Pieroquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Jan Joost: Misschien moeten we er hier en daar nog wat extra kleur in brengen. Maar het ziet er allemaal wel aardig uit. Wat ik ervan begreep gaan ze ook gebruik maken van een 3d systeem waarbij je de goals etc. mooi terug kunt zien (Ijzeren rinus).
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:07 schreef Un4 het volgende:
Ziggo heeft volgens mij geen zin meer in al die telefoontjes, klantenservice is niet meer bereikbaar.
Werktijden van .... tot 21.00 uur waarschijnlijk hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:07 schreef Un4 het volgende:
Ziggo heeft volgens mij geen zin meer in al die telefoontjes, klantenservice is niet meer bereikbaar.
Je hebt toch ook gewoon de on demand functie op tv?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Zou echt een blunder zijn als er geen betaalstreams komen.
.... voor mensen zonder zo'n debiel pakket natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook gewoon de on demand functie op tv?
Niemand??????quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:05 schreef Robjuhhh het volgende:
Vandaag Eredivisie live besteld, hoe werkt dat eigenlijk, komt dat automatisch op je kastje erbij ofzo?
Lees even het gehele topic doorquote:
Wordt dat kanaal bij jou al doorgegeven dan? Sinds wanneer? Bij moet schiet ie naar Nederland 1 zodra ik een voetbalkanaal kies...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Afgelopen jaar ook Tele 2 voetbal gehad. Het ziet er nu wat beter en interactiever uit. Wat meer om de wedstrijden heen etc. Ik denk dat het wel een kans van slagen heeft.
Wat is "Doordekken" voor een programma? Gewoon een 2de voetbalinsite?
Ja, bij mij geeft hij hem al 2 dagen door volgens mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wordt dat kanaal bij jou al doorgegeven dan? Sinds wanneer? Bij moet schiet ie naar Nederland 1 zodra ik een voetbalkanaal kies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |