Zo erg is ze niet, ze wil alleen niet vertellen waar het over gaat, maar ik denk dat ik het al weet. Bijna zeker, na overleg met mijn broers. En ze is wel lief hoor heeft alleen haar buienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel.... Mama Nuno
[..]
Ik doelde op je moederNiet op bibberen voor lieve mannetjes van mij.
Portugese mama'squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zo erg is ze niet, ze wil alleen niet vertellen waar het over gaat, maar ik denk dat ik het al weet. Bijna zeker, na overleg met mijn broers. En ze is wel lief hoor heeft alleen haar buien
Jawel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:30 schreef petre86 het volgende:
25 sms-jes, toch niet van 1 stalker he?
Moodswings als gevolg van overgang ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zo erg is ze niet, ze wil alleen niet vertellen waar het over gaat, maar ik denk dat ik het al weet. Bijna zeker, na overleg met mijn broers. En ze is wel lief hoor heeft alleen haar buien
Hij wil je. En hij denkt dat jij hem ook wilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik reageer ook steeds... misschien kan dat er ook mee te maken hebben
Niejonguuuhh!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hij wil je. En hij denkt dat jij hem ook wil
En nu komt hij morgenavond ook naar Effenaar ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niejonguuuhh!!
Beetje vaag verhaal ook. Sprak me gister aan op MSN. Ik weet niet hoe ie in mijn lijst komt, hij weet 't ook niet. Gekletst, was wel gezellig. Cam aan....Wow... uh... je bent eigenlijk best wel cute! "Ja jij ook!" Telefoonnummers uitgewisseld.. en sindsdien stijgt mijn telefoonrekening dramatisch volgens mij
Gewoon portugueesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moodswings als gevolg van overgang ?
Hij vroeg wel wat ik morgenavond ging doen ja. Maar of ie dan ineens op komt dagen... ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu komt hij morgenavond ook naar Effenaar ?
quote:
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat zegt genoeg.
"Waarom pakte je de telefoon niet op?!"
Ik zat met Stephan in de bios mama.
"Dus? Dan loop je maar even de zaal uit!"
Ik bel je nu toch terug mama.
"Als je moeder belt dan neem je op Miguel!!!!"
Ja mama... si.... si.....
Als moeders volledige namen gaan gebruiken dan moet je oppassenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Vooral het niet opnemen op zondag ochtend
*Nuno komt om 7 uur thuis van het stappen en 9 uur gaat de foon*
*bel om 1 uur terug *
"Waarom heb je niet eerder terug gebeld"
Ik lag te slapen en ben net wakker
"er had wel wat ergs aan de hand kunnen zijn"
als dat zo was had je wel ipv 10 keer 50 keer gebeld
"je hebt het dus wel gehoord"
Ja Half
en dan dezelfde zin "Als je Moeder belt dan neem je op <insert volle voornaam> Nuno"
Si SI echt ik beloof het
![]()
Omdat ze zich dan vervelen in de kerk?quote:En waarom ze altijd op zondagmorgen moet bellen
Hoeveelste in de rij issie? / op welke dag v/d week plan je hem in?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niejonguuuhh!!
Beetje vaag verhaal ook. Sprak me gister aan op MSN. Ik weet niet hoe ie in mijn lijst komt, hij weet 't ook niet. Gekletst, was wel gezellig. Cam aan....Wow... uh... je bent eigenlijk best wel cute! "Ja jij ook!" Telefoonnummers uitgewisseld.. en sindsdien stijgt mijn telefoonrekening dramatisch volgens mij
Ik heb geen rij!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hoeveelste in de rij issie? / op welke dag v/d week plan je hem in?
Ja dan willen ze het kracht bijzettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als moeders volledige namen gaan gebruiken dan moet je oppassen
[..]
Omdat ze zich dan vervelen in de kerk?
Madre de Dios is niet voor niets een kreetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dan willen ze het kracht bijzetten
de mooiste is
Moeder belt op het werk.
Nuno: is dit een noodgeval, moeder
moeder: nee
Nuno: Je weet dat ik geen privegesprekken wil op mijn werk als het geen noodgeval is.
Moeder : Dit is geen privegesprek dit is je moeder
Nuno : duh![]()
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
Klopt, ze staan nu nog kris-kras door elkaar te wachten
Toch wel met aanbiddersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik heb nog steeds geen bak waaruit ik kan kiezen voor leuke vriendjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |