Waar vermaak jij je mee dan, intellectueel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:00 schreef mirved het volgende:
Het is fijn dat je jezelf kan vermaken met zoiets simpels. Kon iedereen dat maar.
Geslacht: vrouw.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef Fascination het volgende:
de huillachgabbersmiley
[ afbeelding ]
Deze smiley drukt zo treffend het plebs van Nederland uit dat mijn lachspieren keer op keer overuren maken. De motorischgestoorde bewegingen plus het jankerige gezicht doen 't 'm.
Oh god hier komt weer een lachbui![]()
![]()
![]()
.
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:02 schreef sinadO het volgende:
Och jezus, heeft TS zich naar dat 'liedje' van Alphabeat genoemd? Zeg me, dat het niet, zo is...
Ik ondervind een licht genoegen aan sommige reacties op dit forum. Het geeft mij een soortgelijk beeld van inferieure intelligentie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar vermaak jij je mee dan, intellectueel?
HEUJ SNOLquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:02 schreef Fascination het volgende:
Kan dat plebs uit m'n topic verdwijnen.
Vooral paultjuhhhh.
quote:
BABY KONIJNTJE!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat gescheld ken ik nu wel van je, kun je ook een keer iets aardigs zeggen
?
Dit is werkelijk waar de eerste keer dat ik scheld op fokquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat gescheld ken ik nu wel van je, kun je ook een keer iets aardigs zeggen
?
Ja dus. Ouwmuk hey. Ouwmuk.quote:
Whatquote:
Het had de huillach moeten zijn hequote:
Nee the dead terrorist is hilarisch zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |