Ze lossen 't probleem wel sneller op, want doordat mensen belden werd hun signaal meteen geactiveerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef liefhart het volgende:
[..]
Kerel je kunt zoveel willen , maar ze gaan echt niet de problemen sneller oplossen als jij voor 10 euro elke dag daarheen belt.![]()
Wacht gewoon tot het opgelost is en als je dat zat bent kun je je contract laten ontbinden omdat de aanbieder zijn verplichtingen niet nakomt
Gast ik heb geen belangen hierin ofzo kan alleen mijn eigen ervaringen met dergelijke telefonische helpdesks vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wachten tot het opgelost is?
kan je lang wachten.. Morgen beginnen de wedstrijden en dan hoort het gewoon te werken, daar betaal je voor!!
En nogmaals, ze zijn leugens aan het verkopen tegen sommige klanten, en dat hoef je absoluut niet te pikken.
Waar maak jij je trouwens druk om?![]()
Werk je daar oid?
Ik denk dat de meeste mensen hier jouw hulp niet nodig hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef liefhart het volgende:
[..]
Ik probeer sommige mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen omdat ze blijkbaar te retarded zijn om 1 + 1 = 2 te kunnen berekenen
De reacties die ik hier lees bevestigen je tegendeel maja ga jij lekker bellen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ze lossen 't probleem wel sneller op, want doordat mensen belden werd hun signaal meteen geactiveerd.
Dus ga maar ergens anders bijdehand lopen doen.
Ik ben ook retarded genoeg om te weten dat wanneer ik niks doe, dat ik morgen geen voetbal kan zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef liefhart het volgende:
[..]
Gast ik heb geen belangen hierin ofzo kan alleen mijn eigen ervaringen met dergelijke telefonische helpdesks vertellen![]()
Ik probeer sommige mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen omdat ze blijkbaar te retarded zijn om 1 + 1 = 2 te kunnen berekenen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik was er doorheen!![]()
En WTF. Ik vertellen dat er een knop is waarmee ze het kunnen activeren. Hij zei van niet, zei ik: vraag maar na.
Zei hij weer: "ja die knop is er, maar die mag ik pas morgen gebruiken."
Ik: "Huh, maar er zijn al zoveel mensen bij wij het de afgelopen dagen is gebeurd."
Hij: "Dat mocht dan niet."
Verder lopen klagen dat ik bij elke medewerker iets anders te horen krijg en dat je uren in de wacht hangt.
Maar hij zei dat ik tot morgen moest afwachten en dan weer moet bellen.
ZIGGO
IS
[ afbeelding ]
Gelukkig is het bij mensen die gewoon gingen afwachten allemaal goed gekomenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef liefhart het volgende:
[..]
De reacties die ik hier lees bevestigen je tegendeel maja ga jij lekker bellen!![]()
Nerdje
Gast ga bellen ofzo , kijken of je morgen wel voetbal kunt kijken!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben ook retarded genoeg om te weten dat wanneer ik niks doe, dat ik morgen geen voetbal kan zien
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Dr.Crane het volgende:
Als je Tele2 hebt (met de afgelopen 3 jaar eredivisie) met Film1 en Sport1 heb je toch ook eredivisie live?
Die kerel aan de telefoon gaf ook gewoon toe dat het intern een puinhoop is daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Wooldoor het volgende:
Met Ziggo kon je het aan zien komen, net nieuw bedrijf dat ook al ligt te kutten met internet. Met UPC was dat jaren precies hetzelfde, maar ik heb het bij upc besteld en zonder gezeik was het opgeleverd en het is nog eens goedkoper
Wat een falers daar he, ongelooflijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Jiveje het volgende:
Gelukkig heb ik net even gebeld met UPC, bleek dat de aanmelding helemaal niet door was gekomen. Ze zou het nu gaan regelen binnen 24 uur, ben benieuwd.....
Jij hebt toch Ziggo? Het gaat bij hem om UPCquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een falers daar he, ongelooflijk.
Ik had het al een maand geleden telefonisch besteld, maar dat was ook niet doorgekomen. Als ik gisteren niet gebeld had was het dus nooit geactiveerd geweest. (liefhart, are you listening?)
Naja, Vorige week besteld, deze week pas doorgekomen omdat het weer niet goed was gegaan.. Dus het is maar goed dat ik ging bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |