"en daarna ga ik Duits praten als ik de woordjes ken..."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef Naamah het volgende:
Dat meisje!"Weet je wat ik doe, Sebas? Eerst doe ik een beetje verlegen en dan, als ik alle woorden ken ...." weet niet wat ze daarna nou nog zei..
volgens mij wel, van een van hen hadden ze gelijk geld gekregenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef bierzuipert het volgende:
rare familie maar die kinderen zijn wel bijdehand!![]()
![]()
maarre hadden ze de brandveiligheid nog geregeld voordat die gasten kwamen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef marcodej het volgende:
"Dat zelfs je eigen dochter je niet eens meer papa noemt, maar ober!
Doe niet zo ongelooflijk blasé zeg!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:08 schreef linny67 het volgende:
Vond dit trouwens meer een uitzending voor de lokale omroep Twente ofzo. Mensen zelf en gasten hadden allemaal dat boerse accent.
Oef, wat een slechte sites. Vol spel- en stijlfouten. Daar zou ik graag eens even aan werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Website
http://www.hausdieviereulen.nl/pension_felsengrund.htm
Indeed en dan ook nog een vakantie plannen naar een eiland, iets wat dat jochie nou precies NIET wilde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:43 schreef Naamah het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat jochie een jaar niet naar school en zo in z'n eentje daar.. dat vind ik toch wel minder. Ik vind toch dat die ouders niet zo lang hadden mogen wachten met hem naar school doen, een jaar zonder is gewoon te lang. Ze deden het voorkomen alsof het allemaal met papieren te maken had, maar kan me niet voorstellen dat zij daar niet zelf ook enige schuld aan hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |