Heb hem al achteraan gezet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef jordeeeh het volgende:
Wie is [ afbeelding ] en waarom staat ie op nummer 2?
Gewoon achteraan sluiten hoor
Dela Goodremquote:
Jij was weg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet de geestelijk vader op #1.
Ik sta al goed joh, bedankt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is Yvonne een shemale?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Euhm....quote:
Dat was voordat ik over dat ''de SC gaat naar ONZ'' begon te rellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm....
[ afbeelding ]
Wees blij dat je er nog in staat, dus.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was voordat ik over dat ''de SC gaat naar ONZ'' begon te rellen.
Ik zie het! Maar wie is dit dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:47 schreef TVE het volgende:
He ik sta in de OP!
Praatjes vullen geen topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was voordat ik over dat ''de SC gaat naar ONZ'' begon te rellen.
Goed idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:49 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog een paar zijn af en toe users (die 2e heb ik zelfs helemaal nooit gezien) en moeten dus worden verbannen naar het kopje 'Af en toe-users', ik wil wel dat ik specialer dan mensen die af en toe komen kijken ben.
Komt door die Disclaimer!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
Ik vind de OP trouwens ook een beetje onoverzichtelijk en saai er uit zien
Jup.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:52 schreef BobbyB het volgende:
Deze mag er ook uit, die heb ik ook al een aantal delen niet meer gezien. In ieder geval niet sinds dat hele meester Argos gebeuren.
[ afbeelding ]
Maar hij ziet er sowieso gewoon een beetje saai uitquote:
Hij is prima zo, ik heb geen zin om een nieuwe te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar hij ziet er sowieso gewoon een beetje saai uit
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is prima zo, ik heb geen zin om een nieuwe te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |