen om, straks krijgen mensen een verkeerd beeld van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Echt een tukker he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pijpen is gezonder dan vette croissantjes
veel eiwitten, calcium en vitamines.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pijpen is gezonder dan vette croissantjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |