bij kaas hoort er ook gember op de pannenkoek thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pannenkoek met ijs niks. Mijn ouders maken altijd van die hartige pannenkoeken met champions enzo, vind ik ook niks.
Het liefst met kaas. Of met spek (meegebakken natuurlijk) en stroop.
vanuit Ede is Eindhoven best een eind hoor, maar het is nog wel steeds binnen Nederland dus je kan ook zonder paspoort reizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben mijn paspoort kwijt!
Is dat niet in Belgie dan? heb hem eigenlijk alleen nodig voor mijn werk, ze moeten daar een kopie van mijn nieuwe paspoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanuit Ede is Eindhoven best een eind hoor, maar het is nog wel steeds binnen Nederland dus je kan ook zonder paspoort reizen
dolletjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik maak met Rik altijd fantasiepannenkoeken
Komt er eigenlijk op neer dat we alles maar op die pannenkoek flikkeren wat er in maar in huis is... maar winegums doen we niet meer hoor, en dropjes ook niet. Gadverdamme wat was dat smerig!quote:
Hij maakt eerst een tussenstop in Winterswijk om daar dorpsfeest bij te wonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dat het hoge noorden ver weg is, maar dit is wel erg vroeg Mr.O!
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dat het hoge noorden ver weg is, maar dit is wel erg vroeg Mr.O!
Exactementquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij maakt eerst een tussenstop in Winterswijk om daar dorpsfeest bij te wonen
en nu moet jij hem wreed wakker maken en aan zijn illusie een einde maken ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik een verliefde puber achter m'n kont aan hangen
Neuhquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu moet jij hem wreed wakker maken en aan zijn illusie een einde maken ?
Teun?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik een verliefde puber achter m'n kont aan hangen
Jij met je Teunquote:
Je laat hem een beetje in de waan, dat is gemeen. Of wou je er nog wat mee doeenquote:
Ik heb niets verteld dus ik laat niemand in de waanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je laat hem een beetje in de waan, dat is gemeen. Of wou je er nog wat mee doeen
Maar met 20 ben je toch al wel puber af ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niets verteld dus ik laat niemand in de waan
Is een lief mannetje van 20, uit Tilburg. Ik heb echt al iets van 25 sms-jes gehad vandaag.
Bibber je al Nuno?
Ik bibber voor niemand dat moet je nu toch wel wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niets verteld dus ik laat niemand in de waan
Is een lief mannetje van 20, uit Tilburg. Ik heb echt al iets van 25 sms-jes gehad vandaag.
Bibber je al Nuno?
Jawel.... Mama Nunoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik bibber voor niemand dat moet je nu toch wel weten![]()
Ik doelde op je moederquote:en van mij mag je alle lieve mannetjes uit de hele wereld hebben
Vind je? Ok, tiener af wel. Maar puber af toch nog niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar met 20 ben je toch al wel puber af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |