Hee Hans, ouwe hakker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Dit vind ik dan wel weer wat jammer; naar mijn weten hebben de Stones toch wel meer nummers gemaakt. Dit ken ik nu onderhand wel.quote:
Durf geld te zetten op foolish gamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Jewellll.... Roel aanwezig?
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
Vast niet " Adrian"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
You Were Meant for Me (waarmee mijn liefde voor Jewel in 1997 tijdens een uitzendling van Paul de Leeuw op een dinsdagavond laat begonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
The Original Sin of Beautiful Girl zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:INXS
, jammer genoeg geen suicidal blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |