Da's voldoende info om te weten dat ik veel gemist heb, maar niet genoeg details!quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:56 schreef Ang3l het volgende:
We zijn thuiuiuiuiuiuiuiuiuiisssss!
Wat een drama's allemaal zeg. Nou Cairon heeft weer genoeg om over te schrijven!
TMM die bijna de kamasutra naspeelde met Stroekie op de blokken. MisterO die ruzie kreeg met een uistmijter. Nuno en ik hevig in love. HIW die met een vrouw stond te zoenen. Om over Erik nog maar te zwijgen! En dan die nieuwelingen. Het was BRIL-JANT zeg ik je! Drama's drama's!
Heerlijk.
pff het was mij de nacht wel zeg. Ik heb dus het licht gezien. En heb gezoend met een vrouw. Heb ook nog seks met haar gehad. Daarom was ik ook eerder weg. Toen stroekje thuiskwam met hem nog seks gehad. Gewoon om te kijken wat nu lekkerder was. Maar ik kom er nu voor uit, ik ben hetero.quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:56 schreef Ang3l het volgende:
We zijn thuiuiuiuiuiuiuiuiuiisssss!
Wat een drama's allemaal zeg. Nou Cairon heeft weer genoeg om over te schrijven!
TMM die bijna de kamasutra naspeelde met Stroekie op de blokken. MisterO die ruzie kreeg met een uistmijter. Nuno en ik hevig in love. HIW die met een vrouw stond te zoenen. Om over Erik nog maar te zwijgen! En dan die nieuwelingen. Het was BRIL-JANT zeg ik je! Drama's drama's!
Heerlijk.
Misschien een gek voorstel. Maar zou je niet beide kunnen.? Bijv 1 dag naar school en de rest ikea. Dan houd jij je opleiding ook een beetje up to datequote:Op zondag 31 augustus 2008 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
hmmz... ik nie meer weet wat te doen
(en dat vind ik zoooooooo irritant... ik ben juist een onwijze planner die alles regelt en duidelijk heeft en zo)
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Heb het laatste jaar vol overtuiging gezegd dat ik eerst nog niet het onderwijs in wou en me verder wil ontwikkelen binnen IKEA (best goede ontwikkelmogelijkheden en leuke kansen in het verschiet)
Nu begint het onderwijs de laatste tijd toch wel weer erg te kriebelen als ik het er met mensen in het onderwijs over heb en zo. Nadeel is dat het onderwijs niet erg veel doorgroei biedt en dat ik meestal eerst ongeveer 25 (volledige!) weken (dus 125 dagen) invalswerk heb moeten doen voordat ik kans maak op een vaste aanstelling en dat deze erg vaak niet eens voor 1 fte is. Of dat ik om 1 fte te krijgen in 2 of 3 klassen moet werken. Dus geen eigen klas...
Hmmz... moeilijk moeilijk moeilijk
Ik heb helemaal niks om over te schrijven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:56 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal NIETS?!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om over te schrijven.
ik ben wel benieuwd of Cairon dat zelf ook vindt ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Je was ook heel lief en vriendelijk vanaf 't eten![]()
Misschien omdat niets van dat alles waar wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
Boedemorgen
[..]
Da's voldoende info om te weten dat ik veel gemist heb, maar niet genoeg details!
Ik welquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:46 schreef Cairon het volgende:
ik vond het eigenlijk niet zo leuk gisteren ....
muziek mogen ze volgende keer wel wisselen beneden en bovenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik welVeel bekenden, leuke muziek. Alleen heel heel druk en warm binnen.
Op zich is dat best wel een idee inderdaad...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien een gek voorstel. Maar zou je niet beide kunnen.? Bijv 1 dag naar school en de rest ikea. Dan houd jij je opleiding ook een beetje up to date
een educatief forum.quote:Cairon op de versiertoer met zijn pick-up line " Hoi. Ken ik jou niet van een forum?" (jammer dat ie al bezet) was wel .
Ja dat verhaal heb ik gehoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
De analyse. De pre-party was een beetje uiteengevallen, opeens waren mensen schijnbaar weg om zich op te tutten (in een uurtje maar! en Stroek en HIW in een kwartier :0!!), maar in de Trafalgar Pub wel gezellig gehad toen ik overbleef met Ralf en Paul
(HIW die in 5 tellen zijn cola-vieux naar binnen goot
)
Ach je hebt lekker met je heupen gewiegdquote:Het feest zelf was wel tof. Hartelijk gelachen om bepaalde personen (TMM). Poging tot bewegen op muziek, maar naast al die andere mensen die wel doorhebben hoe een lichaam charmant moet bewegen was het een beetje
![]()
.
Shit, dat heb ik dan weer gemist!quote:Cairon op de versiertoer met zijn pick-up line " Hoi. Ken ik jou niet van een forum?"(jammer dat ie al bezet was wel
.
Pff niet normaal he... en MisterO en ik maar stug onze sjaal omhoudenquote:Hitte.
Is bij Friso altijd al, en bij Pann ook... dus bij beide samen blijkbaar nog meer!quote:Veel vrouwen waren er ook.
Ik heb helemaal niet geweendquote:Ang3l die stil in een hoekje zat te wenen om het niet komen opdagen van zijn mediteraanse schone en troost vond bij iemand anders.
Whehe, ja nu je't zegt!quote:
Ik was je ineens kwijtquote:En ik zat er doorheen tegen het eind. Vrij erg.
Je hebt niet veel gemist.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Shit, dat heb ik dan weer gemist!
Beetje vreemd dat ze hem meteen aan het dissen waren toen we buiten stonden. Sterker nog, ik vond het heel erg vreemd en nichterig, en als zelf ik zoiets heb van "moet dat nou" dan weet je dat het toch zeker niet jofel is.quote:Ik heb helemaal niet geweendEn de troost was meer dan welkom (ooow, hij was/is echt leuk)
Ze hadden het alleen over de Paul de Leeuw uitzendingquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Beetje vreemd dat ze hem meteen aan het dissen waren toen we buiten stonden. Sterker nog, ik vond het heel erg vreemd en nichterig, en als zelf ik zoiets heb van "moet dat nou" dan weet je dat het toch zeker niet jofel is.
Nogalquote:Ik verbaas me er eigenlijk over hoe verschrikkelijk verschillend we wel niet van elkaar zijn, qua vrienden betreft...
Staat het op uitzending gemist?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ze hadden het alleen over de Paul de Leeuw uitzendingEn Mitchell kende hem van vroeger.
Çois en Dennis vonden hem juist heel leuk. Ik stond ook echt verbaasd te kijken bij Dennis en Rein... alsof die 2 elkaar al jaren kende. Tja... Helmond trash he, dat gaat meteen in elkaar op
En van al die mensen... kan ik het alleen met Rik goed vinden...quote:Maar ik heb ook wel heel erg uiteenlopende vrienden. Ik zou Dennis/François, Mitchell, Dick, Rik, Patrick etc nou niet echt op 1 lijntje willen zetten
die toestand bij het station is nog niet voorbij. Dodelijke steekpartij om 5.15 vannachtquote:
http://www.nu.nl/news/172(...)ij_in_Eindhoven.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die toestand bij het station is nog niet voorbij. Dodelijke steekpartij om 5.15 vannacht
Ik was naar huisquote:
Ja ik ging echt helemaal los en uit mijn dak.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was naar huis. Had er genoeg van om mezelf rottig te voelen terwijl iedereen uit z'n dakje gaat
.
Wiens executie had daar nou ook al weer plaats gevonden!?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die toestand bij het station is nog niet voorbij. Dodelijke steekpartij om 5.15 vannacht
Sam maakte een diva enterence ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/172(...)ij_in_Eindhoven.html
Ik las 't net ja.
Toch niets te maken met de helikopter van gister dan
Waarom voelde jij je rottig?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was naar huis. Had er genoeg van om mezelf rottig te voelen terwijl iedereen uit z'n dakje gaat
.
En om 5:15 een diva exit?quote:
Die vorige meeting was ook helemaal niet dramatisch hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, hoe moet ik daar nou een boek over schrijven, dat leest geen hond
en heb je er ook foto's van gemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
vind het overigens al wel heel netjes dat mijn dronken strip bui voor Cairon, nu al vergeten en vergeven is.
Schaamteloos dronken was ik
Wat zei je nou op 't laatst tegen rein?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
vind het overigens al wel heel netjes dat mijn dronken strip bui voor Cairon, nu al vergeten en vergeven is.
gelukkig heb ik een brede rug waar je dekking achter kon zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee, want ik stond er dus met mijn nug naar toequote:Op zondag 31 augustus 2008 19:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en heb je er ook foto's van gemaakt?
Zag ik jou nou een foto maken van Ons Mam met voorbinddildo vanmiddag?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, want ik stond er dus met mijn nug naar toe
Wie is ons mam?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zag ik jou nou een foto maken van Ons Mam met voorbinddildo vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |