quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:01 schreef GuyFawkes het volgende:
U heeft op grond van de antwoorden een 3,2 voor economie wat overeenkomt met:
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 76% overeenkomst met
[ afbeelding ]
Barack Obama
Wow jij bent tof, jij doet het in het Engelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Results
Based on your responses, you are 76% in agreement with
Portret
Barack Obama
Naar Nederlandse/Belgische norm moet je denk ik al een behoorlijke boerenlul, redneck, of wat dan ook zijn als je bvb. 80% McCain als advies krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
De EénVandaag-stemwijzer die veel vaker op Obama uitkomt dan op McCain.
Toevallig? Ik denk het niet!
grrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Naar Nederlandse/Belgische norm moet je denk ik al een behoorlijke boerenlul, redneck, of wat dan ook zijn als je bvb. 80% McCain als advies krijgt
Ik kwam op 53% McCain uit, maar dat was wel zonder gewicht te geven aan voor mij belangrijkere thema's. Het viel me soms wel op dat het Obama standpunt meer uitgewerkt en genuanceerder was dan het standpunt van McCain. Obama heeft ook een betere rethoriek, maar een wat objectievere uiteenzetting van standpunten i.p.v. citaten lijkt mij een betere opzet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
De EénVandaag-stemwijzer die veel vaker op Obama uitkomt dan op McCain.
Toevallig? Ik denk het niet!
Heel weinig verschil?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet je weinig mee op. Ik kan toch niet stemmen dus het maakt weinig uit. Er zit dus heel weinig verschil tussen de kandidaten maar dat had ik ook niet verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |