abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61258020
hmmz... ik nie meer weet wat te doen
(en dat vind ik zoooooooo irritant... ik ben juist een onwijze planner die alles regelt en duidelijk heeft en zo)

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Heb het laatste jaar vol overtuiging gezegd dat ik eerst nog niet het onderwijs in wou en me verder wil ontwikkelen binnen IKEA (best goede ontwikkelmogelijkheden en leuke kansen in het verschiet)
Nu begint het onderwijs de laatste tijd toch wel weer erg te kriebelen als ik het er met mensen in het onderwijs over heb en zo. Nadeel is dat het onderwijs niet erg veel doorgroei biedt en dat ik meestal eerst ongeveer 25 (volledige!) weken (dus 125 dagen) invalswerk heb moeten doen voordat ik kans maak op een vaste aanstelling en dat deze erg vaak niet eens voor 1 fte is. Of dat ik om 1 fte te krijgen in 2 of 3 klassen moet werken. Dus geen eigen klas...

Hmmz... moeilijk moeilijk moeilijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 31 augustus 2008 @ 04:56:58 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61259607
We zijn thuiuiuiuiuiuiuiuiuiisssss!

Wat een drama's allemaal zeg. Nou Cairon heeft weer genoeg om over te schrijven!
TMM die bijna de kamasutra naspeelde met Stroekie op de blokken. MisterO die ruzie kreeg met een uistmijter. Nuno en ik hevig in love. HIW die met een vrouw stond te zoenen. Om over Erik nog maar te zwijgen! En dan die nieuwelingen. Het was BRIL-JANT zeg ik je! Drama's drama's!

Heerlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 31 augustus 2008 @ 05:08:42 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61259650

Awww
L'Amour menaçant:
pi_61260065
Boedemorgen
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:56 schreef Ang3l het volgende:

Wat een drama's allemaal zeg. Nou Cairon heeft weer genoeg om over te schrijven!
TMM die bijna de kamasutra naspeelde met Stroekie op de blokken. MisterO die ruzie kreeg met een uistmijter. Nuno en ik hevig in love. HIW die met een vrouw stond te zoenen. Om over Erik nog maar te zwijgen! En dan die nieuwelingen. Het was BRIL-JANT zeg ik je! Drama's drama's!

Heerlijk.
Da's voldoende info om te weten dat ik veel gemist heb, maar niet genoeg details!

Waar blijft de foto- of videorapportage, of anders het volledige verslag voor de thuisblijvers?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_61260067
edit: verkeerde knop. Quote ipv aanpassen.. en dat staat zo raar
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_61260074
edit: verkeerde knop. Quote ipv aanpassen.. en dat staat zo raar
pi_61260082
2x... omg, ik ben erg..
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:10:13 #258
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61261226
blahblah blah
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:18:05 #259
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61261339
quote:

Heerlijk.
pff het was mij de nacht wel zeg. Ik heb dus het licht gezien. En heb gezoend met een vrouw. Heb ook nog seks met haar gehad. Daarom was ik ook eerder weg. Toen stroekje thuiskwam met hem nog seks gehad. Gewoon om te kijken wat nu lekkerder was. Maar ik kom er nu voor uit, ik ben hetero.

En naast stroek slapen is niet fijn. Hij pikt de dekens in en snurkt te veel en hard.!

Hierissieweer
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:25:46 #260
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61261463
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
hmmz... ik nie meer weet wat te doen
(en dat vind ik zoooooooo irritant... ik ben juist een onwijze planner die alles regelt en duidelijk heeft en zo)

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Heb het laatste jaar vol overtuiging gezegd dat ik eerst nog niet het onderwijs in wou en me verder wil ontwikkelen binnen IKEA (best goede ontwikkelmogelijkheden en leuke kansen in het verschiet)
Nu begint het onderwijs de laatste tijd toch wel weer erg te kriebelen als ik het er met mensen in het onderwijs over heb en zo. Nadeel is dat het onderwijs niet erg veel doorgroei biedt en dat ik meestal eerst ongeveer 25 (volledige!) weken (dus 125 dagen) invalswerk heb moeten doen voordat ik kans maak op een vaste aanstelling en dat deze erg vaak niet eens voor 1 fte is. Of dat ik om 1 fte te krijgen in 2 of 3 klassen moet werken. Dus geen eigen klas...

Hmmz... moeilijk moeilijk moeilijk
Misschien een gek voorstel. Maar zou je niet beide kunnen.? Bijv 1 dag naar school en de rest ikea. Dan houd jij je opleiding ook een beetje up to date
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:30:13 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61261501
wel vond ik het jammer dat zakje er niet was. En nuno natuurlijk
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:38:45 #262
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61261603
quote:

Ik heb helemaal niks om over te schrijven.
I'm hungry!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:45:33 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61261708
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:38 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks om over te schrijven.
Helemaal NIETS?!
Nou ja, we hebben onszelf allemaal ook wle gedragen toch?
Je was ook heel lief en vriendelijk vanaf 't eten
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:46:45 #264
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61261737
ik vond het eigenlijk niet zo leuk gisteren ....
I'm hungry!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:50:31 #265
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61261807
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Je was ook heel lief en vriendelijk vanaf 't eten
ik ben wel benieuwd of Cairon dat zelf ook vindt ?
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:52:38 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61261843
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
Boedemorgen
[..]

Da's voldoende info om te weten dat ik veel gemist heb, maar niet genoeg details!
Misschien omdat niets van dat alles waar was

We hebben ons eigenlijk allemaal wel gedragen

TMM die bijna de kamasutra naspeelde met Stroekie op de blokken.
Meer dan een paar kusjes bij ontmoeting heb ik niet mogen aanschouwen.

MisterO die ruzie kreeg met een uistmijter.
MisterO verwonderde zich over het Brabantse schoon en heeft zich volgens mij uitstekend vermaakt.

Nuno en ik hevig in love.
Nuno is niet op komen dagen.

HIW die met een vrouw stond te zoenen.
Ik weet natuurlijk niet waarom ie eerder weg was maar gezoen heb ik niet gezien Enne ... aan HIW.... was ik nou echt zo erg? Ik heb je niet eens de verkeerde kant uitgestuurd toen je de weg vroeg!

Om over Erik nog maar te zwijgen!
Nou ja, DIE heeft zich natuurlijk schan-da-lig misdragen! Nee hoor, maar hij heeft wel gedanst!

En dan die nieuwelingen.
Die waren heel aardig En natuurlijk is de wereld klein en hadden we gemeenschappelijke vrienden met eentje

Het was BRIL-JANT zeg ik je! Drama's drama's!
Weinig drama dus Maar wel briljant.
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:53:31 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61261858
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:46 schreef Cairon het volgende:
ik vond het eigenlijk niet zo leuk gisteren ....
Ik wel Veel bekenden, leuke muziek. Alleen heel heel druk en warm binnen.
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:58:49 #268
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61261959
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel Veel bekenden, leuke muziek. Alleen heel heel druk en warm binnen.
muziek mogen ze volgende keer wel wisselen beneden en boven
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:01:12 #269
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61262017
Ralf en Paul zijn al naar huis
pi_61262282
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Misschien een gek voorstel. Maar zou je niet beide kunnen.? Bijv 1 dag naar school en de rest ikea. Dan houd jij je opleiding ook een beetje up to date
Op zich is dat best wel een idee inderdaad...
Alleen moet ik vanuit IKEA fleibel inzetbaar zijn/blijven en zal ik dus zeker die ene dag moeten blijven invallen hier in de regio en ik heb dan nog niet mijn eigen klasje. Juist dat maakt het onderwijs zo leuk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61264662
Het was leuk dus?

Ik heb m'n koffer al bijna ingepakt en ik hoef dinsdag pas weg
Huh!?
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:43:16 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61265272
Goedemorgen .

De analyse. De pre-party was een beetje uiteengevallen, opeens waren mensen schijnbaar weg om zich op te tutten (in een uurtje maar ! en Stroek en HIW in een kwartier :0!!), maar in de Trafalgar Pub wel gezellig gehad toen ik overbleef met Ralf en Paul (HIW die in 5 tellen zijn cola-vieux naar binnen goot )

Het feest zelf was wel tof. Hartelijk gelachen om bepaalde personen (TMM ). Poging tot bewegen op muziek, maar naast al die andere mensen die wel doorhebben hoe een lichaam charmant moet bewegen was het een beetje .

Cairon op de versiertoer met zijn pick-up line " Hoi. Ken ik jou niet van een forum?" (jammer dat ie al bezet was wel .

Hitte .

Veel vrouwen waren er ook.

Ang3l die stil in een hoekje zat te wenen om het niet komen opdagen van zijn mediteraanse schone en troost vond bij iemand anders .

Teun deed me een beetje denken aan Prince Charming van Shrek .

En ik zat er doorheen tegen het eind . Vrij erg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:38:36 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61266639
Ik heb weer internet
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:40:44 #274
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_61266694
quote:
Cairon op de versiertoer met zijn pick-up line " Hoi. Ken ik jou niet van een forum?" (jammer dat ie al bezet) was wel .
een educatief forum.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:41:08 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61266703
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen .

De analyse. De pre-party was een beetje uiteengevallen, opeens waren mensen schijnbaar weg om zich op te tutten (in een uurtje maar ! en Stroek en HIW in een kwartier :0!!), maar in de Trafalgar Pub wel gezellig gehad toen ik overbleef met Ralf en Paul (HIW die in 5 tellen zijn cola-vieux naar binnen goot )
Ja dat verhaal heb ik gehoord Vieux... dat kennen we toch ook niet meer in 2008!
quote:
Het feest zelf was wel tof. Hartelijk gelachen om bepaalde personen (TMM ). Poging tot bewegen op muziek, maar naast al die andere mensen die wel doorhebben hoe een lichaam charmant moet bewegen was het een beetje .
Ach je hebt lekker met je heupen gewiegd
quote:
Cairon op de versiertoer met zijn pick-up line " Hoi. Ken ik jou niet van een forum?" (jammer dat ie al bezet was wel .
Shit, dat heb ik dan weer gemist!
quote:
Hitte .
Pff niet normaal he... en MisterO en ik maar stug onze sjaal omhouden
quote:
Veel vrouwen waren er ook.
Is bij Friso altijd al, en bij Pann ook... dus bij beide samen blijkbaar nog meer!
quote:
Ang3l die stil in een hoekje zat te wenen om het niet komen opdagen van zijn mediteraanse schone en troost vond bij iemand anders .
Ik heb helemaal niet geweend En de troost was meer dan welkom (ooow, hij was/is echt leuk)
quote:
Teun deed me een beetje denken aan Prince Charming van Shrek .
[ afbeelding ]
Whehe, ja nu je't zegt!
quote:
En ik zat er doorheen tegen het eind . Vrij erg.
Ik was je ineens kwijt
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:59:04 #276
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_61267161
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Shit, dat heb ik dan weer gemist!
Je hebt niet veel gemist.

Het zag er op het eerste oog wel leuk uit. Niet speciaal ofzo, hij danste alsof hij epilepsie had. Dus toen maakte ik mijn openingszet met de stomste one-liner ooit...

... en daarna hield hij niet meer op met praten, en zijn stemgeluid deed echt pijn aan mijn oren. Hij was inderdaad bezet, maar serieus versieren was sowieso al niet de bedoeling geweest. Het was meer als grap bedoeld, en ik had ook niet verwacht dat hij uberhaupt iets terug zou zeggen...
quote:
Ik heb helemaal niet geweend En de troost was meer dan welkom (ooow, hij was/is echt leuk)
Beetje vreemd dat ze hem meteen aan het dissen waren toen we buiten stonden. Sterker nog, ik vond het heel erg vreemd en nichterig, en als zelf ik zoiets heb van "moet dat nou" dan weet je dat het toch zeker niet jofel is.

Ik verbaas me er eigenlijk over hoe verschrikkelijk verschillend we wel niet van elkaar zijn, qua vrienden betreft...

[ Bericht 6% gewijzigd door Kugari-Ken op 31-08-2008 16:07:49 ]
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:21:46 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61267677
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:

Beetje vreemd dat ze hem meteen aan het dissen waren toen we buiten stonden. Sterker nog, ik vond het heel erg vreemd en nichterig, en als zelf ik zoiets heb van "moet dat nou" dan weet je dat het toch zeker niet jofel is.
Ze hadden het alleen over de Paul de Leeuw uitzending En Mitchell kende hem van vroeger.
Çois en Dennis vonden hem juist heel leuk. Ik stond ook echt verbaasd te kijken bij Dennis en Rein... alsof die 2 elkaar al jaren kende. Tja... Helmond trash he, dat gaat meteen in elkaar op
quote:
Ik verbaas me er eigenlijk over hoe verschrikkelijk verschillend we wel niet van elkaar zijn, qua vrienden betreft...
Nogal

Maar ik heb ook wel heel erg uiteenlopende vrienden. Ik zou Dennis/François, Mitchell, Dick, Rik, Patrick etc nou niet echt op 1 lijntje willen zetten
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:29:34 #278
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_61267898
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ze hadden het alleen over de Paul de Leeuw uitzending En Mitchell kende hem van vroeger.
Çois en Dennis vonden hem juist heel leuk. Ik stond ook echt verbaasd te kijken bij Dennis en Rein... alsof die 2 elkaar al jaren kende. Tja... Helmond trash he, dat gaat meteen in elkaar op
Staat het op uitzending gemist?
quote:
Maar ik heb ook wel heel erg uiteenlopende vrienden. Ik zou Dennis/François, Mitchell, Dick, Rik, Patrick etc nou niet echt op 1 lijntje willen zetten
En van al die mensen... kan ik het alleen met Rik goed vinden...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:55:34 #279
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61268574
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer internet
die toestand bij het station is nog niet voorbij. Dodelijke steekpartij om 5.15 vannacht

[ Bericht 4% gewijzigd door Stroekie op 31-08-2008 17:09:25 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:13:58 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61269115
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:

[..]

die toestand bij het station is nog niet voorbij. Dodelijke steekpartij om 5.15 vannacht
http://www.nu.nl/news/172(...)ij_in_Eindhoven.html

Ik las 't net ja.

Toch niets te maken met de helikopter van gister dan
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:17:03 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61269192
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:

Ik was je ineens kwijt
Ik was naar huis . Had er genoeg van om mezelf rottig te voelen terwijl iedereen uit z'n dakje gaat .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:18:02 #282
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_61269211
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was naar huis . Had er genoeg van om mezelf rottig te voelen terwijl iedereen uit z'n dakje gaat .
Ja ik ging echt helemaal los en uit mijn dak.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:18:29 #283
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61269216
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Wiens executie had daar nou ook al weer plaats gevonden!?

Overigens ben ik echt kapot.. Dit is dus nacht 4 met 5 á 6 uurtjes slaap (dit keer alleen met de klanken van het kappen van een tropisch regenwoud. Jezus Stroek, jij snurkt en hard en gewoon ook erg raar...)

Over die opmerking van die cola vieux in 5 sec. Ik moest drank dus had besteld, maar op het moment dat de drank werd geserveerd gingen we. Dus Stroek en ik liepen weg om te gaan omkleden. Zegt Ralf, jij kreeg toch nog een cola vieux? Maar die had ik dus op (in echt 5 sec, zonder dat iemand het merkte)

Maar ik vond het erg leuk om iedereen zo eens te zien. Beetje kijken of het virtuele beeld klopt met dat van de werkelijkheid. En dat kwam over het algemeen wel overeen.

Alleen op zich is dat homo uitgaan niet zo heel erg aan mij besteed, heb ik gemerkt. Maar het was leuk en gezellig en tof!

De bagels en sapjes bij de bagel en sapjes bar was ook leuk, leuk tentje trouwens!

En angel, ik heb in eindhoven nog een foto van mijn turken totten auto gemaakt. Zal hem straks ff hier posten.

En ik heb mijn paspoort eindelijk gevonden. Hij lag in mijn tas onder mijn bed....
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:18:40 #284
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61269229
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/172(...)ij_in_Eindhoven.html

Ik las 't net ja.

Toch niets te maken met de helikopter van gister dan
Sam maakte een diva enterence ?
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:19:11 #285
190186 hierissieweer
pi_61269242
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom voelde jij je rottig?
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:20:04 #286
190186 hierissieweer
pi_61269265
Ow ow, het sofitel is niks voor mij, ik sloop elke keer die inlog-sleutel-kaart-dingen. Heb in die 2 dagen 4 pasjes versleten....
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:20:31 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61269276
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Sam maakte een diva enterence ?
En om 5:15 een diva exit?
Het ging om een Rotterdammer he.
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:00:35 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61270268
Ow TMM... volgens mij is ein weer een bekende in de cirkel. Zie als gemeenschappelijke vrienden in z'n Hyves staan:

Sophie
Maurits
Mitchell
Melanie

L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:32:27 #289
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_61270980
Ja, hallo, hoe moet ik daar nou een boek over schrijven, dat leest geen hond
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:45:07 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61271241
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, hoe moet ik daar nou een boek over schrijven, dat leest geen hond
Die vorige meeting was ook helemaal niet dramatisch hoor
De nasleep maakte hem dramatisch, maar verder was 't een hele tamme meet hoor.
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:49:01 #291
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_61271313
ik ga zo naar een voorstelling en heb de hele middag les gegeven, maar geloof maar ik weet hier vanavond nog wel een dramatische versie over gisteren te posten.
Verder vond ik het zo geweldig dat Nuno speciaal met het vliegtuig over kwam echt onbeschrijfelijk geweldig, dat ie vervolgens niet op kwam dragen was natuurlijk een enorme teleurstelling
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:00:16 #292
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_61271509
vind het overigens al wel heel netjes dat mijn dronken strip bui voor Cairon, nu al vergeten en vergeven is.
Schaamteloos dronken was ik
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:17:00 #293
190186 hierissieweer
pi_61271887
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
vind het overigens al wel heel netjes dat mijn dronken strip bui voor Cairon, nu al vergeten en vergeven is.
en heb je er ook foto's van gemaakt?
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:44:33 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61272502
quote:
Wat zei je nou op 't laatst tegen rein?
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:56:12 #295
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61272800
quote:
gelukkig heb ik een brede rug waar je dekking achter kon zoeken
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:56:50 #296
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61272817
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

en heb je er ook foto's van gemaakt?
Nee, want ik stond er dus met mijn nug naar toe
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:16:59 #297
190186 hierissieweer
pi_61273430
ik heb een bron die zegt dat Mr. Brightside ook op pann gisteren was....
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:19:41 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61273517
En Waxxer was er
L'Amour menaçant:
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:20:08 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61273537
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nee, want ik stond er dus met mijn nug naar toe
Zag ik jou nou een foto maken van Ons Mam met voorbinddildo vanmiddag?
L'Amour menaçant:
pi_61273746
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zag ik jou nou een foto maken van Ons Mam met voorbinddildo vanmiddag?
Wie is ons mam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')