daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
De ikea in eindhoven is vanavond tot 20 uur open
ik weet niet eens hoe laat het begint!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is ook voor Cairon en Kugje van toepassing. Gewoon erbij zijn vanavond
1900 uur gaan we eten bij Cooks (tapas) en omstreeks 2300 uur richting Effenaar. Anders gewoon een sms naar Ang3l of mij sturen en je vind ons zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe laat het begint!
maybe we will marry, maybe we won'tquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:45 schreef Cairon het volgende:
snoesje schatje dropje pompoentje... je gaat gewoon komen vanavond! of je nu wil of niet!
er is misschien nog wel een slaapplek beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
maybe we will marry, maybe we won't
maybe I show up.... maybe I don't....
ik ga kijken of ik vandaag nog een auto kan regelen
anders mischien bij een maat van me logeren,
en anders blijven we thuis
Computer says no...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef Cybart het volgende:
maybe we will marry, maybe we won't
there's no maybe about it, you WILL show up, or I'll have my ragtag band of North African hoodlums kick your white ass.quote:maybe I show up.... maybe I don't....
quote:ik ga kijken of ik vandaag nog een auto kan regelen
anders mischien bij een maat van me logeren,
en anders blijven we thuis gaan we gewoon en blijven we bij Stephan overnachten.
Little Britainquote:
Wat zit je toch te miepen? Ik dacht dat jij niet kwam?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
there's no maybe about it, you WILL show up, or I'll have my ragtag band of North African hoodlums kick your white ass.
[..]
Omdat ik alleen kom als er ook nog vaag iets van leuke normale mensen komen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit je toch te miepen? Ik dacht dat jij niet kwam?
Wat maakt het je dan uit of Cybje komt of niet?
blijf dan maar thuis want Sam en Pjo komen nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Omdat ik alleen kom als er ook nog vaag iets van leuke normale mensen komen...
Je vindt mij niet normaal genoegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Omdat ik alleen kom als er ook nog vaag iets van leuke normale mensen komen...
Ja saaaaaaaiquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Teuntje is erEn zometeen Mitchell. Hebben we toch 2 van de mooiste uit Eindhoven bij ons
Omrie staat onder de douche, de rest zit op de bank hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |