From all peoplequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet zo overdreven reageren. You from all people. Get real.
Heb ik gezegd dat Claire mij wat gedaan heeft? Ik heb begrepen dat Claire best wel een beetje kan pijpen, so what. Hele volkstammen die dat doen.
Er zijn ergere dingen gezegd over anderen, dus ik snap je punt niet.
heel veelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heeft het hebben van een leven te maken met de vorm van berichten posten op fok?
Ach mens, doe niet zo hysterischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wel je loopt gewoon te kutten omdat je zelf geen leven hebt
wil jij echt toelichting???????????? ennuh ik heb het dus over DIT forum voor de goede ordequote:
Nou Lies, jouw man werkt dan ook niet aan een programma dat binnen 3 maanden rond moet zijn en net gaat beginnen. Ik heb schijt aan Huub, maar ga hem niet de les lezen. Hij weet zelf wel wat hij moet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is wel wat je prioriteiten zijn op dat moment. Ik heb ook hart voor de zaak, maar heb ook nog een priveleven, ik denk niet dat mijn man of ik dat zou hebben moeten flikken, om van de bruiloft van familie eerder weg te gaan, om te gan werken. Denk dat er dan wel een paar woorden van te voren waren geweest hierover bij ons thuis. Maarja gelukkig leeft iedereen zijn eigen leven en heb ik er niets mee te maken.
gek..........ik was eigenlijk te fijngevoelig om dit naar jou te posten...........hahahahhahahahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach mens, doe niet zo hysterischGet a life.
Moet of all people zijn.quote:
ik denk eerder dat de kwantiteit eerder iets zegt dan de kwaliteit, lets do the mathquote:
juist.........heel typerend zo n opmerking en voor wat betreft de inhoud ook nog een mening????quote:
dat vind jij....niet iedereen is een meeloperquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja en jij sloeg het forum dood
door te erg negatief aanwezig te zijn...........
tsja ik weet waar ik post...........heb je de afgelopen weken ook gekeken WAAR ik post?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de kwantiteit eerder iets zegt dan de kwaliteit, lets do the math
ericahysterica: aantal posts: 9320 (gemiddeld 17 per dag)
suikeroom :aantal posts: 5116 (gemiddeld 6 per dag)
jouw leven is dus bijna 3 keer zo kansloos als mijn leven
ieders mening is welkom maar het blijft de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef riri het volgende:
[..]
dat vind jij....niet iedereen is een meeloper
als jij dat graag wil zijn ga je gang...ik geef mijn mening
Relativeren, as in " alles recht lullen"?"??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub ik vond je slim, leuk en vooral amusant! En ik kan dingen relativeren net als jij en dat waardeer ik in jouw. En mensen die hier weken na DGK jou nog afzeiken daar kan jij toch om lachen..................nou ja ik wel in ieder geval. Te triest voor woorden dat mensen tot diep in de nacht hun mening over jou of de jouwen hier ventileren. .......
je bedoelt deze topicreeks? valt wel mee toch.. je ziet bij die thunderbitch dat het er gewoon te dik boven op ligt en die riri heeft gewoon issues.. voor de rest is het hier best leuk, en is de overgrote meerderheid gewoon vrolijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsja ik weet waar ik post...........heb je de afgelopen weken ook gekeken WAAR ik post?
in ieder geval niet op een huubafzeikforum met ouwe haantjes
en hoe meer tonen hoe mooier de muziekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ieders mening is welkom maar het blijft de toon die de muziek maakt
als je voor John de Mol werkt gelden er andere regels.. de policy daar is "als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op" en gek genoeg denk ik dat Huub zich daar wel in kan vindenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:29 schreef Ascar het volgende:
moet zeggen dat ik het jou eens ben hart voor de zaak of niet familie gaat voor en al helemaal een bruiloft
wat vind claire er eigenlijk van dat je bijna nooit thuis bent en nu eerder weggaat
Als je dom en onduidelijk gaat lullen, kun je beter de eer aan jezelf houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
juist.........heel typerend zo n opmerking en voor wat betreft de inhoud ook nog een mening????
halloo!!!!!!!! het ging pas vanaf 1e week mei om de kijker...2008 wel te verstaan! Daarvoor ging het om tv maken en je mede miljonairs irriteren... en daar was ik vrij goed in, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef riri het volgende:
[..]
je sloeg het programma dood door te erg negatief
aanwezig te zijn....als je het slim had gespeeld had je kunnen winnen.
Je verspilde super veel energie door jezelf steeds zo negatief op de voorgrond te plaatsen....
het slim,subtiel en niet zo negatief aanwezig spelen had de kijker wellicht veel meer gewaardeerd
fijn dank je.....hahahahhaha je blijft grappig ik ga nu weer ff wowen als je het goed vindt> (tsja ff vanavond gamen de rest van de dag werk ik nl. Werk is ook een deel van mijn leven afgezien van mijn relaties onderhouden. En ja ik zit hier al zo n kleine 3 jaar op dit forum dus bespaar mij jouw toelichtingenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je bedoelt deze topicreeks? valt wel mee toch.. je ziet bij die thunderbitch dat het er gewoon te dik boven op ligt en die riri heeft gewoon issues.. voor de rest is het hier best leuk, en is de overgrote meerderheid gewoon vrolijk![]()
maar bedankt voor je bijdrage, je mag nu weer gaan
fijn en jij lult duidelijk? hahahahahhaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je dom en onduidelijk gaat lullen, kun je beter de eer aan jezelf houden.
ja ning kom niet aan mijn hupie he.....en vooral niet als je het programma 2 jaar hebt afgezekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef Ning het volgende:
Wat een gezelligheid hier
Ja duh, omdat jij ver in Huub zijn kont zit, daar heb ik niets mee te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsja ik weet waar ik post...........heb je de afgelopen weken ook gekeken WAAR ik post?
in ieder geval niet op een huubafzeikforum met ouwe haantjes
Ach mens, ga koken... zoek een andere hobby, dan Huub likken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
fijn en jij lult duidelijk? hahahahahha
heb je Jaap zn "hoogmoed komt voor de val" monologen over jou welles gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
halloo!!!!!!!! het ging pas vanaf 1e week mei om de kijker...2008 wel te verstaan! Daarvoor ging het om tv maken en je mede miljonairs irriteren... en daar was ik vrij goed in, al zeg ik het zelf.
kan mij wat schelen wat jij doet. Als Clair maar uit de wind blijft, Huub zoekt confrontaties en lijkt dit leuk te vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja duh, omdat jij ver in Huub zijn kont zit, daar heb ik niets mee te maken.
Huub is niet van gemalen poppenstront gemaakt, dus bemoei je er niet mee,
Je kunt wel een Huubadept zijn, maar daarom mag ik nog posten wat en waar ik wil?
Damn wat kan jij zeiken zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach mens, ga koken... zoek een andere hobby, dan Huub likken.
ja doe maar ik eet gefrituurde krieltjes met sla en varkenshaas en jij?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach mens, ga koken... zoek een andere hobby, dan Huub likken.
fijne avond verderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
fijn dank je.....hahahahhaha je blijft grappig ik ga nu weer ff wowen als je het goed vindt> (tsja ff vanavond gamen de rest van de dag werk ik nl. Werk is ook een deel van mijn leven afgezien van mijn relaties onderhouden. En ja ik zit hier al zo n kleine 3 jaar op dit forum dus bespaar mij jouw toelichtingen
Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
halloo!!!!!!!! het ging pas vanaf 1e week mei om de kijker...2008 wel te verstaan! Daarvoor ging het om tv maken en je mede miljonairs irriteren... en daar was ik vrij goed in, al zeg ik het zelf.
moet zeggen dat ik het jou eens ben hart voor de zaak of niet familie gaat voor en al helemaal een bruiloftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:29 schreef Ascar het volgende:
Ik lees hem niet de les, zeg gewoon hoe ik er over denk. Gaat mij ook helemaal niets aan wat en hoe, maar ik ventileer wat ik denk op dat moment. En inderdaad mijn man of ik werken niet aan een reallife programma maar hebben allebei wel een drukke baan waar we ook regelmatig extra voor moeten werken. Maar in mijn ogen zijn er dingen die dan voor je werk gaan. En dat is mijn mening en daar hoeft niemand zich iets van aan trekken gelukkig.
Alleen die hysterische.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:44 schreef noekje het volgende:
Oh gut, iedereen moet weer gaan koken van ThunderPim.
Ga eens terug naar Hyves, 1 vraagteken is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wil jij echt toelichting???????????? ennuh ik heb het dus over DIT forum voor de goede orde
denk dat we met zijn 3 en wel waren blijven zitten, maar op een gegeven moment is het op, dan kunnen mensen niet meer, hadden allemaal duidelijke symptomen van chronische oververmoeidheid en lichamelijke klachten. Die binnen een paar weken na het einde van de kooi allemaal voorbij warenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je Jaap zn "hoogmoed komt voor de val" monologen over jou welles gezien?![]()
maar dat andere mensen irriteren is dat nou top tv? volgens mij was het concept an sich vrij simpel, degene die als laatst overblijft die is de winnaar. jammer dat zoiets in tv-land anno 2008 nog niet mogelijk is, ik had het wel willen zien.. ik denk dat Jaap en Brian tot 2010 waren blijven zitten.
hoezo kansarm .......huub redt het wel, getalenteerd. een familie die achter hem staat en de kansen die hij grijpt........komt helemaal goed met die jongenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef DrsH het volgende:
Ach eigenlijk was DGK meer bezet door een aantal kansarme stakkers die mogenlijk door de nodige support van buitenaf nog enige kans hadden op een plaats in onze samenleving hebben.
ben ik niet met je eens, gemiddelde opleiding en intelligentie boven gemiddelde niveau Nederlander,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef DrsH het volgende:
Ach eigenlijk was DGK meer bezet door een aantal kansarme stakkers die mogenlijk door de nodige support van buitenaf nog enige kans hadden op een plaats in onze samenleving hebben.
het is toch in en in triest als je jezelf en je lichaam zo verkopen moet, voor de doorsnee hoer heb ik nog meer waarderingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk dat we met zijn 3 en wel waren blijven zitten, maar op een gegeven moment is het op, dan kunnen mensen niet meer, hadden allemaal duidelijke symptomen van chronische oververmoeidheid en lichamelijke klachten. Die binnen een paar weken na het einde van de kooi allemaal voorbij waren
kan zijn maar de doorsneehoer heeft minder toekomstperspectief.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
het is toch in en in triest als je jezelf en je lichaam zo verkopen moet, voor de doorsnee hoer heb ik nog meer waardering
Ben jij thuis ook zo onaardig tegen je omgeving? Dan begrijp ik namelijk dat je de afgelopen week hier dag en nacht doorbrengt om iedereen die maar enige positieve opmerking maakt af te zeiken... en de ene kutopmerking na de andere maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |