deken weghalen anders kan je je warmte niet kwijt....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, ik kan me nog wel degelijk verplaatsen maar het is buiten zo koud
Ik zit nu in een dikke deken gewikkeld
En mijn temp is 39![]()
Stom koud hebben!

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef roffelpantoffel het volgende:
kan iemand nou eens zeggen of ze een tarzan heeft of niet?

Een schotwondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef afcajos het volgende:
Ziek zijn is voor de de zwakkelingen in de maatschappij!!
Vroeger, toen bleef je pas thuis als je met een schotwond op bed lag !

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een schotwond![]()
Als ik vroeger met een schotwond thuis kwam schroeide m'n vader hem dicht met de kachelpook en kon ik linea recta weer aan het werk op het land.

In ruil voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
GIVE ME
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
![]()

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een schotwond![]()
Als ik vroeger met een schotwond thuis kwam schroeide m'n vader hem dicht met de kachelpook en kon ik linea recta weer aan het werk op het land.

Ga zelf brood bakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb toch al meerdere malen medegedeeld dat ik niet schik voor sex.
Ik wil brood als het niet snel komt ga ik stampvoeten en huilen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:

Watje, ik kwam niet eens naar huis voor zoiets onbenulligs. Gewoon dichtknijpen tot het bloeden stopt...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een schotwond![]()

Geen sex, geen brood.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()

Op je 14e al ontmaagd, klassequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef melanie_the_miss het volgende:zo ziek ben je niet, je hebt nog hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad

je kan internetten en brood bakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]goed idee!!!
Alles is denk ik in huis
* melanie_the_miss gaat bakken!
![]()
![]()
![]()

Ik wil niet naar buiten keesje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
je kan internetten en brood bakken.
je bent dus niet ziek.

Ik was dus niet de enige met die gedachtesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Misstique het volgende:
Als je zo ziek bent, moet je in bed liggen, niet achter je pc zitten.
Ergo: zo erg is het allemaal niet, je kunt prima zelf wat te eten halen.

aanstelleritus, ze wil aandacht van Fokkertjes thats all. How sad a person can be.. maar haast niks zo leuk als leedvermaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:25 schreef Misstique het volgende:
Trouwens, je bent misselijk maar hebt wel zin in eten?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |