Voor dat geld laat ik hem liever hier in de kast liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef gunk77 het volgende:
mits goedwerkend 35 geboden
Ik zal morgen even een foto maken. De digicam ligt bij mijn vriendin.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:20 schreef flexster het volgende:
he TS kun je misschien een paar foto's meelen naar felix.c @ live.nl?
interesse!
Er zit geen extra geheugen bij. Ik heb hem alleen als telefoon gebruikt, dus extra geheugen had ik niet nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef dikkekaas het volgende:
Heb wel interesse, maar zou ook graag foto's zien. Hoe zit het met bijgeleverd geheugen?
Oké, niet zo'n probleem ook eigenlijk. Maar, ik wacht even op foto's en dan kom ik met een bodquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zit geen extra geheugen bij. Ik heb hem alleen als telefoon gebruikt, dus extra geheugen had ik niet nodig.
Vergeet m niet af en toe af te stoffen dan he?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor dat geld laat ik hem liever hier in de kast liggen.
Hij zit netjes in zijn doos. Dus stoffig zal hij niet worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Vergeet m niet af en toe af te stoffen dan he?
Dan ziet jou K800i er denk ik nog goed uit. Mijne heeft geen enkel krasje. Alleen de glans laag van de toetsen laat wat los.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:11 schreef flexster het volgende:
sorry TS hoopte op een k800 die er beter uit zag dan die van mij..maar dat is niet het geval!
Ik denk dat het een afdruk van mijn vinger is, want er zitten geen krassen op het scherm. Ik zal morgen wel een wat duidelijkere foto maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef flexster het volgende:
sorry ik meende op het scherm wat krasjes te zien aan de linkerkant op de 2de foto. Of is dat een vetvlek? Als je m niet verkocht krijgt wil ik er wel over nadenken voor 75 euro, ik hou het iig in de gaten.
ik vind dit namelijk een heeeeel fijne telefoon
Het knopje werkt nog steeds zoals toen ik de telefoon kocht.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:45 schreef flexster het volgende:
Nog een vraagje dan..bij mij is de cameraknop een beetje brak, dat wil zeggen: ik kan hem niet goed meer half indrukken, en zo de autofocus vasthouden. Dus niet meteen helemaal indrukken bij een foto, maar voor de helft. Geeft dat knopje nog goeie respons?
Ik merk dat er niet heel veel animo is, als je hem nu kwijt wil voor 60 euro en de verzendkosten voor mijn rekening mag je m opsturen. Mits dat knopje normaal werkt
Ow, waar kun je die telefoons krijgen voor 100 euro dan? Ik heb ze nergens goedkoper kunnen vinden dan 149 euro (ex verzendkosten).quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef oceanic6 het volgende:
Ik heb twee maanden terug een K800i voor ¤85,- gekocht, even laten unlocken ŕ ¤15,- = ¤100,- nieuw.
Ik zie jou bijna nooit reageren in V&A en als je reageert is het alleen om te zeggen dat het elders goedkoper kan of dat jij 'm goedkoper hebt gekocht (met je postbank rentepunten bijv.). Als je het niet eens bent met een prijs maar je bent wel geinteresseerd doe dan een bod. Wil je alleen zeuren dat je iets te duur vindt reageer dan nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef oceanic6 het volgende:
Ik heb twee maanden terug een K800i voor ¤85,- gekocht, even laten unlocken ŕ ¤15,- = ¤100,- nieuw.
Ik kom tussentijds even naar Doornenburg (tussen Arnhem en Nijmegen). Daar is hij te bekijken en eventueel op te halen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ophalen in Liverpool?
Is goed!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef flexster het volgende:
60 ex, verzendkosten delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |