de fouten van de laatste tijdquote:

OMGquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Vreugde bij ajacieden Huntelaar, Perez en Lindgren na het vijfde doelpunt van de Amsterdammers die Sparta uiteindelijk verslaan met 5-2.
Op nu.nl

Auquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Vreugde bij ajacieden Huntelaar, Perez en Lindgren na het vijfde doelpunt van de Amsterdammers die Sparta uiteindelijk verslaan met 5-2.
Op nu.nl

Kopt vi.nlquote:Huntelaar pas weer in 2008 binnen de lijnen
10/11/2008 15:04

Die is wel echt heeeeel slechtquote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Sparta
Op nu.nl

voetbalzonequote:De interesse in Eljero Elia (foto, voorgrond) neemt alsmaar toe. Nu is Premier League-revelatie Hull City bijzonder geīnteresseerd in de diensten van de buitenspeler van Arsenal. Naar verluidt bekeek manager Phil Brown afgelopen week zijn verrichtingen in het UEFA Cup-duel tussen Manchester City en de Enschedeërs. Eerder werden al clubs als Arsenal en Espanyol aan de oud-speler van ADO Den Haag gelinkt. (The Mirror)

Dat bedacht ik me ook al toen ik het hem hoorde zeggen, maar wist het niet zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:35 schreef Gatalin het volgende:
Tijdens de samenvatting van AZ - Twente wist de commentator te melden dat Steve McClaren niet voor het eerst in het DSB stadion was, omdat hij al in de UEFA Cup met Middlesbrough tegen AZ had gespeeld. Dit duel was echter nog in de Alkmaarderhout.

Viel me ook op, maar Egbers blinkt sowieso uit in gestamel en fouten...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Egbers was weer erg op dreef zondag met ook nog 'Arno Hofstede' ipv Bernard en NEC staat nu op gelijke hoogte met NEC (ipv PSV)

OMFGquote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]SUKKELTJES
http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1585

Arno heeft nog 'ns een stel waakhonden op me afgestuurd omdat ik in zijn tuin liep "Je mag best spelen, maar niet op mijn terrein"quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Egbers was weer erg op dreef zondag met ook nog 'Arno Hofstede' ipv Bernard en NEC staat nu op gelijke hoogte met NEC (ipv PSV)

Beetje jammer inderdaad. Bernard, oud Heraclied nota bene, viel me tegen van Tom.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:

gelukkig hebben we de 'foto's' nogquote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef -J-D- het volgende:
De url verwijst nu weer naar de homepage.
Over een paar minuten zal er wel een ander bericht staan.

Jaja....quote:WEBSITE BIJGEWERKT DOOR ONBEKENDE(N) 13-11-2008
De website van Vitesse is woensdagavond tot grote verrassing van de redactie 'aangepast' door onbekenden. Terwijl Vitesse in Lienden door de ploeg van trainer Hans Kraay jr. werd uitgeschakeld, verscheen op deze site het bericht dat de Arnhemmers juist wel de laatste 16 bereikt hadden.
Het bericht kon, door de aanwezigheid van de webredactie in Lienden, niet tijdig genoeg worden verwijderd....

Een blunder is het niet echt, maar het lijkt nu alsof Grondona zou hebben gemeend dat Ruggieri's gezicht hem niet aanstaat. Maar wat mist in het bericht, was dat het op een sarcastische manier gezegd werd.quote:Maradona dreigt met vertrek na conflict over assistent [VI.NL]
13/11/2008 09:31
Diego Armando Maradona heeft gedreigd met zijn vertrek als bondscoach van Argentinië als hij niet de assistent kan aanstellen die hij wenst. Voorzitter Julio Grondona van de Argentijnse voetbalbond (AFA) is namelijk tegen de benoeming van Oscar Ruggeri als rechterhand van Maradona.
'Zijn gezicht staat me niet aan', gaf Grondona woensdag als reden tegen journalisten dat hij Ruggeri niet accepteert bij de bond. De preses heeft Sergio Batista en José Luis Brown naar voren geschoven, maar die zijn weer door Maradona afgewezen.
Technisch directeur Carlos Bilardo probeert de zaak te sussen. Volgens hem blijft Maradona gewoon aan en zit hij volgende week woensdag voor het eerst als bondscoach op de bank tijdens de oefenwedstrijd tegen Schotland in Glasgow.

Volgens mij is hij ook helemaal niet op de hoogte van het wel en wee van Heracles.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Bernard, oud Heraclied nota bene, viel me tegen van Tom.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |