Tja, dan toch echt even langs de bios. Als je snel bent kun je nu een poster van kung Fu Panda scorenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
Ik wil geen uitgeprinte a4'tjes, ik wil posters
Mja in dit gat dus nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
Hier zit wel zo'n toko, die van die posters verkoopt.
Kan je bij bioscopen vaak posters kopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef ico_nld het volgende:
[..]
Tja, dan toch echt even langs de bios. Als je snel bent kun je nu een poster van kung Fu Panda scoren
Ik heb geen flauw idee, maar vragen kan geen kwaad. Even serieus: Misschien dat je enkele filmdistributeurs kunt bellen. Vaak worden dat soort grote posters gebruikt voor een of andere abri reclamecampagne van 2 weken op NS stations en daarna weggeknikkerd. Die posters zijn erg groot. Wie weet heb je geluk. Succes!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
Kan je bij bioscopen vaak posters kopen?
Die zijn dus te smal volgens TSquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan filmposters ook gewoon kopen bij de Expo, overigens..
Hmm k zal morgen even kijken, bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:21 schreef ico_nld het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar vragen kan geen kwaad. Even serieus: Misschien dat je enkele filmdistributeurs kunt bellen. Vaak worden dat soort grote posters gebruikt voor een of andere abri reclamecampagne van 2 weken op NS stations en daarna weggeknikkerd. Die posters zijn erg groot. Wie weet heb je geluk. Succes!
[..]
Die zijn dus te smal volgens TS![]()
Dat zijn ook van die kleine kutdingetjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Zoon, koop een break out, daar zit een leuke poster in he
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Te smal? TS, moet niet zo zeiken... Ze zijn ook wel groter bij de Expo te vinden...
Zal ik ook even doen, bedanktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:26 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Moet je langs een videotheek gaan, en vragen of je de posters mag hebben als hun ze weghalen ivm nieuwe films en posters
Sterker nog, veel bioscopen doen de filmposters die ze als promotiemateriaal krijgen na een tijdje gewoon gratis weg. Staan dan bij de uitgang, opgerold en al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je bij bioscopen vaak posters kopen?
Probeer de andere helft van internet eens...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef jordeeeh het volgende:
Klacht:
Niet kunnen vinden wat je zoekt, terwijl je het halve internet al hebt afgespeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |