quote:Uitzending 4 september
familie Grünewald – Bar in Spanje – Deel 1
Uitzenddatum: 4-9-2008 20.30 uur Ned 1 TROS
Rijschoolhouder Jules (43) en beveiligingsmedewerker Rintai Grünewald (44) zijn fervente Spanjegangers. Al jaren bezoeken zij het dorpje El Campello waar Rintai niet van het strand te slaan is en ook Jules zich helemaal thuis voelt.
Als de familie de kans krijgt om hun Spaanse stamkroeg voor een klein prijsje over te nemen, hoeft ze hier dan ook niet lang over na te denken. Samen met hun zonen Julius (13) en Mugen (10) vertrekken Jules en Rintai uit Arnhem. Dochter Mandy van 20 blijft, met pijn in het hart, achter. Een paar dagen voor vertrek krijgt de familie plotseling een verontrustende e-mail. De eigenaresse ziet af van de verkoop van de bar. En dat terwijl Jules en Rintai hun banen al hebben opgezegd, het huis is verhuurd en hun hele hebben en houwen al per container onderweg is naar Spanje. Op hoop van zegen stapt de familie toch in het vliegtuig naar Spanje. En of dát de juiste beslissing is…?
idemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:40 schreef dronkeykong het volgende:
Wow dat is niet zo netjes zeg![]()
In ieder geval een tvp zodat ik het niet vergeet te kijken
dan kijk je toch nietquote:Op donderdag 4 september 2008 19:49 schreef BasEnAad het volgende:
Saai, is al uitgemolken dat concept in talloze programma's.
onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Maravilla het volgende:
Wat een manier van afreizen en alles achter je laten. Amateuristisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why? Weggaan zonder een contract o.i.d?quote:
Op de dag van vertrek wist ze dat het allemaal op losse schroeven stond en dat de kans dat het niet door zou gaan nog groot zou zijn. En in de eerste week(weken) heeft ze een schijnverhaal opgehouden tegen iedereen thuis, dat het allemaal in orde was en dat het er goed vertoeven was. Alleen hun dochter in Nederland wist de waarheid.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Why? Weggaan zonder een contract o.i.d?
Ik heb alleen de laatste 10 min gezien.
In het stukje wat kwam zei die vrouw ook: 'sorry dat ik gelogen heb tegen de mensen thuis', why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |