whehe, ajacied die dit zegtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Adidah het volgende:
Dit was echt pure verspilling van een voorronde CL ticket.
Ja, en ajax had het beter gedaan pannenkoek!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Adidah het volgende:
Roemloos uitgeschakeld door Arsenal. Ze hadden werkelijk niets in te brengen. De harde cijfers zijn duidelijk. Maar liefst zes tegen doelpunten zonder zelf ook maar één keer te scoren. En dat hadden er eigenlijk nog meer moeten zijn, ware het niet dat Arsenal genadig was. Dit was echt pure verspilling van een voorronde CL ticket. En wat was iedereen blij dat Twente de voorrondes had weten te halen. Nou, zie hier.
Dus vandaar ook mijn klacht: kut Twente kan er niet mee omgaan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:56 schreef meh het volgende:
AJAX kan niet winnen van TWENTE!:')
Als ajax VCL speelde dan speelde het zowiezo niet tegen arsenalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Alsof Ajax wel even gewonnen hadGeen enkele Nederlandse ploeg had Arsenal vandaag kunnen verslaan.
dat weet je vast wel, maar dat heeft hier toch niets mee te maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Feyenoord voor CL heeft gespeeld?
Dat weet ik oprecht niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat weet je vast wel, maar dat heeft hier toch niets mee te maken?
ik zit Twente niet af te zeiken...
Hou op hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:56 schreef Pietklaaso het volgende:
F.C. Utrecht haad er moeten staan !
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:25 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ajax heeft toch een beschermde status en moet daarom aantreden tegen bierelftallen zoals: kopenhagen en Slavia Praag daar wint Ajax echt wel van
Natuurlijk had Ajax het beter gedaan dan dat middelmatige provincieclubje van je.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, en ajax had het beter gedaan pannenkoek!
Als je Twente niks aan vindt, kijk je toch niet?
Idd suf.quote:
Ga toch heen, Ajax had niks klaargespeeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Natuurlijk had Ajax het beter gedaan dan dat middelmatige provincieclubje van je.
FC Twente heeft het Nederlands voetbal mooi ten schande gezet, bedankt daarvoor nietsnutten. [ afbeelding ]
Ajax had nu doorgeweest, helaas had Twente enkel 100% geluk om dit mee te mogen maken. Aankomend seizoen staat Ajax gewoon 1e, wordt er weer CL gespeeld en represent Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijke club.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ga toch heen, Ajax had niks klaargespeeld.
Dit dus, slotje!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ajax had nu doorgeweest, helaas had Twente enkel 100% geluk om dit mee te mogen maken. Aankomend seizoen staat Ajax gewoon 1e, wordt er weer CL gespeeld en represent Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijke club.
Watte?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ajax had nu doorgeweest, helaas had Twente enkel 100% geluk om dit mee te mogen maken. Aankomend seizoen staat Ajax gewoon 1e, wordt er weer CL gespeeld en represent Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijke club.
Represent homie! Jatogniettan?quote:
Nee hoor. Dan waren ze alsnog volledig ingemaakt. Het had namelijk in Londen makkelijk 7 - 0 kunnen zijn als Arsenal wat scherper in de afwerking was geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Idd suf.
Had twente thuis wat scherper geweest en vandaag een fitte selectie gehad, dan was het verschil kleiner geweest.
Inderdaad, en Arsenal miste ook nogal wat spelers meen ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan waren ze alsnog volledig ingemaakt. Het had namelijk in Londen makkelijk 7 - 0 kunnen zijn als Arsenal wat scherper in de afwerking was geweest.
Wanneer heb ik dit eerder gehoord..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Niet te hard roepen he, we zijn geen Amsterdammersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax deed het afgelopen jaren zoooooooooveel beter >>>
Eindhovuh FTW ! Helemaal niets in Amsterdam.
Komend weekend begint onze 5e titeljacht op rij
Nee. Wij zijn wel reeel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet te hard roepen he, we zijn geen Amsterdammers
Groot gelijk en zoals je ziet heeft het z'n terugslag op de supporters.... Als je nou nog met droge ogen wat wil beweren over Twente dan zit je kop echt muurvast in je reet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dit eerder gehoord..![]()
![]()
En sorry hoor..Ajax is de laatste 10 jaar geen fatsoenlijke club meer, gekeken naar haar eigen nagestreefde niveau. Dat weet jij, dat weet ik. Het is alleen een kwestie van toegeven.
Alweer ja.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Nederlands voetbal stelt toch geen reet voor. PSV vliegt er in de eerste ronde CL alweer uit, en in de UEFA Cup zullen enkel Ajax en PSV wellicht overwinteren om er daarna tegen een oostblok ploeg weer roemloos uit te vliegen. We gaan België achterna.
Wat zou ik moeten willen beweren over Twente? Ik heb het nieteens over Twente manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Groot gelijk en zoals je ziet heeft het z'n terugslag op de supporters.... Als je nou nog met droge ogen wat wil beweren over Twente dan zit je kop echt muurvast in je reet.
Nee, Ajax deed het geweldig.
Vorige keer werden ze toch derde of niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer ja.....
Je bent niet zo'n voetballiefhebber he ?
Niet heel lang geleden heeft PSV Arsenal nog naar huis gestuurdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer ja.....
Je bent niet zo'n voetballiefhebber he ?
Dat klopt. Echter kun je dan niet van 'alweer' spreken gezien voorgaande resultaten. Ik snap dat dit is wat je graag wilt zien, maar je komt geloofwaardiger en vooral slimmer over als je gewoon de waarheid onder ogen ziet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige keer werden ze toch derde of niet?
misschien bedoelt hij alweer als in 'zo snel alweer'quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Echter kun je dan niet van 'alweer' spreken gezien voorgaande resultaten. Ik snap dat dit is wat je graag wilt zien, maar je komt geloofwaardiger en vooral slimmer over als je gewoon de waarheid onder ogen ziet.
6 doelpunten tegen, 0 voor in 2 wedstrijdjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef Kerdaben het volgende:(FC) Twente
![]()
Platteland
![]()
Boeren
![]()
Rest van het land
Ik was het met je eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten willen beweren over Twente? Ik heb het nieteens over Twente manZij hebben gedaan wat ze konden, vooral nu ze aanvallend redelijk dun zaten. Meer zat er gewoon niet in, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Maar dat Twente hier stond is natuurlijk terecht, zij hebben immers de play-offs gewonnen.
Dat dus. Een vriend van mij, Tukker in hart en nieren, dacht er dus ook zo over. Hij had het zelfs over 3 - 0 thuis winnen en uit een gelijkspel eruit slepen. En dan loopt hij altijd over mij te zeiken als ik weer eens mijn grote bek over Ajax open trekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die Tukkers nou die zo achterlijk arrogant beweerden dat ze wel even Arsenal zouden verslaan?
Ze werden helemaal dolgetikt gister![]()
Net zoals al die voorgaande jaren zeker. Kopenhagen en Praag zijn wel van het niveau Arsenal natuurlijk en daar lukte het ook maar net niet tegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Of Lausanne... (UEFA Cup, maar toch... we hebben klop gekregen van wat 3e wereld cluppies)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zoals al die voorgaande jaren zeker. Kopenhagen en Praag zijn wel van het niveau Arsenal natuurlijk en daar lukte het ook maar net niet tegen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef Kerdaben het volgende:(FC) Twente
![]()
Platteland
![]()
Boeren
![]()
Rest van het land
Waren er serieus Tukkers die dat hadden verwacht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die Tukkers nou die zo achterlijk arrogant beweerden dat ze wel even Arsenal zouden verslaan?
Ze werden helemaal dolgetikt gister![]()
Leg ze dat maar eens uit...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik schaam mij als Ajacied zijnde dood voor dit topic.
Waar haal je die grote bek in godesnaam vandaan? Ajax heeft de laatste jaren geen FUCK gepresteerd.
Klopt, hoe het dit jaar loopt is ook nog een groot vraagteken. De voorbereiding was iig goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Waar haal je die grote bek in godesnaam vandaan? Ajax heeft de laatste jaren geen FUCK gepresteerd.
En dat weten wij ook. Maar zijn wij degene die de voorrondes CL als een kampioenschap beschouwen? NEE! Wij zien voorrondes CL als een must, Twente ziet het als een veredeld uitstapje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Het verschil in budget wel eens gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat weten wij ook. Maar zijn wij degene die de voorrondes CL als een kampioenschap beschouwen? NEE! Wij zien voorrondes CL als een must, Twente ziet het als een veredeld uitstapje.
Daar zit het verschil.
De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te stekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax deed het afgelopen jaren zoooooooooveel beter >>>
Eindhovuh FTW ! Helemaal niets in Amsterdam.
Komend weekend begint onze 5e titeljacht op rij
Het verschil in ambitie wel eens gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het verschil in budget wel eens gezien?
Wat een bullshit. Iedere Ajacied werd uitgelachen nadat ze door Twente werden uitgeschakeld (en terecht), elk boertje had een grote muil dat ze wel even de CL zouden gaan spelen, nu ze met de neus op de feiten worden gedrukt mag je dat niet zeggen omdat je toevallig Ajacied bent? Hell, of ik nou Ajacied, ADO-supporter, Feyenoorder of voor Heracles was geweest, dit mag best gezegd worden.quote:Je zet jezelf en alles wat Ajax is behoorlijk voor joker eigenlijk.
Kijk nou uit, van Papa_Culo mag je daar ABSOLUUT niets van zeggen, stel je voor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te steken
Nee hoor, maar psv is qua voetbal een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou uit, van Papa_Culo mag je daar ABSOLUUT niets van zeggen, stel je voor!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar psv is qua voetbal resultaat een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.
Ze verloren (net als Ajax had gedaan) van Arsenal, en jij komt hier nou een beetje de popi jopi uithangen en je verkneukelen dat twente er uit ligt.
Hoe triest ben je dan eigenlijk?
En je reactie hier ook. Ga er nou maar gewoon op in in plaats van het met een lolletje af te doen, stakker.
De een maakt ze waar, de ander niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het verschil in ambitie wel eens gezien?
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Wat een bullshit. Iedere Ajacied werd uitgelachen nadat ze door Twente werden uitgeschakeld (en terecht), elk boertje had een grote muil dat ze wel even de CL zouden gaan spelen, nu ze met de neus op de feiten worden gedrukt mag je dat niet zeggen omdat je toevallig Ajacied bent? Hell, of ik nou Ajacied, ADO-supporter, Feyenoorder of voor Heracles was geweest, dit mag best gezegd worden.
PSV speelt al zeker 10 5 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.quote:
Ja, door de Playoffs, die al 3 jaar geleden afgeschaft hadden moeten worden. Dat we daar 2 jaar achter elkaar geluk hadden en alsnog onverdiend CL voorrondes mochten spelen was gewoon een meevaller.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar psv is qua voetbal een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.
Ik verkneukel me er helemaal niet over dat Twente er uit ligt, hoe kom je daar nou weer bij? Dat je zo`n zwak team voorrondes CL laat spelen is een ramp voor het Nederlands voetbal in Europa, dat snapt elke rasmongool.quote:Ze verloren (net als Ajax had gedaan) van Arsenal, en jij komt hier nou een beetje de popi jopi uithangen en je verkneukelen dat twente er uit ligt.
Ja, vertel het eens? Hoe triest ben je als je eens de waarheid zegt over een club, ongeacht welke club je zelf aanhangt? Sinds wanneer is er een wet aangenomen die bepaald wanneer je wel en wanneer je niet iets mag zeggen over een andere club?quote:Hoe triest ben je dan eigenlijk?
Kom maar terug met je inhoudelijke reactie over mijn verhaal hier boven, prutser dat je er bent.quote:En je reactie hier ook. Ga er nou maar gewoon op in in plaats van het met een lolletje af te doen, stakker.
Wat een onzin. Beter voetbal? Resultaat voetbal ja, maar je gaat me niet vertellen dat psv de afgelopen jaren mooier voetbal speelt dan Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
PSV speelt al zeker 10 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.
Hou toch alsjeblieft op.
Wat een gelul, ik heb toch meer genoten van het voetbal vanuit onze hoofdstad de afgelopen jaren dan hetgeen we vanuit Eindhoven hebben mogen bewonderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
PSV speelt al zeker 10 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.
Hou toch alsjeblieft op.
De ambitie van Ajax is nog steeds hetzelfde als in `95, en zo hoort het ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De een maakt ze waar, de ander niet?
De ambitie van Ajax... Nou, wie het ondertussen nog weet mag het zeggen.
Kansloze opmerkingquote:Hoge bomen vangen veel wind.
Nee, ik zou lachen om de Heracles fans die uitzinnig van vreugde zouden dansen en springen op de tribune al roepend "Helemaal niets in Amsterdam".quote:Ik heb Ajax ook wel eens zien verliezen in de beker bij heracles. Volgende ronde lag heracles er uit.
Dan zou jij dus gaan zeiken op heracles?
Twente had tegen genoeg teams in deze voorronde best een kans gehad, dus enige kijk op het spel heb je gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, door de Playoffs, die al 3 jaar geleden afgeschaft hadden moeten worden. Dat we daar 2 jaar achter elkaar geluk hadden en alsnog onverdiend CL voorrondes mochten spelen was gewoon een meevaller.
[..]
Ik verkneukel me er helemaal niet over dat Twente er uit ligt, hoe kom je daar nou weer bij? Dat je zo`n zwak team voorrondes CL laat spelen is een ramp voor het Nederlands voetbal in Europa, dat snapt elke rasmongool.
Ik lach me kapot om de supporters die dit niet hebben zien aankomen, die blijkbaar in de waan waren dat Twente europees gezien wat voorstelde. Om die mensen lach ik ja, net zoals zij lachten toen Ajax uitgeschakeld werd in de playoffs. Is dat raar?
Je roept maar tot je eens ons weegt. Als jij je lekker druk wil maken om Twente, ga je gang.quote:Ja, vertel het eens? Hoe triest ben je als je eens de waarheid zegt over een club, ongeacht welke club je zelf aanhangt? Sinds wanneer is er een wet aangenomen die bepaald wanneer je wel en wanneer je niet iets mag zeggen over een andere club?
Laat hem, hij weet gewoon niet beter. Hij ziet het verschil tussen resultaat en kwaliteit niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat een onzin. Beter voetbal? Resultaat voetbal ja, maar je gaat me niet vertellen dat psv de afgelopen jaren mooier voetbal speelt dan Ajax.
Volgens mij ziet iedere psver dat nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem, hij weet gewoon niet beter. Hij ziet het verschil tussen resultaat en kwaliteit niet.
Wat een fucking kansloze oneliners zet jij hier neer dan. Ga er eens inhoudelijk op in dan, of blijf lekker wegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zeg alleen dat je jezelf voor joker zet.
Hij wil het gewoon niet zien. Zijn afkeer tegen Ajax is zo groot dat hij zulke kansloze uitspraken gaat doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedere psver dat niet
Ik vermoed dat ik heel wat meer jaren van m'n leven aan Ajax heb besteed dan jij (doch kan dit niet zeker weten), en die ambitie is niet hetzelfde als in 1995 en echte supporters weten dat. Die laten zich niet gek maken door zulk gelul.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ambitie van Ajax is nog steeds hetzelfde als in `95, en zo hoort het ook.
Echte supporters weten dat.
Jep, daarom zijn clubs als Man Utd en Juve ook zo extreem geliefd onder de supporters van andere clubs. Je hebt er kijk op.quote:Kansloze opmerking![]()
Oh dat. Hoor ik al niet eens meer.quote:Nee, ik zou lachen om de Heracles fans die uitzinnig van vreugde zouden dansen en springen op de tribune al roepend "Helemaal niets in Amsterdam".
En ja, dat recht heb ik.
Ik zag psv - AC Milan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem, hij weet gewoon niet beter. Hij ziet het verschil tussen resultaat en kwaliteit niet.
Valt reuze mee. Maar plattelandsjongens die mij wat over Ajax komen vertellen, daar schijt ik graag overheen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben er trouwens nu wel van overtuigd; je bent echt te dom om in de keuken te schijten.
Hoogstens 3 jaar, aangezien je slechts 3 jaar ouder bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik heel wat meer jaren van m'n leven aan Ajax heb besteed dan jij (doch kan dit niet zeker weten), en die ambitie is niet hetzelfde als in 1995.
?quote:De club heeft daar niet naar gehandeld in ieder geval.
O nee? Goh, dat hoor ik voor het eerstquote:Het winnen van de CL is na 1998 nooit meer een serieuze doelstelling geweest.
Wat heeft dat er mee te maken? Als je een clubliefde hebt dan moet je altijd gaan voor het beste van het beste, wat heeft het anders voor zin? Supporter te zijn van een middelmatig clubje dat tot primaire doelstelling heeft het handhaven in de Eredivisie?quote:Jep, daarom zijn clubs als Man Utd en Juve ook zo extreem geliefd onder de supporters van andere clubs. Je hebt er kijk op.
Nee klopt. Ajax speelt geen smerig laf Italiaans countervoetbal.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zag psv - AC Milan.
Zo heb ik Ajax in geen tijden zien voetballen.
Wat doe je dan in een Twente topic? Moet je niet terug naar je AFC AJAX topic, waar je o zo vaak post?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Maar plattelandsjongens die mij wat over Ajax komen vertellen, daar schijt ik graag overheen.
Tja, ik zie in jou geen Ajax aanhanger, ik vraag me af waar dat vandaan komt. Misschien omdat je PSV voetbal zo geil vind om te zien? Dat zijn ook van die plattelandjongens.quote:Wellicht dat daar je verwarring vandaan komt?
Waarom worden wij er nu weer bijgehaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De een maakt ze waar, de ander niet?
De ambitie van Ajax... Nou, wie het ondertussen nog weet mag het zeggen.
[..]
Hoge bomen vangen veel wind.
Ik heb Ajax ook wel eens zien verliezen in de beker bij heracles. Volgende ronde lag heracles er uit.
Dan zou jij dus gaan zeiken op heracles?
Wedstrijdbezoek, etc doel ik op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoogstens 3 jaar, aangezien je slechts 3 jaar ouder bent.
Oh, dus nu is het niet meer hetzelfde als 95.quote:O nee? Goh, dat hoor ik voor het eerstTuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar dat het nooit een serieuze doelstelling is geweest is kul. Dat dat doel bijgesteld is naar de beste 16 clubs in Europa is het enige wapenfeit.
Je bent supporter van je club omdat je het bent. Als Ajax geen A'damse club was, had ik m'n tijd er niet aan verdaan.quote:Wat heeft dat er mee te maken? Als je een clubliefde hebt dan moet je altijd gaan voor het beste van het beste, wat heeft het anders voor zin? Supporter te zijn van een middelmatig clubje dat tot primaire doelstelling heeft het handhaven in de Eredivisie?
Een discussie over voetbal zonder Heracles? Dat gaat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarom worden wij er nu weer bijgehaald![]()
En dat was een hele mooie prestatiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarom worden wij er nu weer bijgehaald![]()
Vorig seizoen wel halve finale he
O nee he, krijgen we dat weerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wedstrijdbezoek, etc doel ik op.
Nee, tien jaar na dato zijn de doelstelling bijgesteld. Raar is dat eigenlijk, dat in voetbal zulke dingen kunnen verkeren.quote:Oh, dus nu is het niet meer hetzelfde als 95.
Ow, dus je bent geen supporter van Ajax omdat het de mooiste club ter wereld is, maar omdat je er toevallig dicht bij woont?quote:Je bent supporter van je club omdat je het bent. Als Ajax geen A'damse club was, had ik m'n tijd er niet aan verdaan.
Dit is een KLB topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een Twente topic? Moet je niet terug naar je AFC AJAX topic, waar je o zo vaak post?
Waarschijnlijk uit je onwetendheidquote:Tja, ik zie in jou geen Ajax aanhanger, ik vraag me af waar dat vandaan komt.
Ik ben eerlijk, dat is alles.quote:Misschien omdat je PSV voetbal zo geil vind om te zien? Dat zijn ook van die plattelandjongens.
Ahja. Of omdat Ajax je gewoon eigenlijk niet zo interesseert.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit is een KLB topic.
Ik post niet in het Ajax topic omdat ik de discussies en de mensen daar niet zo interessant vind.
Ik denk toch eerder dat het ligt aan jouw ophemeling van duits anti-voetbal. Ik vraag me nog steeds af: ben je nou een jood, een duitser, een brabo of een domme allochtoon? Misschien wel een mix van alles.quote:Waarschijnlijk uit je onwetendheid
Ja, we hebben goed kunnen zien hoe jouw hersenen werken, dat is waar.quote:Ik ben eerlijk, dat is alles.
Supporter zijn en het daadwerkelijk bezoeken van wedstrijden hebben niets met elkaar te maken natuurlijk. Stom van mequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O nee he, krijgen we dat weerGa je nu dit werkelijk tot argument verheffen?
Nee hoor, maar jij had het over dat de doelstellingen hetzelfde waren.quote:Nee, tien jaar na dato zijn de doelstelling bijgesteld. Raar is dat eigenlijk, dat in voetbal zulke dingen kunnen verkeren.
Nee, omdat ik een A'dammer ben ben ik begonnen Ajax te volgen toen ik klein was. Uit chauvinisme.quote:Ow, dus je bent geen supporter van Ajax omdat het de mooiste club ter wereld is, maar omdat je er toevallig dicht bij woont?
Dat gelul van jullie interesseert me niet. Dat is iets totaal anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ahja. Of omdat Ajax je gewoon eigenlijk niet zo interesseert.
Dat kankerdorp waar je vandaan komt was zeker lekker fout in de oorlog, of niet?quote:Ik denk toch eerder dat het ligt aan jouw ophemeling van duits anti-voetbal. Ik vraag me nog steeds af: ben je nou een jood, een duitser, een brabo of een domme allochtoon? Misschien wel een mix van alles.
Jouw opmerkingen daarentegen, oh teletekst supporter der eerste klasse, geven blijk van een intelligentie niveau waar je U tegen zegtquote:Ja, we hebben goed kunnen zien hoe jouw hersenen werken, dat is waar.
Ik vind dat inderdaad minder belangrijk. Er zijn mensen die meer houden van hun club en elke zondag op de bank kijken, en er zijn mensen die in het stadion zitten en het geen reet kan interesseren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Supporter zijn en het daadwerkelijk bezoeken van wedstrijden hebben niets met elkaar te maken natuurlijk. Stom van me
En nu ben je PSV-er geworden. Oke, je bent iig een successupporter.quote:Nee, omdat ik een A'dammer ben ben ik begonnen Ajax te volgen toen ik klein was. Uit chauvinisme.
Van daaruit is het m'n leven gaan beheersen tot een jaar of wat terug.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat gelul van jullie interesseert me niet. Dat is iets totaal anders.
Als er al iemand fout was in de oorlog...........deze hoef ik denk niet af te maken, je snapt hem zo alquote:Dat kankerdorp waar je vandaan komt was zeker lekker fout in de oorlog, of niet?
Hey, PSV en kwaliteitsvoetbal in 1 zin gebruiken, dat zie je mij niet doenquote:Jouw opmerkingen daarentegen, oh teletekst supporter der eerste klasse, geven blijk van een intelligentie niveau waar je U tegen zegt
Dat je een slappe ouwehoer bent met een grote bek, maar dat je niet eens weet hoe je voetbalsupporter schrijft. Ga nou maar gauw weer aan je intieme correspondentie met Johan Derksen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad minder belangrijk. Er zijn mensen die meer houden van hun club en elke zondag op de bank kijken, en er zijn mensen die in het stadion zitten en het geen reet kan interesseren.
Whats your point?
Ja, lul je d'r maar uit slapjanus.quote:En nu ben je PSV-er geworden. Oke, je bent iig een successupporter.
Ah, dus je geeft mij gelijk als ik zeg dat je argument over het aantal stadionbezoeken slap gelul is? Mooi, dan zijn we het daar over eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat je een slappe ouwehoer bent met een grote bek, maar dat je niet eens weet hoe je voetbalsupporter schrijft. Ga nou maar gauw weer aan je intieme correspondentie met Johan Derksen.
Hey, ik kan het me voorstellen hoor. Dr zijn er ook zat naar AZ toe gerend.quote:Ja, lul je d'r maar uit slapjanus.
Bij Milan (ook een club die wel eens een succesje boekt) denken ze daar anders over.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[quote]Hey, PSV en kwaliteitsvoetbal in 1 zin gebruiken, dat zie je mij niet doen
Jongen, als je wilt blijven volhouden dat PSV mooi en aantrekkelijk voetbal speelt, be my guestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bij Milan (ook een club die wel eens een succesje boekt) denken ze daar anders over.
Bij Lyon ook.
Bij.... ARSENAL ook
Nee, ik bedoel ga lekker snel je VI lezen en ga maar flink prat op je supportersschap.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus je geeft mij gelijk als ik zeg dat je argument over het aantal stadionbezoek slap gelul is? Mooi, dan zijn we het daar over eens.
Ga toch heen man, als er 1 een voorbeeld is van een successupporter dan ben jij het wel.quote:Hey, ik kan het me voorstellen hoor. Dr zijn er ook zat naar AZ toe gerend.
Ajax wel dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, als je wilt blijven volhouden dat PSV mooi en aantrekkelijk voetbal speelt, be my guest
Owja, want ik geef natuurlijk gelijk aan dat ik een hardcore hooligan ben van de harde kern van Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ga lekker snel je VI lezen en ga maar flink prat op je supportersschap.
Hey, ik ren niet bij de eerste de beste magere jaren naar PSV/AZ toe. En ik ben er zeker niet zo`n 1 die gaat zeggen dat zijn club niet meer de mooiste van allemaal isquote:Ga toch heen man, als er 1 een voorbeeld is van een successupporter dan ben jij het wel.
En toch blijf ik aanhanger (let je op het woord?) van Ajax. En welke club ga jij aanhangen als PSV dit seizoen geen kampioen wordt?quote:Maar het succes is voorbij, dus jij mag ook opkankeren
Nee, het voetbal wat Ajax laat zien is de afgelopen jaren ook niet je van het. Wat ik wel zie is meer aanvallende intenties dan het countervoetbal van PSV, met 5 middenvelders en 1 spits.quote:
Oh, nu ben je weer een aanhanger.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja, want ik geef natuurlijk gelijk aan dat ik een hardcore hooligan ben van de harde kern van Ajax![]()
![]()
[..]
Hey, ik ren niet bij de eerste de beste magere jaren naar PSV/AZ toe. En ik ben er zeker niet zo`n 1 die gaat zeggen dat zijn club niet meer de mooiste van allemaal is![]()
Maar hey, je mag best die mening hebben hoor, tis allemaal prima met je![]()
[..]
En toch blijf ik aanhanger (let je op het woord?) van Ajax. En welke club ga jij aanhangen als PSV dit seizoen geen kampioen wordt?
Hou toch op, het is hemeltergend wat Ajax de laatste jaren heeft laten zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, het voetbal wat Ajax laat zien is de afgelopen jaren ook niet je van het. Wat ik wel zie is meer aanvallende intenties dan het countervoetbal van PSV, met 5 middenvelders en 1 spits.
Nou ik heb zeker even genoten. Vooral je kanker verwensing was voor mij teken dat ik je toch die kast op heb gekregenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Oh, nu ben je weer een aanhanger.
Ik zou zeggen kruip onder je Ajax dekbedje en droom verder.
Ik ben pleite, 't was effe gezellig
Opkankeren = oprotten = weg gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker even genoten. Vooral je kanker verwensing was voor mij teken dat ik je toch die kast op heb gekregen
Nou, ik denk dat je toch iets teveel autogassen hebt ingeademd, of heeft iemand anders dit:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Opkankeren = oprotten = weg gaan.
Dat is geen verwensing.
Zucht... "Gezonde plattelandslucht" durft men dan nog te zeggen ook.
geschreven?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat kankerdorp waar je vandaan komt was zeker lekker fout in de oorlog, of niet?
Kankerdorp... Is dat wel een verwensing?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je toch iets teveel autogassen hebt ingeademd, of heeft iemand anders dit:
[..]
geschreven?![]()
Beetje vergeetachtig aan het worden, jong?
Over terugkrabbelen gesprokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kankerdorp... Is dat wel een verwensing?
Kankerdorp is geen verwensing suffe tiet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over terugkrabbelen gesproken
Maar ik ga ervandoor, ik heb een vergadering van de vereniging van Landbebouwers!
Niet generaliseren hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te steken
Dat hebben ze al jaren, maar ze spelen het lafste voetbal van de eredivisie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben wel benieuwd of PSV dit jaar aantrekkelijk gaat spelen. Ze hebben er nu de spelers wel voor
Klopt, misschien had ik een andere woordkeuze moeten gebruiken gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij alweer als in 'zo snel alweer'
Overdrijven is ook een kunst hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren, maar ze spelen het lafste voetbal van de eredivisie.
Ja, 2 a 3 seizoenen geleden. Dat waren toen zoveel betere teams.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet heel lang geleden heeft PSV Arsenal nog naar huis gestuurdEn ik kan me nog een halve finale CL herinneren. Wat dit jaar brengt..we zullen het nog wel zien
Bij PSV wel dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het winnen van de CL is na 1998 nooit meer een serieuze doelstelling geweest.
Lees het hele topic dan gewoon pisnicht, in plaats van halverwege zogenaamd bijdehand te komen doenquote:
Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoorquote:
Whehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoor
Jaloers omdat Twente een groeiende club is, en Ajax alleen maar aan het aftakelen is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoor
Ik weet dat ze in het oosten achterlopen, maar 10 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jaloers omdat Twente een groeiende club is, en Ajax alleen maar aan het aftakelen is.
Vertel eens iets nieuws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in het oosten achterlopen, maar 10 jaar?![]()
Oftewel: vertel eens iets nieuws.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuws?
Dit jaar hebben jullie aan het einde van het seizoen geen zuur gevoel, en zijn jullie allemaal positief over jullie 'club'
Dat zou iig nieuw zijn voor jullie!
Ouch, die zat.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Klopt.
Is het intrappen van open deuren in Oldenzaal net zoiets als luilak ofzo? Ga je nu op je brommertje zonder uitlaat door de steegjes scheuren?
Fijn.quote:
Oeh!! Nog zo'n goeie opmerking!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Fijn.
Als jij dan verder gaat met je prive Polygoon journaal, ga ik weer effe terug naar 2008.
Jij daarentegen zet Oldenzaal weer op de kaart.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!! Nog zo'n goeie opmerking!!![]()
Je bent echt op dreef!!!![]()
en jij zet jezelf voor lulquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij daarentegen zet Oldenzaal weer op de kaart.
Aangezien je er verder weinig aan doet zou ik zeggen: hou zelf lekker je muilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Anders hou je even lekker je kaak Pappie_Culo, je meent zelf uit Amsterdam te komen en gaat zo een provinciaal boerenclubje verdedigen hier. Dwaas.
Neen, droplul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aangezien je er verder weinig aan doet zou ik zeggen: hou zelf lekker je muil
Gaarne vanaf heden PI's gebruiken in die lamme, inhoudsloze posts van je. Anders zal dit de laatste quote zijn mijnerzijds.quote:
postcountopkrikkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja.
daarom juistquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zo ontzettend veel gepost
Okeequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom juist
je moet nog wat inhalen
maar zo veel heb ik niet gepost hoorquote:
Dat zouden we toch niet willen, dat ik uit de gratie val bij de Ajax Teletekst Clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gaarne vanaf heden PI's gebruiken in die lamme, inhoudsloze posts van je. Anders zal dit de laatste quote zijn mijnerzijds.
Jij bent de überposter manquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zo veel heb ik niet gepost hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |